Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
hondenijsjes.
Moderator: moderatorteam
- Sanne!!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradeitje!
- Aantal honden: 1
hondenijsjes.
Het word weer warmer en warmer en daarom heb ik vandaag alvast ijsjes gemaakt voor Zazoe.
Vandaag heeft ie ook al de eerste gekregen een lekkere ijsblok gemengd met frolic brokjes en als houtje van de lolly zat er zon stokje in die je in meerdere kleuren hebt (groen, rood, geel en bruin)
Hij vind het altijd wel lekker en is er ook ff zoet mee ik hoop dat het ook verkoelend voor hem is.
Nu is het nog niet zoo heet dat hij het echt lekker vind maar ik vind het altijd zo leuk om hem bezig te zien.
Zijn er meer mensen die ijsjes maken voor de hond?
Vandaag heeft ie ook al de eerste gekregen een lekkere ijsblok gemengd met frolic brokjes en als houtje van de lolly zat er zon stokje in die je in meerdere kleuren hebt (groen, rood, geel en bruin)
Hij vind het altijd wel lekker en is er ook ff zoet mee ik hoop dat het ook verkoelend voor hem is.
Nu is het nog niet zoo heet dat hij het echt lekker vind maar ik vind het altijd zo leuk om hem bezig te zien.
Zijn er meer mensen die ijsjes maken voor de hond?
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
- Tamara/Bayko
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vlinderhondje (Epagneul Nain Continental Papillon)
- Sanne!!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradeitje!
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
- Renske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund
- Aantal honden: 2
- Tanja Simba&Bella
- Zeer actief
ik maak hier vaak ijsjes van geitenmelk..vinden ze heerlijk!
Groetjes, Tanja
Voor altijd in mijn hart: Bella 18-04-2002 - 25-02-2013 , Simba 26-07-2004 - 10-07-2015
Het is stil in mijn hart, stil in ons huis. Ik mis jullie en troost mij met de gedachten dat jullie nu weer samen zijn. Mijn maffe duo......bedankt voor de mooie jaren. Ik zal jullie nooit vergeten.......
Voor altijd in mijn hart: Bella 18-04-2002 - 25-02-2013 , Simba 26-07-2004 - 10-07-2015
Het is stil in mijn hart, stil in ons huis. Ik mis jullie en troost mij met de gedachten dat jullie nu weer samen zijn. Mijn maffe duo......bedankt voor de mooie jaren. Ik zal jullie nooit vergeten.......
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
- kimmeke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Alaskan Malamute
Hier ofwel vanalles in de kong (water of yoghurt met stukjes koek, fruit, vlees, ...) ofwel hetzelfde als in de kong maar dan gewoon in een potje invriezen zodat ze een ijsblok(je) heeft om mee te spelen. Veel hangt af van waar en wanneer ze het krijgt. Ben ik erbij en kan ze buiten dan krijgt ze een ijsblok maar krijgt ze hem als ze alleen is (in de bench) dan is het de kong
Als je een hond iets leert met geschreeuw, zal hij nooit naar je gefluister luisteren...

Hotel voor alle knaagdieren en konijnen: http://www.everyoneweb.com/knagershotel/

Hotel voor alle knaagdieren en konijnen: http://www.everyoneweb.com/knagershotel/