Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
waar zou de pijn kunnen zitten?
Moderator: moderatorteam
- Aiske
- Zeer actief
waar zou de pijn kunnen zitten?
Gister overdag was er nog niets met onze Jidske aan de hand.
Toen we uit de hondentraining kwamen was ze vrolijk en zo gek als een deur. Ze heeft nog een tijdje bij mij op de bank gezeten en we hebben lekker geknuffeld.
Een kwartiertje later komt ze bij mij. Wil een pootje op de bank zetten en piept verschrikkelijk. Dus ik heb haar even geholpen (maar in haar nek aanraken vond ze niet prettig) en ze heeft naast mij gelegen. Van de bank afgaan was geen enkel probleem maar ze zat duidelijk niet lekker in haar vel. Want even later wilde ze weer op de bank, hetzelfde verhaal.
Vanmorgen wilde ze even haar ochtendknuffel halen op bed maar ze kon nu wel haar voorpoten op bed zetten maar toen ik haar achterpoten aanraakte gilde ze het uit. Van het bed afgaan was vervolgens dus weer geen probleem.
Wij wonen 1 hoog dus vanmorgen moest ze voor een plas mee naar buiten. De trap af was geen enkel probleem en ook buiten kon ik geen tekenen van kreupelheid of pijn bij haar ontdekken. Toen we thuis kwamen wilde ze echter de trap niet op (of misschien beter) ze kon de trap niet op. Ik heb haar dus naar boven gedragen.
Ik heb om 8 uur gelijk de DA gebeld en kan (door persoonlijke omstandigheden) pas vanavond terecht. Daar baal ik best van maar het lijkt erop dat als ze gewoon loopt niet of nauwelijks pijn heeft. We gaan dus voorkomen dat ze vandaag in de woon- en slaapkamer kan.
Heeft iemand enig idee waar de pijn zou kunnen zitten?
Toen we uit de hondentraining kwamen was ze vrolijk en zo gek als een deur. Ze heeft nog een tijdje bij mij op de bank gezeten en we hebben lekker geknuffeld.
Een kwartiertje later komt ze bij mij. Wil een pootje op de bank zetten en piept verschrikkelijk. Dus ik heb haar even geholpen (maar in haar nek aanraken vond ze niet prettig) en ze heeft naast mij gelegen. Van de bank afgaan was geen enkel probleem maar ze zat duidelijk niet lekker in haar vel. Want even later wilde ze weer op de bank, hetzelfde verhaal.
Vanmorgen wilde ze even haar ochtendknuffel halen op bed maar ze kon nu wel haar voorpoten op bed zetten maar toen ik haar achterpoten aanraakte gilde ze het uit. Van het bed afgaan was vervolgens dus weer geen probleem.
Wij wonen 1 hoog dus vanmorgen moest ze voor een plas mee naar buiten. De trap af was geen enkel probleem en ook buiten kon ik geen tekenen van kreupelheid of pijn bij haar ontdekken. Toen we thuis kwamen wilde ze echter de trap niet op (of misschien beter) ze kon de trap niet op. Ik heb haar dus naar boven gedragen.
Ik heb om 8 uur gelijk de DA gebeld en kan (door persoonlijke omstandigheden) pas vanavond terecht. Daar baal ik best van maar het lijkt erop dat als ze gewoon loopt niet of nauwelijks pijn heeft. We gaan dus voorkomen dat ze vandaag in de woon- en slaapkamer kan.
Heeft iemand enig idee waar de pijn zou kunnen zitten?
Groetjes,
de fryske hounen

de fryske hounen

-
jores
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): engelse springer spaniel en engelse cocker spaniel
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
hmmmm klinkt toch als nekhernia of in ieder geval een verrekking in de nek
groetjes Annemie
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
http://www.vdjorishoeve.nl
https://www.facebook.com/vdjorishoeve
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
http://www.vdjorishoeve.nl
https://www.facebook.com/vdjorishoeve
-
Aphraell
- Zeer actief
- Aiske
- Zeer actief
Gelukkig lijkt het allemaal mee te vallen.
We komen net met Jidske bij de DA vandaan en die kon alles draaien en bewegen zonder dat ze een krimp geeft. Maar daar is ze erg goed in.... De vogels buiten waren veel belangrijker dan die man die de poten uit je lijf draait en je rug bevoelt. Na lang voelen reageerde ze toch een keertje.. het lijkt erop dat ze zich rechtsachter verstapt heeft (hoewel niet kreupel).
Ze heeft een kuur Metacame gekregen en lijnrust over een paar dagen zou het over moeten zijn dus we wachten het maar even af.
We komen net met Jidske bij de DA vandaan en die kon alles draaien en bewegen zonder dat ze een krimp geeft. Maar daar is ze erg goed in.... De vogels buiten waren veel belangrijker dan die man die de poten uit je lijf draait en je rug bevoelt. Na lang voelen reageerde ze toch een keertje.. het lijkt erop dat ze zich rechtsachter verstapt heeft (hoewel niet kreupel).
Ze heeft een kuur Metacame gekregen en lijnrust over een paar dagen zou het over moeten zijn dus we wachten het maar even af.
Groetjes,
de fryske hounen

de fryske hounen

-
wen
- Zeer actief
- Jacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): retrievers
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- Aiske
- Zeer actief
-
wen
- Zeer actief
:N: dacht ik toch ook meteen dat ik het fout had neergezetAiske schreef:wubjes schreef:Altijd vervelend zoiets, ik hoop voor je dat het echt een verstapping is geweest en dat het kuurtje aanslaat
Beterschap met je mankemag Jidske ook een vrouwke zijn
denkend aan je mannetje
Maar staat toch echt manke, manke Jidske
Beterschap en een dikke knuf aan je vrouwke
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
- Aiske
- Zeer actief
wubjes schreef::N: dacht ik toch ook meteen dat ik het fout had neergezetAiske schreef:wubjes schreef:Altijd vervelend zoiets, ik hoop voor je dat het echt een verstapping is geweest en dat het kuurtje aanslaat
Beterschap met je mankemag Jidske ook een vrouwke zijn
denkend aan je mannetje
Maar staat toch echt manke, manke Jidske
Beterschap en een dikke knuf aan je vrouwke
enne dat vond ze toch lekker
Groetjes,
de fryske hounen

de fryske hounen

- Aiske
- Zeer actief
Weet je het "probleem" was.... dat ze niet mank wasMarjoleine schreef:En hoe is het nu met die manke?
Gaat het al wat beter?
anders had ik wel geweten waar het zat
Het lijkt beter te gaan met Jidske. Ze loopt weer zelf naar boven (nog wel voorzichtig) en ook de bank en het bed zijn niet meer veilig.
Gisteren was ze even aan het stoeien met Jelmer en toen piepte ze nog wel maar of dat kwam door de pijn of doordat hij een velletje had dat weet ik niet.
Groetjes,
de fryske hounen

de fryske hounen