Gisteren vond ik Diesel al niet helemaal zichzelf. Heel aanhankelijk en net iets te blij toen ik thuis kwam na een uurtje weg te zijn geweest. Ik dacht toen nog dat er misschien iemand extreem lang op de bel had gedrukt of dat glazenwasser was geweest. Zulk soort dingen moet hij altijd even "vertellen" op zijn manier.
Vanochtend deed hij eigenlijk nog vreemder. Hij kwam ineens naar boven om half 8.

Dat doet hij dus echt zelden. Alleen als wij eens tot 10 uur in bed liggen en hij hoort ons praten. Hij klom meteen op ons bed en ging liggen slapen. We zijn maar naar beneden gegaan en daar lagen 2 plassen kots. Heel waterig, een soort slijm.
Een half uurtje later ging Ralf met ze wandelen en toen heeft hij 2 keer staan wankelen naar 1 kant. Het leek net of hij naar links viel. Ralf dacht dat hij misschien iets in zijn poot had. Ralf pakte zijn poot en hij liep gewoon weer verder en wou spelen.
Verder heeft hij geen rare dingen meer gehad. Ik ben nu op het werk, maar Ralf is thuis en houdt hem goed in de gaten.
Ik vind het helemaal niks!