Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
voor het eerst vers...
Moderator: moderatorteam
- frank1985
- Zeer actief
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
daar heb je toch al antwoord op gehad? wil je ze nog brok geven doe je dat, zo niet dan niet...frank1985 schreef:ik ben er bij blijven staat en ze hebben goed gekauwd volgens mij. was wel een groot succ6 vonden het echt lekker....
ga ik vaker geven. zou het nou nog nodig zijn brokken te geven of was dit voldoende ?
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
hahaha, dat komt van mensen die iets denken en mee willen praten.Inge O schreef:allemaal flauwekulfenneke schreef:ik heb begrepen dat je als je de eerste keer kipkarbonades geeft beter eerst het vel kunt verwijderen omdat ze daar vaak minder goed op reageren te vet?. wat kunnen barfers toch een theorieën ontwikkelen en het vooral moeilijk maken zeg.
honden verteren vet heel makkelijk, maar daarbij ís de huid ook helemaal niet vet, dus waar dit vandaan komt?
ik heb hem ook een keer gehoord hoor, ook hartelijk weg gelachen toen
- frank1985
- Zeer actief
Prima Yamie, ik vraag het maar... heb geen idee hoe het werkt met vers he !!!!!!yamie schreef:daar heb je toch al antwoord op gehad? wil je ze nog brok geven doe je dat, zo niet dan niet...frank1985 schreef:ik ben er bij blijven staat en ze hebben goed gekauwd volgens mij. was wel een groot succ6 vonden het echt lekker....
ga ik vaker geven. zou het nou nog nodig zijn brokken te geven of was dit voldoende ?
-
Marion.
Tsssssssssssss Inge, wil je ze niet allemaal op 1 hoop gooien? Ik heb het al bijna 7 jaar errug makkelijk met het voeren van mijn honden. Biefstuk wat wij niet meer aandurven? Krijgen de honden. Krijg ik een zak brokken? Krijgen de honden.Inge O schreef:allemaal flauwekul. wat kunnen barfers toch een theorieën ontwikkelen en het vooral moeilijk maken zeg.
De kliko is gewoon wat leger, sinds die tijd
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
ja maar.... je had er toch al antwoord op gehad? ik hou niet zo van het !!!!!! in je verhaal, komt zo geïrriteerd over.frank1985 schreef:Prima Yamie, ik vraag het maar... heb geen idee hoe het werkt met vers he !!!!!!yamie schreef:daar heb je toch al antwoord op gehad? wil je ze nog brok geven doe je dat, zo niet dan niet...frank1985 schreef:ik ben er bij blijven staat en ze hebben goed gekauwd volgens mij. was wel een groot succ6 vonden het echt lekker....
- frank1985
- Zeer actief
Ik wou gewoon weten of het qua hoeveelheid voldoende was voor vandaag. de vraag of ik brokken kon combineren ging over ( blijkbaar en fabel ) of het kon ivm de vertering.yamie schreef:ja maar.... je had er toch al antwoord op gehad? ik hou niet zo van het !!!!!! in je verhaal, komt zo geïrriteerd over.frank1985 schreef:Prima Yamie, ik vraag het maar... heb geen idee hoe het werkt met vers he !!!!!!yamie schreef:daar heb je toch al antwoord op gehad? wil je ze nog brok geven doe je dat, zo niet dan niet...frank1985 schreef:ik ben er bij blijven staat en ze hebben goed gekauwd volgens mij. was wel een groot succ6 vonden het echt lekker....
En idt was dus in de context van hoeveelheid bedoel ok ?
en de !!!!!! bedoel ik niets mee hoor, maar ik kom er wel uit
bedankt!
- gizmo
- Zeer actief
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
- Aantal honden: 1
- M@ri@nne
- Zeer actief
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
- Aantal honden: 1
Daar staat dat ook kippenvleugels dragende botten zijn: wist ik niet.M@ri@nne schreef:http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=20512
En dat je in het begin beter niet-dragende botten kunt geven zoals koppen
Geef alleen zachte botten met vlees. Dit zijn botten die geen lichaamsgewicht dragen zoals nekken, wervels, ribben, koppen. Kippenvleugels zijn ook dragende botten, veel honden verdragen ze niet goed in het begin.
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer: