Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Beagle terreur?
Moderator: moderatorteam
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
- Sandy&Co
- Actief
- Contacteer:
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
-
mari-anne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder
Mijn maag draait als ik dat lees. Wat ontzettend zielig. Dat beest word zo mishandeld als de pest. Misschien niet lichamelijk maar zeker emotioneel.
Dat k*twijf ( heb er echt geen ander woord voor ) zegt:
Het hondje doet zelfs met voorbedachte rade, want als ik binnenkom en ze heeft iets uitgevreten dan neemt ze al een wel heeeel onderdanige houding aan. ZE weet dus wat wel en niet mag!! SUPER intelligent, de staby die ik van jongs af aan heb heeft beslist de helft van haar iq!
Ze heeft met die zaagselkop niet eens door dat , dat beestje reageerd op die manier op haar binnenkomen en de angst van .. mijn god wat gaat ze nu weer doen met me.
Sommige mensen zou je het liefst met een........ nou ja laat maar, geloof dat mijn mening over zo een onmens wel duidelijk is.
Wat ontzettend triest voor dat hondje.
Ik hoop dat die goed huisje krijgt.
Je zou hem verdorrie zo ophalen.
Het hondje doet zelfs met voorbedachte rade, want als ik binnenkom en ze heeft iets uitgevreten dan neemt ze al een wel heeeel onderdanige houding aan. ZE weet dus wat wel en niet mag!! SUPER intelligent, de staby die ik van jongs af aan heb heeft beslist de helft van haar iq!
Ze heeft met die zaagselkop niet eens door dat , dat beestje reageerd op die manier op haar binnenkomen en de angst van .. mijn god wat gaat ze nu weer doen met me.
Sommige mensen zou je het liefst met een........ nou ja laat maar, geloof dat mijn mening over zo een onmens wel duidelijk is.
-
wilma23
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullmastiff, Boerboel, Rottweiler, Engelse mastiff
Ik wou net zo'n soortgelijk reactie neerzetten.mari-anne schreef:Mijn maag draait als ik dat lees. Wat ontzettend zielig. Dat beest word zo mishandeld als de pest. Misschien niet lichamelijk maar zeker emotioneel.
Arm arm hondje vond dit echt verschrikkelijk.
-
Jay1978
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Kon het niet laten, heb een e-mail gestuurd.
Hallo,
Wat een afschuwelijke advertentie! Afschuwelijk is de domheid die er vanaf straalt. Lekker die hond het kwalijk nemen, terwijl jij te dom was om eerst eens te lezen wat een beagle voor hondje is voordat je het in huis nam. Dat je aangeeft dat een beagle normaal onder de "terriers" valt, zegt al genoeg. Nee maar wel het hondje de schuld geven. Bah!
Ik hoop dat ze snel een huisje vind waar ze wel gewenst is.
Hallo,
Wat een afschuwelijke advertentie! Afschuwelijk is de domheid die er vanaf straalt. Lekker die hond het kwalijk nemen, terwijl jij te dom was om eerst eens te lezen wat een beagle voor hondje is voordat je het in huis nam. Dat je aangeeft dat een beagle normaal onder de "terriers" valt, zegt al genoeg. Nee maar wel het hondje de schuld geven. Bah!
Ik hoop dat ze snel een huisje vind waar ze wel gewenst is.
- sjaak-k
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador, Toller & Labrador
Duidelijk voorbeeld van totaal verkeerd straffen en (indien het uberhaupt voorkomt) belonen.
Toen we een tijd terug Max kregen hadden we gelukkig niet zoveel problemen, maar fatsoenlijk naar de mand sturen was er niet bij. Hij ging dan plat op de grond liggen, oren naar beneden, staart naar beneden etc etc. Hetzelfde als hij 's avonds moest slapen... En nu... na paar weken hij loopt hard voor me uit 's avonds richting de mand.
Wil niet zeggen dat er dingen verkeerd gedaan zijn bij zn vorige baas, wellicht gewoon een reactie op de nieuwe omgeving ofzo.
Toen we een tijd terug Max kregen hadden we gelukkig niet zoveel problemen, maar fatsoenlijk naar de mand sturen was er niet bij. Hij ging dan plat op de grond liggen, oren naar beneden, staart naar beneden etc etc. Hetzelfde als hij 's avonds moest slapen... En nu... na paar weken hij loopt hard voor me uit 's avonds richting de mand.
Wil niet zeggen dat er dingen verkeerd gedaan zijn bij zn vorige baas, wellicht gewoon een reactie op de nieuwe omgeving ofzo.
- laura22
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Boerenfox en Siberische husky
- Aantal honden: 2
-
Muk
-
mari-anne
- Zeer actief
Ik hoop eigenlijk voor het beestje maar dat als er niet gauw iemand komt, ze hem heel snel naar asiel doet.
Zoveel haat als in dat bericht staat, dat maakt het hondje alleen maar elke dag ongelukkiger. Dan is die zoveel beter op zijn plaats in een asiel waar tenminste van hem als dier gehouden word.
Zoveel haat als in dat bericht staat, dat maakt het hondje alleen maar elke dag ongelukkiger. Dan is die zoveel beter op zijn plaats in een asiel waar tenminste van hem als dier gehouden word.
- sjaak-k
- Zeer actief
-
mari-anne
- Zeer actief
-
L@nghaar
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Staande Langhaar
mari-anne schreef:Oja ik lees het.
ik nam meteen aan dat het een vrouw was, dat is ook wel erg hahahahaha
het slaat werkelijk nergens op.
Gewoon een niet opgevoede Beagle die nu de dupe wordt van het gedrag van de baas.
Hopenlijk meldt zich snel iemand bij wie dit hondje past.

