Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik zit erover te denken om Kivo in huis te halen voor de honden. Het verkooppunt dat bij mij het dichtst in de buurt zit, is in Vuren. Zij vragen EUR 21,00 voor een doos van 12 kilo. Dit komt dan neer op EUR 1,75 per kilo. Ik vind dat eerlijk gezegd nog best aan de prijs. Ik las in een ouder topic van Nanna dat zij het rechtstreeks in Veldhoven haalt en dat zij daar dan EUR 14,00 voor een doos betaalt. Weer een ander betaalt EUR 17,50 voor een doos van 12 kilo. Ik zie zo lichtelijk door de bomen het bos niet meer. Is het dan eigenlijk gewoon een onderhandelingskewstie of hoe zit dat? Ik snap dat als er rechtstreeks in Veldhoven wordt gehaald dat je dan per kilo minder betaalt, want je schakelt de middleman uit.
Mijn vraag is of jullie verkooppunten kennen die bijv. thuis leveren bij grote hoeveelheden? Bij mij gaat het toch om een kilo of 80 a 90 per bestelling en wat je dan zoals betaalt.
Alvast bedankt voor het meedenken!
Groetjes Joyce † Nick 16.08.1999 - 22.01.2009 † Terry 16.07.1998 - 09.01.2012
Als je 4 dozen haalt is het idd 60 euro per 4 dozen. Per doos los kost het 16,50 geloof ik (het is laatst wat duurder geworden).
Ik haalde het eerst in 's Gravendeel maar die gooide van het ene op andere moment 15 euro er bovenop. Nu combineren we het altijd met een bezoekje aan mijn ouders (vlakbij Eindhoven), want dat scheelt me toch wat de veel
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto
Ik verkoop de KIVO ook voor 19.50 per doos (12 kg).
Ik moet vanuit Zuid Limburg (Vijlen) naar Veldhoven rijden.
Mijn auto rijdt helaas niet op water, en ik ben altijd 3 uur onderweg.
en dan moet ik nog geluk hebben dat niet alles vast staat in die bouwput rond Eindhoven.
Je moet ook een diepvries hebben waar je het vlees in moet opslaan.
Anders wordt het ook zo'n zootje.
Al met al je, kan het niet verkopen aan de prijs die je in Veldhoven betaald.
heb een bestelling geplaatst bij het verkooppunt in Vuren.
Bij een afname van meer dan 5 dozen (60 kilo) wordt er korting verleend. Wel is belangrijk ik dan vantevoren de bestelling doorgeef.
Als het goed is, ga ik dan EUR 17,50 per 12 kilo betalen.
Ik vind dat prima te doen!
edit: wel zelf afhalen dus.
Groetjes Joyce † Nick 16.08.1999 - 22.01.2009 † Terry 16.07.1998 - 09.01.2012