Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
De hond van een kennis heeft iets raars. Dit is een AA dus gestoten kan hij de punt niet vanwege de krul. Heb Nikan zijn staart aan een onderzoek onderworpen en hij heeft gewoon een beschaafd puntje.
Het is hard, kan niet weggeplukt worden en heeft een doorzichtige punt aan het einde. Lijkt aan het lichaam vast te zitten zeg maar.
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Zij dacht ook eerst een stukje afgestorven staart maar dat moet je gemerkt hebben en volgens mij verschrompeld dat niet in een E.T vinger
Ik heb het nog nooit gezien zo dus ik was benieuwd of hier iemand was die het herkende want het ziet er wel heel raar uit
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Ze ontdekte het vandaag dus of het er al een tijdje gezeten heeft weet ik niet. Het is iemand die het denk ik wel eerder opgevallen zou zijn als het er eerder had gezeten, het schijnt ook best scherp te zijn
chrico schreef:Ze ontdekte het vandaag dus of het er al een tijdje gezeten heeft weet ik niet. Het is iemand die het denk ik wel eerder opgevallen zou zijn als het er eerder had gezeten, het schijnt ook best scherp te zijn
toch blijf ik bij een verdwaald nageltje eigenlijk... zeker als het vrij hard is...
Xantos heeft zoiets aan zn achterpoot maar dan waar normaal de klauwtjes zouden zitten. Deze heeft waarschijnlijk als pup bij hem onderhuids gezeten en is dus niet verwijderd. Het is vrij hard, maar hij bijt hem er zelf af als het hem te lang wordt... en dan ook tot het vel dus er zit niet echt leven in denk ik... bloed ook niet. En groeit vanzelf weer aan. Mocht ie ooit onder narcose moeten laat ik het weghalen maar ik ga hem daarvoor niet onder narcose doen, hij heeft er totaal geen last van.
maar er zit zeker weten geen eng beest in ofzo? :N:
is het gevoelig bij hem?
chrico schreef:Op de fotos te zien is het niet geirriteerd eromheen. Wel valt mij op dat die zwarte korreltjes eromheen zitten, dat heeft Niek ook niet.
ja daarom vroeg ik me af hoe dat daaronder eruit zou zien...
onder die zwarte korreltjes... want dat kun je zo niet zien op de foto volgens mij....
het is niet geïrriteerd erom heen ofzo.dat zwarte wat je in z'n vacht ziet zitten is een soort van korstjes ofzo
ergens zou er dan toch een soort van kwetsure moeten geweest zijn.topje,dus hetgeen onder die uitstulping is ook bijna zwart en iets eronder is het rozer van kleur.maar onder die pak haren op die staart kun je niet veel zien wat het normale kleur zou moeten zijn.en als ik er teveel aan frunnik laat ie merken dat ie er niet mee akkoord is
Zou er toch eens mee naar een DA gaan hoor. Is het niets dan ben je zeker. Maar moest het dan toch een of andere parasiet zijn, dan kan die ineens verwijdert worden he. Laat het vooral weten wat het is, dan weten wij het ook weer, moest het ooit nog eens opduiken
Als je een hond iets leert met geschreeuw, zal hij nooit naar je gefluister luisteren...
het is zeker zeer vreemd, ik heb zoiets ook nog nooit gezien of gehoord, het heeft wel wat weg van een staartbeen vergroeiing ofzo, het lijkt mij ook verstandig om het door de DA te laten bekijken
ik zou er als ik haar was mee naar de DA gaan... op zn zachts gezegd erg vreemd om te zien... ik zou toch zeker willen weten wat het is...
wat die zwarte korreltjes/korstjes dan zou moeten zijn is me ook een raadsel overigens...
het ziet eruit als het materiaal van een zwilwrat van een paard oid. Je zou zeggen dat de staart beschadigd is geweest en dat daarna het puntje is gaan woekeren oid....
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell