Daarnet stond ik komkommer schoon te maken in de keuken en wie zit er ongeveer zo:
achter me?Max!Schillen gaan dus ook niet de groenbak maar Max' open staande bek in.
Nog meer honden hier die zoiets hebben?
Moderator: moderatorteam
achter me?
Bente is er ook niet echt gek op,maar die is sowieso al veel minder gericht op eten dan Max.Roelfien schreef:Ja, vroeger was Beertje mijn konijn en tegenwoordig is Yentie dat.
Toop moet geen groente of fruit, die vreet het alleen omdat Yentie het ook eet. Maar Yentie haar staartje gaat snoeihard voor een worteltje, komkommertje, banaan, appeltje, alle soorten fruit eigenlijk en zelfs rauwe courgette.

Oei das nie goedelly p schreef:Anna eet zomaar een rauwe ui op zonder blikken of blozen..(ze had ze gestolen)

Wat zal buuv blij geweest zijn toen ze het ontdekte :N:Inge O schreef:één van mijn engelse setters vroeger was een lopende groentenwinkel. alles wat groen was ging erin met veel plezier, het ontbrak er nog net aan dat ze ook van gras leefde.
toen ze een nestje had, hadden we de deur naar de tuin open 's nachts omdat ze vaker uit moest - kwam de buurvrouw 's ochtends klagen dat trojka bij haar in de tuin had zitten graven......had madam daar een hele kist bloemkolen begraven(nou, niet de kist dan, de kolen
).

tomaat ook nietMarjoleine schreef:Ze doen hier een moord voor tomaat.
Ik heb dan ook een hek om de moestuin, anders houd ik niks over.
Ze plukken gewoon zelf als ze de kans krijgen :N:
En verder zijn ze dol op komkommer, appel, en heel veel soorten groente.
Druiven plukken ze ook zelf als ze de kans krijgen, maar dat mogen ze niet, want dat is niet zo goed voor ze.