Ja, desnoods ga je gewoon iets verderop staan met Saffie en belonen voor het kalm blijven.saffie schreef:Het is voor mij en Saffie sowieso goed om tussen andere honden te trainen op aandacht en vooral het niet blaffen.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Mensen gezocht voor trainingsgroepje Drenthe
Moderator: moderatorteam
- Joyce
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
- Joyce
- Zeer actief
- Ingrid48
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Griekse meiden
- Aantal honden: 3
trainen
Is er iemand die helpt met het trainen of moet je het zelf doen? Wij hebben de puppycursus met groot succes afgerond, maar verder niets gedaan dus luisteren doet Pip nog niet helemaal zoals het zou horen. En om dan in mijn eentje wat aan te prutsen??
groetjes, Ingrid
groetjes, Ingrid

Zoveel leuke honden van jong tot oud zoeken een baasje!
Don't shop, but adopt
www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org
- saffie
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Lijkt me een goed plan, en erg nuttig.Joyce schreef:Ja, desnoods ga je gewoon iets verderop staan met Saffie en belonen voor het kalm blijven.saffie schreef:Het is voor mij en Saffie sowieso goed om tussen andere honden te trainen op aandacht en vooral het niet blaffen.
Saskia en Saffie. Boy 2000-2014

- Joyce
- Zeer actief
Re: trainen
We helpen gewoon elkaar, er is dus niet 1 trainer. Bij mij komt het idee echt uit het niet naar een hondenschool willen gaan waarbij je steeds op elkaar moet wachten en uiteindelijk maar heel kort echt dingen oefent en omdat Xana op een school veel beter luistert dan gewoon buiten, dat buiten op verschillende lokaties oefenen moet ik dus vaker doen en voor sommige oefeningen heb je daarbij hulp nodig.Ingrid48 schreef:Is er iemand die helpt met het trainen of moet je het zelf doen? Wij hebben de puppycursus met groot succes afgerond, maar verder niets gedaan dus luisteren doet Pip nog niet helemaal zoals het zou horen. En om dan in mijn eentje wat aan te prutsen??
groetjes, Ingrid
Jaren geleden had ik ook een trainingsgroepje en ook al is er geen officiële trainer, je leert toch heel veel van elkaar en vaak ziet iemand net iets waar jij nog helemaal niet op gelet had of komt met een idee waar jij nog helemaal niet aan gedacht had.
- Joyce
- Zeer actief
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
- Joyce
- Zeer actief
- saffie
- Zeer actief
- Ingrid48
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Griekse meiden
- Aantal honden: 3
trainen
ik ben er ook niet...Hans z'n vader is donderdag overleden, dus we zijn even met andere dingen bezig.
En ik denk ook niet dat jullie iets aan mij hebben, ik denk dat het handiger is dat is gewoon weer met Pip op cursus ga
groetjes, Ingrid
En ik denk ook niet dat jullie iets aan mij hebben, ik denk dat het handiger is dat is gewoon weer met Pip op cursus ga
groetjes, Ingrid

Zoveel leuke honden van jong tot oud zoeken een baasje!
Don't shop, but adopt
www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org
- Noële
- Zeer actief
- Contacteer:
- Joyce
- Zeer actief
Haha, een beetje een heeeeeeeeeeeeel laat antwoord, maar toch
Saskia en ik waren met z'n tweeën, maar we hebben wel wat oefeningen samen kunnen doen en daarna nog heerlijk een rondje gelopen.
Misschien is er deze keer meer animo? Ik heb eigenlijk mensen nodig die op een afstandje een balletje heen en weer gaan gooien zodat ik Xana ondertussen kan leren dat ik echt veel interessanter ben dan die balletjes. Dit zodat Xana niet ineens bananen in haar oren heeft en andere mensen gaat stalken als die een balletje hebben.
Misschien is er deze keer meer animo? Ik heb eigenlijk mensen nodig die op een afstandje een balletje heen en weer gaan gooien zodat ik Xana ondertussen kan leren dat ik echt veel interessanter ben dan die balletjes. Dit zodat Xana niet ineens bananen in haar oren heeft en andere mensen gaat stalken als die een balletje hebben.
- Joyce
- Zeer actief
Xana kan gewoon zwemmen en als Quint een beetje gek is van een bal dan gaat het misschien wel lukken. Anders moet je zelf je sokken en schoenen uit doenJip schreef:Wij zoeken iemand die Quint kan leren zwemmen.......Xana misschien...maar dat gaat voorlopig niet lukken Quint heeft ringworm..... :N:
-
estelle
- Joyce
- Zeer actief
-
estelle
-
shanty