Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wandelen voor hulphond
Moderator: moderatorteam
-
Leane
Net thuis !
Wat veel honden zeg !! Wel gaaf om te zien.. We dachten lekker tegen draads te zijn en zijn niet met de groep meegelopen maar tegenovergestelde richting wat dus 7 kilometer was, arme Rolex haha.. Nog op het terrasje gezeten bij het naaktstrand whaha... We hebben heerlijke gewandelt rond half 12 gestart en net pas thuis dus we hebben er een lekker dagje van gemaakt
Wat veel honden zeg !! Wel gaaf om te zien.. We dachten lekker tegen draads te zijn en zijn niet met de groep meegelopen maar tegenovergestelde richting wat dus 7 kilometer was, arme Rolex haha.. Nog op het terrasje gezeten bij het naaktstrand whaha... We hebben heerlijke gewandelt rond half 12 gestart en net pas thuis dus we hebben er een lekker dagje van gemaakt
-
Leane
-
AnneMarie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Leeuwhondje
- Aantal honden: 1
Geweldig ja, al die honden zonder enig gedoe, heb de mijne lekker losgelaten behalve bij erg drukke punten.
En die tas, daar kan ik ook nog mee vooruit. Alvast een dierentuinkaartje besteld
op een datum dat ik er praktisch langsrijd.
Mijn hond is nu helemaal
die heeft heerlijk gerend, gesnuffeld, gepoedeld in het water en heeel veel indrukken opgedaan. 
En die tas, daar kan ik ook nog mee vooruit. Alvast een dierentuinkaartje besteld
Mijn hond is nu helemaal
- Liesbeth
- Zeer actief
Het was idd gezellig druk
. Luuk en Tessa hebben ook lekker rond gerend tussen en met al die honden. Ik heb geen enkele wanklank gezien.
Ben nog wel even geïnterviewed door mensen die daar stonden te filmen. Stom dat ik vergeten ben te vragen waar ze van zijn
.
Ben nog wel even geïnterviewed door mensen die daar stonden te filmen. Stom dat ik vergeten ben te vragen waar ze van zijn
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
- Carma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie
Heeeee, jij sneeky!!!Leane schreef:Ik heb je gezien, maar je was zo in gesprek dat ik ook niet wilde schreeuwen naar je :N:Carma schreef:Luka en ik lopen ook mee!
![]()
ik zag je nog wel gluren naar Rolex, maar dat wist je ook niet dat hij dat was natuurlijk haha
Wat vreselijk jammer dat je toch niet even geroepen heb! Ik had Rolex graag even van dichtbij bewonderd, volgende keer gillen hoor!
Ik was lichtelijk verbaasd over het feit dat vrijwel alles losliep, aangezien er nadrukkelijk was vermeld dat honden aangelijnd moesten blijven. Ik heb Luka ook maar lekker los gegooit, want aan de lijn is het af en toe een stuk sjagerijn, terwijl het los prima gaat :N:
Toen ik in de rij stond te wachten bij de inschrijvingen werd mij opeens gevraagd of Luka inderdaad een macho is (hij had zijn K9-tuig om met macho erop) door twee dames met een grote microfoon en een camera! :N: Mijn god, in de stress ben ik vergeten te kijken waar ze van waren, ik mag toch hopen van een klein lokaal iets waar nooit een kip naar kijkt (TV Bussloo, bestaat dat?!) Ze hebben me van alles gevraagd....heb ik dat?
Wij hebben ook een tegendraadse wandeling gemaakt, meer om de drukte wat te ontwijken. En ja, ook wij hebben tussen de blote piemels een drankje gedaan
Het tasje heb ik gemist, zaten er nog leuke dingen in?

- Carma
- Zeer actief
Heb je nog meegewandeld met Klaas? was t wat?AnneMarie schreef:Okay we zitten er bijna klaar voor![]()
Leuk wandelen met de Hondenfluisteraar of Yvonne Kroonenberg of Nicky Gootjes...![]()
1300 honden komen, wordt een volle bak.
En allerlei demonstraties, helaas is behendigheid tijdens de wandeling met Klaas

- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
-
AnneMarie
- Zeer actief
Ik vond het hartstikke leuk.
Heb niet met Klaas gewandeld, ik was nl al wezen wandelen en mijn hondje had zó druk gedaan, dat ie al moe was
Dat tasje zit vol met leuk spul, een dingetje bv om om de halsband vast te maken met klitteband waarop je gegevens kan zetten, WRAF en Hondenleven, kortingsbonnen voor voer en verzekering, leuke sleutelhanger (heb ik gekregen vanuit zo'n kraampje, van stichting hulphond), kortingsbon voor vakantie aan zee met hond, ga ik wellicht wel gebruiken van maken
gratis entree dierentuin en vast nog dingen die ik vergeten ben.
Ik vond het wel prettig dat er veel honden losliepen, vast is vaak veel meer gekloot...
Ik zag wat chagrijnige mensen, met honden aan de riem, getrek etc.

