Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wandelen in de buurt van de Veluwe?

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

-Gaby-
Zeer actief
Mijn ras(sen): Louisiana Catahoula Leopard Dog, Tamaskan
Aantal honden: 2

Wandelen in de buurt van de Veluwe?

Ongelezen bericht door -Gaby- »

Hallo allemaal,

Aangezien ik een keer een Catahoula dag wil organiseren, zoek ik daarvoor een plek een beetje in het midden van Nederland, in de buurt van de Veluwe, waar je leuk kunt wandelen. Het liefst iets met zwemwater er bij voor de honden om af te koelen. Als het kan goed bereikbaar met het openbaar vervoer en met de auto. Het moet dus geschikt zijn voor een groep honden.

Weet iemand zo'n plek? Alvast heel hartelijk bedankt! :ok:
Judith&Jayla
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jayla: nova scotia duck tolling retriever, Masha en zaza : maltezers

Ongelezen bericht door Judith&Jayla »

tja... op de veluwe zijn heeel veel plekken!!
jammer dat bussloo nu bijna dichtgaat voor de honden anders was dat heel leuk geweest...
verder zijn er vooral veel plekken zonder water :denken:

wil je een hele lange wandeling of juist ergens waar de honden lekker kunnen spelen maar waar je niet heel erg lang kan wandelen.. dan is namelijk het hondenstrand (erkermederstrand) wel erg leuk!!!
Afbeelding
Ragyo
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ragyo »

hmmm het rozendaalse veld is leuk en groot, maar niet bereikbaar met ov, hoewel je misschien kan wandelen vanaf een of andere bushalte. er is geen water op wat poeltjes na.
Afbeelding
Kijk hier voor kettinghangertjes met foto van je hond!
Scooby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse dog
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Scooby »

Het Zandenbos bij Nunspeet is een ontzettend mooi wandelgebied. Als je de blauwe route loopt, kom je ook een aantal vennen tegen. Goed bereikbaar vanaf de snelweg met de auto, niet met het Openbaar Vervoer. Maar ik denk dat er weinig mooie wandelgebieden zijn die met het Openbaar Vervoer te bereiken zijn?
-Gaby-
Zeer actief
Mijn ras(sen): Louisiana Catahoula Leopard Dog, Tamaskan
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door -Gaby- »

Scooby schreef:Het Zandenbos bij Nunspeet is een ontzettend mooi wandelgebied. Als je de blauwe route loopt, kom je ook een aantal vennen tegen. Goed bereikbaar vanaf de snelweg met de auto, niet met het Openbaar Vervoer. Maar ik denk dat er weinig mooie wandelgebieden zijn die met het Openbaar Vervoer te bereiken zijn?
Dank jullie wel voor jullie reacties! Zal het allemaal even bekijken op internet. :ok: Meer suggesties zijn altijd welkom natuurlijk!

In de buurt van Nunspeet ben ik vaak geweest, mijn opa en oma woonden daar ergens. Het is daar inderdaad prachtig. Misschien kunnen we mensen vragen om te carpoolen, er moeten meer vanuit het Noorden komen, we zullen even zien. Er is vast wel iets te regelen, ondanks dat je er met het OV misschien niet makkelijk kunt komen. :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”