Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Beagle terreur?

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Abby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua en Leonberger
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Abby »

Wat mij als eerste opvalt, is dat ik nooit heb geweten dat de beagle onder de terriërs valt... :pffff:

Daar begint het domme gelul al... Ik hoop dat iemand ondanks de geweldige 'aanprijzing' toch besluit om dat beestje daar weg te halen en haar een gedegen opvoeding te geven, dan kan het nog heel wat worden! :ok:
_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door _Leonie »

Jemig.. Heb bijna tranen in mijn ogen, en dan zeker met die foto erbij!
Zal de arme schat bijna ophalen. Wat een ZAK is die vent zeg! :devil:
Geen woorden voor..

Hopelijk vind ze snel een nieuw huis. Al vrees ik dat het met deze advertentie niet snel gaat werken, al zal ze wel bij hondenkenners terecht komen die het wél snappen. :19:
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

Jammer dat ik geen antwoord heb gehad op mijn mail. Was wel benieuwd naar wat voor een flut excuus deze mensen hebben om een hond zonder erover na te denken te nemen. En dan vooral geen moeite ervoor willen doen.
Hopelijk komt deze hond snel in het asiel terecht, dan kunnen zij de hond rustig herplaatsen. Want blijkbaar is er met deze hond al meer gezeuld helaas.
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

Laat ik nou denken dat beagles tot de brakken behoren en niet tot de terriers. Domme ik! :roll:

Dit hondje is gewoon nog niet goed opgevoed. En beagles staan er om bekend dat ze niet zo gemakkelijk zindelijk te krijgen zijn. En hoewel hun oren groot zijn, worden ze weinig gebruikt. Ik denk dat er best een fijne hond van te maken is.

Deze advertentie maakt misschien antireclame voor deze hond, maar dan weten de mensen ook waaraan ze beginnen. Zodat je niet van die figuren krijgt die een rashondje van 50 euro willen en er dan vervolgens ook niet mee overweg kunnen. Deze hond moet een vast tehuis kunnen krijgen. Ik denk dat de tekst van de huidige eigenaar niet zo slecht uit pakt voor de hond. Wel voor zichzelf, want hij komt er niet zo mooi van af nu. De tekst wekt de indruk dat hij ongeduldig is en niet met honden om kan gaan.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
petra1
Zeer actief
Mijn ras(sen): Teckel
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door petra1 »

Iemand van een beagleforum zegt dat de hond herplaatst is naar brabant.
Ze is naar iemand toegegaan die zelf ook al een drachtige beagle heeft :roll:
Diegene die het op dat forum heeft gezet,heeft met de adverteerder gebeld,maar dit is het enige dat hij kwijt wilde.
Ik vraag me af of ze nu beter af is.
Zelf had ik liever gezien dat ze in het asiel terecht was gekomen,want daar heb je tenminste nog enige screening voor de hond verkocht wordt.
Ik hoop dat het beestje niet het broodfokcircuit in is gegaan.
Afbeelding

In loving memory of Denzel, Stef en Dax.
Groetjes Petra en de hondjes
mari-anne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder

Ongelezen bericht door mari-anne »

Dat is altijd jammer he,dat je nooit te weten komt hoe het nu afloopt.
Hoop dat het een goed huis voor haar is en idd geen broodfok.

Groetjes Marianne
_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door _Leonie »

Ja, hopen dat het geen broodfokker is maar een echte Beagle liefhebber, want dat was deze man duidelijk niet! :pffff:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”