Heb niet met Klaas gewandeld, ik was nl al wezen wandelen en mijn hondje had zó druk gedaan, dat ie al moe was
Dat tasje zit vol met leuk spul, een dingetje bv om om de halsband vast te maken met klitteband waarop je gegevens kan zetten, WRAF en Hondenleven, kortingsbonnen voor voer en verzekering, leuke sleutelhanger (heb ik gekregen vanuit zo'n kraampje, van stichting hulphond), kortingsbon voor vakantie aan zee met hond, ga ik wellicht wel gebruiken van maken
Ik vond het wel prettig dat er veel honden losliepen, vast is vaak veel meer gekloot...
Ik zag wat chagrijnige mensen, met honden aan de riem, getrek etc.
-
AnneMarie
- Zeer actief
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
- Tamara.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hovawart
- Aantal honden: 4
Ik heb je gezienLiesbeth schreef:Het was idd gezellig druk. Luuk en Tessa hebben ook lekker rond gerend tussen en met al die honden. Ik heb geen enkele wanklank gezien.
Ben nog wel even geïnterviewed door mensen die daar stonden te filmen. Stom dat ik vergeten ben te vragen waar ze van zijn.
- Jeannet
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Sheltie, schapendoes en een chodsky pes
- Aantal honden: 3
dat was in Hart van Nederland en volgens mij was je ook in beeld met TessaLiesbeth schreef:Het was idd gezellig druk. Luuk en Tessa hebben ook lekker rond gerend tussen en met al die honden. Ik heb geen enkele wanklank gezien.
Ben nog wel even geïnterviewed door mensen die daar stonden te filmen. Stom dat ik vergeten ben te vragen waar ze van zijn.
- Liesbeth
- Zeer actief
:N: :N: :N: Dat waren wij idd, bij Hart van Nederland.Tamara. schreef:Ik heb je gezienLiesbeth schreef:Het was idd gezellig druk. Luuk en Tessa hebben ook lekker rond gerend tussen en met al die honden. Ik heb geen enkele wanklank gezien.
Ben nu speciaal in dit topic komen kijken of jij misschien ook ging wandelen. Ik zag 2 Schnauzers en de ene heet Tessa en ze had in de stront liggen rollen
![]()
Was trouwens op SBS 6.
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.
- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
- gizmo
- Zeer actief
-
AnneMarie
- Zeer actief
-
AnneMarie
- Zeer actief
- Carma
- Zeer actief
Hier kun je het stukje over de wandeling bij hart van Nederland bewonderen!http://www.hartvannederland.nl/item/218 ... e_hulphond
Je staat er mooi op Liesbeth!
Bij de uitzending op TV zie je achter de presentatrices een foto als ze beginnen met het onderwerp >> dat is Luka! Samen met wandelvriendinnetje Djuke de Berner. Toch nog 15 seconds of fame gehad

Je staat er mooi op Liesbeth!
Bij de uitzending op TV zie je achter de presentatrices een foto als ze beginnen met het onderwerp >> dat is Luka! Samen met wandelvriendinnetje Djuke de Berner. Toch nog 15 seconds of fame gehad

- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
daarom zocvht ik dit topic ook. ik zag de herhaling vanochtend. ik denk 2 van die.. hmmm een heet tessa... hmmmTamara. schreef:Ik heb je gezienLiesbeth schreef:Het was idd gezellig druk. Luuk en Tessa hebben ook lekker rond gerend tussen en met al die honden. Ik heb geen enkele wanklank gezien.
Ben nu speciaal in dit topic komen kijken of jij misschien ook ging wandelen. Ik zag 2 Schnauzers en de ene heet Tessa en ze had in de stront liggen rollen
![]()
Was trouwens op SBS 6.

- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
dat stond er even mooi opLiesbeth schreef::N: :N: :N: Dat waren wij idd, bij Hart van Nederland.Tamara. schreef:Ik heb je gezienLiesbeth schreef:Het was idd gezellig druk. Luuk en Tessa hebben ook lekker rond gerend tussen en met al die honden. Ik heb geen enkele wanklank gezien.
![]()
Was trouwens op SBS 6.

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...