Ik speur alleen maar.....geen pakwerk of appèl.malinois schreef:ja en ... op het veld staat het clubhuis 1 meter van het veldEnnath schreef:Kom op zeg, clubhuis staat 3 km verderopmalinois schreef:die gaat dat dan echt niet pakkenJaap* schreef:Dan roep je toch gewoon iemand van de bardienst voor een versnapering?![]()
![]()
na het trainen, niet tussentijds
![]()
Alleen koffie maar die staat gewoon op tafel buiten... zelfbediening.Een reep chocola kun je pakken maar alles wat warm is of klaar gemaakt moet worden wachten tot na het trainen en op zondag tussen het speuren en appel door... anders staat er iemand te speuren en de rest zit in de kantine...
dat was bij mn vorige vereniging al zo en hier gelukkig ook...
Maar goed dat is per vereniging misschien verschillend, ik ken het gelukkig niet anders want dan was ik er ook snel weg :N:
Uitsluitend speuren....
En clubhuis is verzamelpunt maar we worden heel de streek door gedirigeerd naar speurvelden.
Er zijn weken dat ik aan de ene kant het terrein op rijd en dan aan de andere kant er meteen weer af.
Dat is dan ook meteen het enige wat ik van het terrein te zien krijg.

Eten hebben we niet op gewone trainingsdagen alleen koffie/thee en fris.
En dat alleen als we op een veld vlak bij het clubhuis speuren, anders is er gewoon niets.