Verder lijkt ze wat meer te drinken dan anders, maar daar kan ik me ook in vergissen.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
ineens niet willen kluiven ...
Moderator: moderatorteam
-
pepim
- Zeer actief
ineens niet willen kluiven ...
Maken jullie ook wel eens zoiets mee? Ik snap er niets van.
Verder lijkt ze wat meer te drinken dan anders, maar daar kan ik me ook in vergissen.
-
shanty
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- Joera
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Oudduitse herder & Rhodesian Ridgeback
- Aantal honden: 2
Hier gaf ik meneer gister ook zo'n geperste staaf maar die moest die ook niet, hij spuugde hem mooi uit voor mn gezicht
Uiteindelijk wilde meneer liever zn eten hebben, wat nog stond te ontdooien, toen die dat eenmaal had gehad at die zn kluif wel.
daarvoor had hij gewoon niet zo'n trek of te lui om helemaal moeite te doen om te kluiven?
Dat drinken inderdaad even in de gaten houden, maar het kan ook dat het lijkt alsof hij meer drinkt omdat je juist nu er op let.
Uiteindelijk wilde meneer liever zn eten hebben, wat nog stond te ontdooien, toen die dat eenmaal had gehad at die zn kluif wel.
daarvoor had hij gewoon niet zo'n trek of te lui om helemaal moeite te doen om te kluiven?
Dat drinken inderdaad even in de gaten houden, maar het kan ook dat het lijkt alsof hij meer drinkt omdat je juist nu er op let.

- linda
- Zeer actief
- -Gaby-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Louisiana Catahoula Leopard Dog, Tamaskan
Onze hond heeft dat ook wel eens, ik had zo'n heerlijk vleesbot voor hem gekocht, meneer liet hem gewoon liggen in de tuin, heeft ie dagen onaangeraakt gelegen. Heel raar, anders eet hij ze meteen op en er is niets mis met z'n gebit. Het bot bleef maar liggen, tot vandaag, toen kwam er een ander hondje langs die er wel op ging kauwen. Toen zij vertrokken was, is hij onmiddelijk in de tuin gaan liggen, kluiven op zijn bot. 
- Ellen.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador en Heidewachtel
-
pepim
- Zeer actief
Sorry dat ik zo laat reageer, niet aardig van me, maar ik heb me waarschijnlijk voor niets zorgen gemaakt. Bedankt voor jullie reacties 
Het komt omdat ik niet van haar gewend ben dat ze niet wil eten of kluiven, ze eet echt altijd alles, het is net een vuilnisvat en daarom schrok ik ook in eerste instantie dat ze niet wilde kluiven, ze zuchtte en legde haar kop op haar kluif.
Ben die avond toch maar gaan slapen omdat ik verder niets verontrustends zag, maar het zat me niet lekker. De andere dag was ze weer als vanouds
Het komt omdat ik niet van haar gewend ben dat ze niet wil eten of kluiven, ze eet echt altijd alles, het is net een vuilnisvat en daarom schrok ik ook in eerste instantie dat ze niet wilde kluiven, ze zuchtte en legde haar kop op haar kluif.
Ben die avond toch maar gaan slapen omdat ik verder niets verontrustends zag, maar het zat me niet lekker. De andere dag was ze weer als vanouds
Ja daar dacht ik overigens pas later aan, maar niks geks te bekennen zo te zien.linda schreef:heb je dr gebit nagekeken?
Ik hou het zeker wel in de gaten.Caro. schreef:In de gaten houden. Misschien kiespijn of even niet zo lekker.
Ja dat klopt ik denk ook dat het wel meevalt, maar ik hou het voorlopig nog wel in de gatenWhitefang87 schreef:Dat drinken inderdaad even in de gaten houden, maar het kan ook dat het lijkt alsof hij meer drinkt omdat je juist nu er op let.
-
plenty
- Zeer actief
-
pepim
- Zeer actief
-
plenty
- Zeer actief
Zij was gek op kauwstaafjes , maar ze liet ze in één keer liggen , vond het wel raar , bijde tweede keer ben ik haar bek eens goed gaan nakijken , en helemaal achterin aan de zijkant bij de achterste kiezen zag ik de tumor zitten .pepim schreef:Ik heb de binnenkant van haar bek nagekeken en ik zie nergens iets abnormaals.plenty schreef:Ik heb het ook een keer meegemaakt , hond had toen een tumor aan de binnenkant van de wang.![]()
En was dat dan ook éénmalig niet willen kluiven?