Honden hebben bazen, poezen hebben bedienden.
- Flo'ke
- Zeer actief
- sjaak-k
- Zeer actief
Er zijn natuurlijk wel grensen, maar als ik thuiskom en Max heeft de doos met tennisballen weer eens opengemaakt (zitten nu nog zo'n 80 in), en die liggen door het hele huis kijkt hij me ook schuldig aan, maar daar kan ik wel om lachen. hij heeft één keer in huis geplast terwijl de achterdeur open stond, daar wordt ik minder blij van.
-
wen
- Zeer actief
- Ma-Rianne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): vader en zoon
Iemand die geen duidelijk GEEN verstand van honden heeft!
Ik hoop dat gauw een beagle-liefhebber het beste dier opvangt!En als je haar dan wil corrigeren (nekvel wijzen op wat ze deed) dan geeft ze een paniek/jankconcert waar de normale honden geen brood van eten. Alsof ze wordt mishandelt enwel zwaar mishandelt!! Steeds weer een tik aan mijn psychologisch welzijn

- stefanie
- Zeer actief
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
- petra1
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 5
Altijd al geweten dat ik een hoop terriërs in huis heb
Wat een dom mens zeg...
Ik heb echt medelijden met de hond...
En ik neem aan dat dit gedaan is vanwege mailtjes die ze niet willen ontvangen:
Had u geen zin om te bellen en schreef me een mail? dan kan ik zeggen dat dat emailadres niet meer is, mijn excuses voor het niet eerder vermelden, mailen heeft dus geen zin.
Wat een dom mens zeg...
Ik heb echt medelijden met de hond...
En ik neem aan dat dit gedaan is vanwege mailtjes die ze niet willen ontvangen:
Had u geen zin om te bellen en schreef me een mail? dan kan ik zeggen dat dat emailadres niet meer is, mijn excuses voor het niet eerder vermelden, mailen heeft dus geen zin.
- sjaak-k
- Zeer actief
- Reny
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel
er is nog een tekst aanpassing:

