Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik ga over een paar weken een week naar de Ardennen en Mitch mag gezellig mee Normaal gesproken krijgt hij s'morgens KVV (Carnibest of Rodi) en s'avonds iets van vers.
Ik heb geen mogelijkheid om vers en Kvv te koelen dus ben ik op zoek naar iets anders voor een week. Nou wil ik absoluut geen brokken geven omdat het nu juist zo goed gaat met het vers vlees (en KVV) voeren!
Op internet staat een vacuumverpakt soort vlees (Renske en Nature Diet), heeft iemand hier ervaring mee?? of zijn er andere alternatieven voor een weekje?
je kunt toch ook vlees uit de supermarkt halen? ik neem aan dat er ook booschappen gedaan moeten worden? in elke supermarkt is er wel (al dan niet bevroren) kip te krijgen bijvoorbeeld.
Renske en Nature Diet moeten in de koeling na openen.
Ik denk voor jullie geen probleem, Mitch zal een pakje wel in een keer opeten vermoed ik. Voor ons dus wel, Yèti doet twee dagen over een pakje.
Ik heb Orijen brokken besteld om uit te proberen (en evt. tijdens de zomervakantie te voeren), staat nu in de kast voor als ik 's avonds kvv vergeten ben eruit te halen.
Heb je geen koelkast waar je naartoe gaat? Als ik met Bram naar een hotel ga waar geen koeling op de kamer is, koop ik vlees ter plaatse en vraag ik aan de keuken van het hotel of ze het daar willen bewaren. Is nooit een probleem. Misschien een tip?
Twee koelboxen in elkaar is ook een idee? Je kan niet zo heel veel opslaan, maar als het voor één of twee weekjes is kan het niet echt een probleem zijn, toch? :N:
Als het voor een weekje is, zou ik heel fout lekker een zakje farmfood meenemen (gewoon klein zakje van 5 kg ofzo) en dan daar ter plaatse zien wat je in de supermarkt kan krijgen. Grote kans dat je de brokjes amper geeft. Maar dan heb je de zekerheid dat je eten voor hem in huis hebt, als je eens geen boodschappen doet of niets lekkers voor hem in de koeling van de supermarkt kan vinden wat je dezelfde avond kan geven.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici. In memoriam Yentie en Toby
Roelfien schreef:Als het voor een weekje is, zou ik heel fout lekker een zakje farmfood meenemen (gewoon klein zakje van 5 kg ofzo) en dan daar ter plaatse zien wat je in de supermarkt kan krijgen. Grote kans dat je de brokjes amper geeft. Maar dan heb je de zekerheid dat je eten voor hem in huis hebt, als je eens geen boodschappen doet of niets lekkers voor hem in de koeling van de supermarkt kan vinden wat je dezelfde avond kan geven.
Zo zou ik het ook doen. Zo slecht is dat nu ook weer niet voor een weekje. We eten zelf ook weleens een weekje anders op vakantie.
Toen wij de laatste keer een weekje weg gingen, heb ik een koelbox die in de auto gewoon op stroom ging meegenomen.
Daar heb ik de Carnibest worsten diepgevroren ingedaan, samen met een aantal koelelementen.
Bij aankomst in het huisje, gewoon de stekker in het stopcontact,, en dat ging prima.
Voor nood heb ik in deze koelbbox ook nog een heel klein vriesvakje in., en in de koelkast in het apartement zat ook een klein vriezertje.
Ik moet zeggen dit ging prima.
En de laaatste dag hebben ze farmfood gehad!!.
Maar als koel en vriesruimte niet voldoende aanwezig zijn, zou ik lekker farmfood geven,, kan echt geen kwaad voor een weekje!.