Groetjes Jet Winny en dove Cathy en Yuma .
- -Gaby-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Louisiana Catahoula Leopard Dog, Tamaskan
Bah, dat is schrikken!plenty schreef:Zij was gek op kauwstaafjes , maar ze liet ze in één keer liggen , vond het wel raar , bijde tweede keer ben ik haar bek eens goed gaan nakijken , en helemaal achterin aan de zijkant bij de achterste kiezen zag ik de tumor zitten .pepim schreef:Ik heb de binnenkant van haar bek nagekeken en ik zie nergens iets abnormaals.plenty schreef:Ik heb het ook een keer meegemaakt , hond had toen een tumor aan de binnenkant van de wang.![]()
Onze hond doet het dus ook wel, hij laat de staven van geperste runderhuid de laatste tijd helemaal links liggen (terwijl we natuurlijk net een lading hadden gekocht omdat hij er elke dag één kreeg). Vandaag heb ik hem een kalfshoefje gegeven en dat vindt meneer wel het kluiven waard. Kunnen ze ook veranderen van smaak of uitgekeken raken op kauwmateriaal? Dat idee heb ik namelijk bij onze hond.
-
plenty
- Zeer actief
Stom van mij-Gaby- schreef:Bah, dat is schrikken!plenty schreef:Zij was gek op kauwstaafjes , maar ze liet ze in één keer liggen , vond het wel raar , bijde tweede keer ben ik haar bek eens goed gaan nakijken , en helemaal achterin aan de zijkant bij de achterste kiezen zag ik de tumor zitten .pepim schreef:Ik heb de binnenkant van haar bek nagekeken en ik zie nergens iets abnormaals.plenty schreef:Ik heb het ook een keer meegemaakt , hond had toen een tumor aan de binnenkant van de wang.![]()
Onze hond doet het dus ook wel, hij laat de staven van geperste runderhuid de laatste tijd helemaal links liggen (terwijl we natuurlijk net een lading hadden gekocht omdat hij er elke dag één kreeg). Vandaag heb ik hem een kalfshoefje gegeven en dat vindt meneer wel het kluiven waard. Kunnen ze ook veranderen van smaak of uitgekeken raken op kauwmateriaal? Dat idee heb ik namelijk bij onze hond.Het is gewoon een verwend nest denk ik.
Groetjes Jet Winny en dove Cathy en Yuma .
-
pepim
- Zeer actief
Wat afschuwelijk, hebben ze er nog iets aan kunnen doen indertijd?plenty schreef:Stom van mij-Gaby- schreef:Bah, dat is schrikken!plenty schreef:Zij was gek op kauwstaafjes , maar ze liet ze in één keer liggen , vond het wel raar , bijde tweede keer ben ik haar bek eens goed gaan nakijken , en helemaal achterin aan de zijkant bij de achterste kiezen zag ik de tumor zitten .pepim schreef: Ik heb de binnenkant van haar bek nagekeken en ik zie nergens iets abnormaals.![]()
Onze hond doet het dus ook wel, hij laat de staven van geperste runderhuid de laatste tijd helemaal links liggen (terwijl we natuurlijk net een lading hadden gekocht omdat hij er elke dag één kreeg). Vandaag heb ik hem een kalfshoefje gegeven en dat vindt meneer wel het kluiven waard. Kunnen ze ook veranderen van smaak of uitgekeken raken op kauwmateriaal? Dat idee heb ik namelijk bij onze hond.Het is gewoon een verwend nest denk ik.
maar het is al weer zolang geleden , het zat niet op de wang maar achter op de zijkant van de tong , echt op het dikke gedeelte.
- Vince
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Kangal Hovawart
- Contacteer:
Mijn hond is ook zo'n twijfelaar af en toe hoor. Soms gaan die kluiven erin als ketelapper en nu ligt er al eentje 4 dagen onaangeraakt naast haar kussen. We hebben al eerder een eetprobleem met haar gehad. Wij naar de dierenarts en die wist de prachtige diagnose te stellen: jullie hondje is een beetje een verwend nest!
En dat is ook wel zo! Dus idd gewoon ff standaard check doen als ze niet wil kluiven.
En dat is ook wel zo! Dus idd gewoon ff standaard check doen als ze niet wil kluiven.