Vandaag kregen ze echter gewoon weer vlees en ziedaar het bewijs dat dat veel lekkerder is:Max kwam uitgebreid zijn bek afvegen
Doet ie niet zo heel vaak en alleen maar als hij erg lekker gegeten heeft
Ziedaar het bewijs dus!
Moderator: moderatorteam

Aan overslaan doet mijn Max niet en zo ja dan gaan er alarmbellen rinkelen.Maar het is dus voor mij een overduidelijk bewijs dat als het aan de hond lag....hij vlees kochtsamantha! schreef:Haha mooi om te lezen.
Hier ook een Max die duidelijk voor vlees kiest.
Brok eet hij dus echt niet meer sinds hij vlees krijgt, dan slaat ie wel een dagje over

Jouw Max lijkt dan op mijn Macho.marian* schreef:Aan overslaan doet mijn Max niet en zo ja dan gaan er alarmbellen rinkelen.Maar het is dus voor mij een overduidelijk bewijs dat als het aan de hond lag....hij vlees kochtsamantha! schreef:Haha mooi om te lezen.
Hier ook een Max die duidelijk voor vlees kiest.
Brok eet hij dus echt niet meer sinds hij vlees krijgt, dan slaat ie wel een dagje over
Zo doe ik het ook en heb 4 grote honden. Dan haal ik 8 pakken rodi dat ze ieders 800 gram hebben.. een dagje een keer wat minder eten kan ook geen kwaad maar dan hebben ze in ieder geval wel wat gehad..tekkel schreef:Max is een gourmand en een gourmet![]()
Voor de keren dat ik eten vergeet te ontdooien heb ik altijd Rodi in de diepvries: die schijfjes zijn in een uurtje ontdooid (dat zal wel niet dé oplossing zijn als je twee grote honden hebt). Want ik heb geen brokken in huis

Hihi ik geef ze dan een potje babyvoeding met een rauw eitje erdoor en als toetje kwark, vinden ze heerlijk.Hutsje schreef:en anders krijgen ze rauwe eieren met yoghurt en groente en honing. vinden ze ook heerlijk.
ivm het wel of niet eten? maakt echt niet uit hoor, of ze het nu 1 keer per week of 1 keer per jaar krijgen. hier ook geen brokken in huis als maaltijd (fritz, kiefer, en lijfje hebben hier zelfs nog nooit een brokkenmaaltijd gehad) maar ik weet zeker dat als ik ze vanavond een bak voorzet ze het eten en het nog lekker vinden ook. ze krijgen nl brok als beloningmarian* schreef:Ik nog wel omdat ik ze die niet wil laten ontwennentekkel schreef:Want ik heb geen brokken in huis![]()
Maar je idee van de Rodischijven is wel een idee

Nee,i.v.m. snel ontdooid zijn.Barfspul is net zoals een pakje Smuldier niet zo snel ontdooid.Hutsje schreef: ivm het wel of niet eten?

Hier ook. Of een blikje vis met een rijstewafel ofzo. Maar meestal inderdaad niets (vooral als het aan mij ligt, Pieter is daar erg slecht in en die flanst altijd wel wat voor ze in elkaar)Paulala schreef:Wij hebben helemaal geen brokken meer in huis.
En als ik eens vergeten ben om vlees uit de vriezer te halen, dan eten ze een dagje niets.
Is hier geen enkel probleem, de volgende dag krijgen ze dan gewoon wat meer.

Ja, jij met je dwerg kunt het wel als maaltijd doen ja. Hier moeten 2 groten samen een blikje delen (weet je wel hoe duur tonijn isFrenk schreef:Ik heb voor de zekerheid altijd een paar blikjes tonijn in de kast staan. Kan ik zowel als maaltijd geven of meenemen als beloning (stink ik wel het bos uit, maar goed :N:)
Moet je maar niet van die grote joekels nemenMarion. schreef:Ja, jij met je dwerg kunt het wel als maaltijd doen ja. Hier moeten 2 groten samen een blikje delen (weet je wel hoe duur tonijn isFrenk schreef:Ik heb voor de zekerheid altijd een paar blikjes tonijn in de kast staan. Kan ik zowel als maaltijd geven of meenemen als beloning (stink ik wel het bos uit, maar goed :N:))

Ja preciesPaulala schreef:Daar kies je ook wel iets uit zeg, Frolic ruikt natuurlijk heel erg sterk.Zoek stok! schreef:Ik denk dat als ik Bram een bak Frolic en een stuk vlees voorzet, hij voor de Frolic kiest. Die keuze geef ik hem dus maar nietIzzie gaat denk ik wel voor het vlees.