Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
De 1ste was een succes, binnen no time was hij helemaal weg
Hij liep er eerst de hele plaats mee over alleen jammer dat hij hem net liet vallen op het enigste vieze stukje
Ik geef ze gepeld, omdat ik niet wil dat ze zelf eitjes gaan scoren.
Dat heb ik vroeger ooit gehad namelijk.
Toen had ik spontaan een nestrovend hondje :N:
Dus eitjes zijn prima en vinden ze heerlijk, maar ik pel ze dan zelf even voor ze
Marjoleine schreef:Ik geef ze gepeld, omdat ik niet wil dat ze zelf eitjes gaan scoren.
Dat heb ik vroeger ooit gehad namelijk. Toen had ik spontaan een nestrovend hondje :N:
Dus eitjes zijn prima en vinden ze heerlijk, maar ik pel ze dan zelf even voor ze
die hebben wij ook gehad.
Als de kipjes los liepen in de tuin wachte zij totdat er 1 naar het hok ging en als die kip haar ei dan in het benedenhok legde was de hond er als de kippen bij en peuzelde het verse eitje lekker op.
Heb het een keer gezien, wij hebben toen zo gelachen.
Wel erg slim!
Hier vind Raisa alleen het binnenste van het ei lekker. De schaal laat die liggen.
Shyra vind het allemaal lekker.
Raya werpt zijn grote neus al op het arecht als ik de eieren maar pak, die is er helemaal gek van. Loert als een aasgier naar de schaal van Raisa en als je niet uitkijkt heeft ook Shyra het nakijken.
Heb ze ook wel eens gekookt eitje gegeven, vinden ze ook lekker maar heb het idee dat een rauwe toch hun voorkeur heeft. Gebakken eitje vinden ze ook lekker.
Maar ze krijgen eigenlijk altijd een rauw eitje.