Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
crufts
Moderator: moderatorteam
-
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): bullmastiff!
- Contacteer:
crufts
hoi allemaal.
ik heb even een vraag mbt de crufts.
wij mogen ook naar de crufts en die kans wil ik eigenlijk niet laten schieten. van de testen ben ik op de hoogste.
maar de aanmelding niet geheel. iemand vertelde me dat je bij de kennelclub een nummer of iets moet aanvragen? hier heb ik geen idee van. wie is er al eens meer met hond geweest en hoe hebben jullie dit gedaan met de aanmelding? en event welke site's.
alvast bedankt!:mrgreen:
ik heb even een vraag mbt de crufts.
wij mogen ook naar de crufts en die kans wil ik eigenlijk niet laten schieten. van de testen ben ik op de hoogste.
maar de aanmelding niet geheel. iemand vertelde me dat je bij de kennelclub een nummer of iets moet aanvragen? hier heb ik geen idee van. wie is er al eens meer met hond geweest en hoe hebben jullie dit gedaan met de aanmelding? en event welke site's.
alvast bedankt!:mrgreen:

- It's Me!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Parson Russell Terrier
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Hierbij de link. Uitprinten, invullen en opsturen. Je kunt het bedrag via je creditkaart laten afschrijven. Het duurt een week of 3, dan heb je de papieren in huis.
http://www.crufts.org.uk/authority-compete-atc
Maggie
-
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
ow super, bedankt naar dit was ik opzoek! dankje!goud schreef:Hierbij de link. Uitprinten, invullen en opsturen. Je kunt het bedrag via je creditkaart laten afschrijven. Het duurt een week of 3, dan heb je de papieren in huis.

ik vul dus dit formulier in, en dan krijg is thuis een nummer. en met dat nummer kan ik dan het formulier van de crufts invullen? of heb ik t verkeerd? als iemand nog tips heeft graag!

-
- Zeer actief
- Contacteer:
Klopt, je krijgt een officieel papier thuis gestuurd. Als je dan in dec. inschrijft voor Crufts vul je dat in. Vanaf Dec kun je voor Crufts online inschrijven via Fosse Data.ikekim schreef:ow super, bedankt naar dit was ik opzoek! dankje! :ok:goud schreef:Hierbij de link. Uitprinten, invullen en opsturen. Je kunt het bedrag via je creditkaart laten afschrijven. Het duurt een week of 3, dan heb je de papieren in huis.
ik vul dus dit formulier in, en dan krijg is thuis een nummer. en met dat nummer kan ik dan het formulier van de crufts invullen? of heb ik t verkeerd? als iemand nog tips heeft graag! :mrgreen:
Maggie
-
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
oke, super bedankt voor je antwoorden. ook nog tips ofzo voor hotels in de buurt?goud schreef:Klopt, je krijgt een officieel papier thuis gestuurd. Als je dan in dec. inschrijft voor Crufts vul je dat in. Vanaf Dec kun je voor Crufts online inschrijven via Fosse Data.ikekim schreef:ow super, bedankt naar dit was ik opzoek! dankje!goud schreef:Hierbij de link. Uitprinten, invullen en opsturen. Je kunt het bedrag via je creditkaart laten afschrijven. Het duurt een week of 3, dan heb je de papieren in huis.
http://www.crufts.org.uk/authority-compete-atc![]()
ik vul dus dit formulier in, en dan krijg is thuis een nummer. en met dat nummer kan ik dan het formulier van de crufts invullen? of heb ik t verkeerd? als iemand nog tips heeft graag!

-
- Zeer actief
- Contacteer:
Geen enkele tip. We gaan altijd met de Camper. Maar er zijn vast wel anderen die je daarbij kunnen helpen.ikekim schreef:oke, super bedankt voor je antwoorden. ook nog tips ofzo voor hotels in de buurt?goud schreef:Klopt, je krijgt een officieel papier thuis gestuurd. Als je dan in dec. inschrijft voor Crufts vul je dat in. Vanaf Dec kun je voor Crufts online inschrijven via Fosse Data.ikekim schreef:ow super, bedankt naar dit was ik opzoek! dankje! :ok:goud schreef:Hierbij de link. Uitprinten, invullen en opsturen. Je kunt het bedrag via je creditkaart laten afschrijven. Het duurt een week of 3, dan heb je de papieren in huis.
ik vul dus dit formulier in, en dan krijg is thuis een nummer. en met dat nummer kan ik dan het formulier van de crufts invullen? of heb ik t verkeerd? als iemand nog tips heeft graag! :mrgreen:
Maggie
- MirandaH
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cairns!!!
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ik ben dit jaar voor het eerst geweest - fantastisch!
Maar dat terzijde, ik sliep in het Etap Hotel in Birmingham Centre, niet superschoon, maar wel aardige mensen en een leuk winkelcentrum dichtbij. Honden geen probleem daar en de trein naar het Curftsterrein (weet even niet meer hoe het heet) kostte maar 3 pond enkele reis.

Maar dat terzijde, ik sliep in het Etap Hotel in Birmingham Centre, niet superschoon, maar wel aardige mensen en een leuk winkelcentrum dichtbij. Honden geen probleem daar en de trein naar het Curftsterrein (weet even niet meer hoe het heet) kostte maar 3 pond enkele reis.

*Gediplomeerde trimsalon voor de regio Zoetermeer (lid ABHB)*
**Webshop voor verse diervoeding: Botten & Zo**
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Heet je nou Paul of Bob ?Marley1 schreef:http://www.raadvanbeheer.nl/vereniginge ... -engeland/
als aanvullende info.
gr Paul
Of schrijft je hond, Bob, hier meestal ?
- Marley1
- Vaste gebruiker
- Living XL
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mastiff!
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ik heb afgelopen jaar in het Etap Hotel Birmingham Airport (schuin tegenover het NEC) gezeten. 45 pond per nacht (geen geld dus)MirandaH schreef:Ik ben dit jaar voor het eerst geweest - fantastisch!![]()
Goedkoop, schoon, vriendelijk en behulpzaam.
(wel ontbijt, geen diner, maar dat mag/kan dus om de hoek bij het Novotel)
Honden absoluut geen probleem, wij hadden een Mastiff bij ons...
De gratis Shuttle zit net om de hoek (in het Airport gebouw) en binnen 5 min. sta je dus op het NEC.
Groetjes
Sandra
en een high 5 van Amiga, Perro & Meissie

In loving memory Bink 08-05-1999 / 25-11-2011
In loving memory Murphy 16-03-1998 / 29-04-2013
Sandra
en een high 5 van Amiga, Perro & Meissie

In loving memory Bink 08-05-1999 / 25-11-2011
In loving memory Murphy 16-03-1998 / 29-04-2013
-
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
klinkt goed!Living XL schreef:Ik heb afgelopen jaar in het Etap Hotel Birmingham Airport (schuin tegenover het NEC) gezeten. 45 pond per nacht (geen geld dus)MirandaH schreef:Ik ben dit jaar voor het eerst geweest - fantastisch!![]()
Goedkoop, schoon, vriendelijk en behulpzaam.
(wel ontbijt, geen diner, maar dat mag/kan dus om de hoek bij het Novotel)
Honden absoluut geen probleem, wij hadden een Mastiff bij ons...
De gratis Shuttle zit net om de hoek (in het Airport gebouw) en binnen 5 min. sta je dus op het NEC.
alvast allemaal bedankt voor de info! super!