Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Chihuahua gevonden omgeving Bemmel!!
Moderator: moderatorteam
-
Eva-Joy
- Zeer actief
Chihuahua gevonden omgeving Bemmel!!
gisteren hebben wij een chihuahua hondje gevonden. Ze droeg geen halsband o.i.d. en kwam zomaar de ijssalon in bemmel ingelopen! ze is lichtbruin van kleur met een witte borst en witte pootjes! ze is heel erg aanhankelijk. Bovendien zag zij er goedverzorgd uit! mooi geborsteld en de tanden en zagen er goed uit! haar ogen traanden wel erg, helemaal nat om de ogen.. ook loopt ze goed en graag. Na 10minuten wandelen kreeg ze toch wat last van haar heupen leek het.. ik gok haar niet erg oud..
gisteren zijn we uuuuren door bemmel heengereden en zoveel mogelijk hondeneigenaren gevraagd of ze het beestje kennen, maar nee niemand:(
We begrijpen er niks van.. vandaag gaan we naar de politie hem opgeven en laten hem (als ze morgen niet opgehaald wordt) controleren bij de DA.
foto volgt nog!
als iemand dit herkend please PB'en!
-edit- ze houdt absoluut niet van katten, andere honden moet ze ook niks van hebben, maar met Baco gaat het wel goed..
gisteren zijn we uuuuren door bemmel heengereden en zoveel mogelijk hondeneigenaren gevraagd of ze het beestje kennen, maar nee niemand:(
We begrijpen er niks van.. vandaag gaan we naar de politie hem opgeven en laten hem (als ze morgen niet opgehaald wordt) controleren bij de DA.
foto volgt nog!
-edit- ze houdt absoluut niet van katten, andere honden moet ze ook niks van hebben, maar met Baco gaat het wel goed..
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
Re: Chihuahua gevonden omgeving Bemmel!!
waarom niet gelijk even langs de DA of via de dierenambulance om te kijken of ze gechipt isEva-Joy schreef:gisteren hebben wij een chihuahua hondje gevonden. Ze droeg geen halsband o.i.d. en kwam zomaar de ijssalon in bemmel ingelopen! ze is lichtbruin van kleur met een witte borst en witte pootjes! ze is heel erg aanhankelijk. Bovendien zag zij er goedverzorgd uit! mooi geborsteld en de tanden en zagen er goed uit! haar ogen traanden wel erg, helemaal nat om de ogen.. ook loopt ze goed en graag. Na 10minuten wandelen kreeg ze toch wat last van haar heupen leek het.. ik gok haar niet erg oud..
foto volgt nog!
- Abischa
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Eva-Joy
- Zeer actief
Update: vandaag dierenambulance gebeld.. Geen melding binnen.. Politie in verschillende dorpen gebeld.. Geen melding.. Ook naar de bejaardewoningen geweest maar ook niemand een hondje kwijt:(
Vandaag gaan we naar de da kijken of ze gechipt is. En zo even naar de dierenwinkel eten halen...
Vind het zo raar dat er nergens een melding is gedaan...
Die chi-dame van dat forum lijkt me niet.. Gisteravond om 9 uur kwam ze aanlopen en ze kan niet ver lopen dan krijgt ze last van haar heupen.. Krijg haast het idee dat er iets mis is met de heupen en ze daarom misschien gedumpt is vanwege de da kosten oid.. Ondertussrn is ze meer dan welkom hier! Maar doen er alles aan het baasje te vinden!
Vandaag gaan we naar de da kijken of ze gechipt is. En zo even naar de dierenwinkel eten halen...
Vind het zo raar dat er nergens een melding is gedaan...
Die chi-dame van dat forum lijkt me niet.. Gisteravond om 9 uur kwam ze aanlopen en ze kan niet ver lopen dan krijgt ze last van haar heupen.. Krijg haast het idee dat er iets mis is met de heupen en ze daarom misschien gedumpt is vanwege de da kosten oid.. Ondertussrn is ze meer dan welkom hier! Maar doen er alles aan het baasje te vinden!
-
Eva-Joy
- Zeer actief
- ladybird
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Geen, ik hou niet van honden.
- Contacteer:
-
Eva-Joy
- Zeer actief
Eigenaar gevonden! Er kwam wen vrouw die vroeg of het hondje van ons is... Nee dus;) haar buurman was namelijk zijn hondje kwijt.. Dus heengereden en hondje is terug bij baas( heeeel oude man) hij lette even niet op en toen was zw weggelopen:( maargoed fijn dat ze weer thuis is, al loopt die man dus nooit met der ofzo...
Kan slotje op dit topic!
Kan slotje op dit topic!
-
Eva-Joy
- Zeer actief
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
-
Eva-Joy
- Zeer actief
- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
Eva-Joy schreef:ja nouja, topic is niet meer van toepassing;) ben blij dat ze terecht is, jammer dat ze zo'n rotbaas heeft..ze is nog NOOIT van haar leven buitenshuis geweest... plasje poepje in de tuin en dat was het.. arme beestje
waarom is het dan een rotman?? misschien heeft dat hondje wel een goddelijk leven en mag ze alles, weet jij veel, of wie weet is er helemaal niemand die eens een blokje om wil met dat kleine ding
-
mari-anne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder
- Aantal honden: 1
-
Eva-Joy
- Zeer actief
nou, hij stonk, zag er vies uit, zei geen bedankt.. beestje zag er wel goed verzorgd uit, die vent kan ook gewoon lopen e.d. maar wil liever niet wandelen met dat beest zonde van zijn tijd natuurlijk :denken:dus daarom poept beestje in de tuin en dan direct weer naar binnen.. vind het gewoon sneu dat mensen niet wandelen met hun hond en niet alles op alles zetten om hun hondje te vinden. Hij had er echt NIKS aan gedaan..kitty2 schreef:Eva-Joy schreef:ja nouja, topic is niet meer van toepassing;) ben blij dat ze terecht is, jammer dat ze zo'n rotbaas heeft..ze is nog NOOIT van haar leven buitenshuis geweest... plasje poepje in de tuin en dat was het.. arme beestje
waarom is het dan een rotman?? misschien heeft dat hondje wel een goddelijk leven en mag ze alles, weet jij veel, of wie weet is er helemaal niemand die eens een blokje om wil met dat kleine ding
- Jacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): retrievers
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Joh wees niet zo hard, het beestje (zeg je zelf) zag er goed verzorgd uit toch. Misschien heeft ze wel een gouden leventje. En dat die man zelf stonk zegt toch niks, wil toch niet zeggen dat hij niet goed voor haar is.
Het is lullig voor jullie dat hij niet dank je wel zei, maar misschien is hij wel contactarm oid. Misschien mag ze om haar heupen wel niet ver lopen
Niet te snel conclusies trekken hoor. Ik vind het goed dat jullie haar zo opgevangen hebben en ben blij voor haar dat ze weer thuis is. 
Het is lullig voor jullie dat hij niet dank je wel zei, maar misschien is hij wel contactarm oid. Misschien mag ze om haar heupen wel niet ver lopen

Odin 2001-2013
Ivan 2001