Een Beagle zou normaal onder de noemer terrier vallen echter deze Beagle genaamd Wendy moet ik van zeggen dat ze van het merk terreur is. Ze is vier jaar. Ik heb haar nu vier weken.
Kan zijn dat ze zwanger is van mijn staby dus de moedertjes onder ons vallen met de neus in de boter, echter fokkers krijgen bij mij het nazien....de prijs van het hondje is zo laag dat ik er geen 1ne cent aan wil verdienen, want ik kocht haar natuurlijk voor meer. voor de mensen die nu denken dat ik harteloos mocht zijn mogen deze onderstaande lezen, want ik zou vroeger nooit een onzindelijk (ouder) hondje willen hebben ik heb notabene voerbedekking!!
Een bench een goed idee? niet als ik eens 4 uur van huis ben, daar mogen echte criminelen in zitten. In de auto plast ze absoluut niet en reist net zo graag als mijn stabij en ikzelf.
En de groeten van de mannen 

- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
Re: Beagle terreur?
Hond van vier jaar van een grote belgische "hondenkennel"Nanna schreef:Ze is vier jaar (.......) en dat door een grotere belgische hondenkennel!!
Achso. Wat een triest verhaal zeg. Arme hond
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
-
mari-anne
- Zeer actief
- Liesbeth
- Zeer actief
Gaat dit toch wel aanhankelijk hondje niet via deze weg haar match vinden zal ze een enkel reisje dierenassiel gaan krijgen.
Eerlijk gezegd zie ik haar nog liever in een asiel dan bij die hork. Ook niet alles (een asiel) maar daar hebben ze in ieder geval meer kennis van honden dan dit figuur.
Eerlijk gezegd zie ik haar nog liever in een asiel dan bij die hork. Ook niet alles (een asiel) maar daar hebben ze in ieder geval meer kennis van honden dan dit figuur.
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
-
Rhiannon
- Zeer actief
Het is inderdaad een bizarre advertentie
maar die lex heeft het hondje pas 4 weken dus dat gedrag valt niet helemaal hem aan te rekenen.
Dat ze zwanger is
knap in 4 weken al de mist in gaan met je nieuwe hondje.
En toch denk ik dat die advertentie wel voorkomt dat er iemand aan die hond begint die weer alleen op het ras valt en dat het hondje nu naar iemand kan die er wel verstand van heeft.
Ik persoonlijk zou er niet aan gaan beginnen.
Dat ze zwanger is
En toch denk ik dat die advertentie wel voorkomt dat er iemand aan die hond begint die weer alleen op het ras valt en dat het hondje nu naar iemand kan die er wel verstand van heeft.
Ik persoonlijk zou er niet aan gaan beginnen.
- Mireillevdw
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Oudduitse herder
- Contacteer:
Ja, honden reageren op de stemming van de baas. Dat voelen ze, maar ze weten echt niet wat ze fout hebben gedaan.mari-anne schreef: Dat k*twijf ( heb er echt geen ander woord voor ) zegt:
Dat had hij moeten weten als hondeneigenaar.
Duidelijk mag ook wel zijn dat hij zich niet ingelezen heeft wat een Beagle voor ras is. Hij heeft haar alleen maar aangeschaft omdat ie verliefd is geworden op haar koppie.....lekker slim, zeg!!!
Grotere Belgische hondenkennel klinkt ook niet best. Vooral omdat ze al 4 jaar is. Ik vraag me af waarom je een hond van 4 jaar aan zou schaffen bij zoiets. (ik krijg hierbij het gevoel dat het zo'n kennel is met heel veel verschillende hondenrassen en dat is natuurlijk niet zo best)
Een goede fokker had hem hoogstwaarschijnlijk de hond niet eens meegegeven, want die verwacht echt wel dat jij een beetje verstand hebt van het ras......en hij heeft dat dus duidelijk niet....van geen enkele hond.
Want opvoeden kan ie ook niet.
Jammer dat zo'n beessie daar weer de dupe van moet worden.....

http://www.dertienburchten.com
Mijn doel in het leven is zo´n goed mens te worden, als dat mijn hond denkt dat ik ben.