Eerst en vooral even meedelen dat dit een toekomstperspectief is en nog niet voor het eerstkomende jaar ofzo. Ik bereid me altijd grondig voor alvorens een dier te kopen.
Maar ik ben een echte hondenfan, waarschijnlijk heeft het iets te maken met het feit dat ik opgegroeid ben tussen 3 mechelse herders thuis
Ik heb het voornamelijk voor 'grote' honden of honden die omschreven worden als temperamentvol.
Rassen op mijn lijstje zijn:
-Mechelse herder
- Duitse dog (Is toch hetzelfde als Deense dog right?)
- Dogo Argentino
- American Staffordshire terrier
- Staffordshire Bull terrier
Dus ik besef maar al te goed dat dit niet de minste rassen zijn om mee te werken. Ook maar even bij vertellen dat ik de voorkeur heb op een groep reuen...
Nu vroeg ik me af...Wat is de beste manier dan om te zorgen dat zoiets niet tot een bloedbad komt...
Koop je ze best allemaal als puppy op hetzelfde ogenblik ofzo, zodat ze elkaar van jongsaf aan kennen... Of verandert dit weinig aan agressie onderling ofzo?
Als mensen één van bovenstaande rassen heeft..zouden die dan ook een foto ofzo willen posten...Ik probeer foto's te vinden waarop 100% zeker een zuiver dier staat zodat ik zeker ben dat ik het een mooi dier vind.
Sorry als dit allemaal nog wat vaag klinkt, maar dat is het ook
Ik hoop toch wat hulp te vinden hier