Jay1978 schreef:Pfff Vanmiddag leefde ze helemaal op van de pijnstillers, helemaal willen spelen enzo, toch hele tijd in bench gehouden. Nu einde van de dag is pijnstiller uitgewerkt, gillen als ze loopt... ze loopt even normaal, gaat ze gillen, 1 achterpoot hinken, gillen en liggen. Ze kan niet eens normaal plassen zonder pijnstilling. Ik heb haar nu extra gegeven, ga morgen niet naar mijn werk. Zeg wel dat zoon ziek is ofzo.
Ik moet haar wel pijnstillers geven om naar DA te komen, ze wil niet gedragen worden en kan absoluut haast geen meter vooruitkomen zonder. Nou weet ik niet of dat veel uitmaakt voor het onderzoek?
Bah, wordt er helemaal misselijk van...
Oh wat naar dat je dier zo´n pijn aangeeft en je niet weet waar het vandaan komt..
Ik hoop dat je morgen meer duidelijkheid krijgt.. enige wat dan helaas ik als tip geef.. zorg juist dat ze geen pijnstillers heeft gekregen of eten heeft gehad..
hoe moeilijk ook.. da kan pas gericht onderzoek doen als de hond ook daadwerkelijk pijn aangeeft.. dat gaat niet als ze pijnstillers hebben..
en niet eten is ivm met een eventuele foto die gemaakt moet worden.. als er dan een roesje gegeven moet worden dan mag dat niet als ze te eten hebben gehad..
Veel succes morgen het is niets als je dieren pijn hebben en je weet niet waar het vandaan komt!