Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Royal Canin andere brokken?

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Amber
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Amber »

malinois schreef:
malinois schreef:
Amber schreef:
malinois schreef: vergelijk het met Barca of Cavom en je betaald nog alsof het gouden brokjes zijn...
Ik heb een tijdje champ gevoerd maar beviel slecht.
Ik zie dat er bij jullie ook herders aanwezig zijn, mag ik vragen wat jij ze voor voer geeft? :wink:
2 Barca de ander Caracroc en een paar keer KVV hoezo als ik vragen mag?
??
Gewoon uit nieuwsgierigheid, omdat ik ook merk dat Onze herder,vrij veel honger heeft,, eerst heb ik overwogen om wat brok extra erbij te gaan geven.
Maar daar wou mijn ega niets van weten :wink:
Dus nu krijgt ie gewoon meer kvv.
Groetjes van Amber en een poot van Mack en Kay
yvonne1961
Actief

Ongelezen bericht door yvonne1961 »

zoals beloofd het antwoord op mijn vraag:

Bedankt voor uw e-mail.

Barca Premium bevat ca. 30% kipmeel, gedroogd dus.

Helaas kan ik uw tweede vraag niet beantwoorden. Dit heeft eenvoudigweg te maken met het feit dat we de specifieke samenstelling, waar steeds meer honden het uitstekend op doen, niet prijsgeven.

Bijgevoegd kunt u de folder openen.

Als u nog andere vragen heeft, schroom dan niet om nogmaals ons te benaderen.

Ik hoop dat ik u naar tevredenheid heb kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Stefan Wielink
Wielink Diervoeder
miko
Zeer actief

Ongelezen bericht door miko »

het zal allemaal wel, de ene keer laten ze weten dat er 40 % kippenvleesmeel in zit, de andere keer 30 % nat vlees, nu weer 30 % kippenvleesmeel, en ik heb laatst dezelfde vraag gesteld aan de Barca vertegenwoordiger in Belgie (hr. vervloesem), en die laat weten dat er 33 % nat vlees in zit :denken:
Amber
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Amber »

Ik denk dat ze het zelf ook niet weten, of er zitten dingen in die ze liever niet prijsgeven. Dit zou voor mij een reden zijn om dit dus niet te voeren!! Altijd al die vaagheid bij de brokkenfabrikanten,,, belachelijk je moet toch gewoon weten wat je de hond geeft.
Groetjes van Amber en een poot van Mack en Kay
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

ik ben inmiddels overgestapt op Bevo geperst en dat bevalt me wat beter dan Barca. Het laaste half jaar moesten ze er toch behoorlijk van opboeren en viel het behoorlijk zwaar... bij de Bevo brok hebben ze dit niet en prima ontlasting en prima vacht...
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
miko
Zeer actief

Ongelezen bericht door miko »

malinois schreef:ik ben inmiddels overgestapt op Bevo geperst
ik zie op bevobrok.nl dat ze (bevo) op een steenworp afstand wonen van waar ik woon.
Zal er eens langsgaan zaterdag.

Hebben je honden meer/minder of hetzelfde van de Sportbrok nodig als barca/cavom ?
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

miko schreef:
malinois schreef:ik ben inmiddels overgestapt op Bevo geperst
ik zie op bevobrok.nl dat ze (bevo) op een steenworp afstand wonen van waar ik woon.
Zal er eens langsgaan zaterdag.

Hebben je honden meer/minder of hetzelfde van de Sportbrok nodig als barca/cavom ?
tot nu toe hetzelfde... maar ik moet ff de aankomende weken kijken, het is nu weer warmer dus in de winter krijgen de honden buiten wat meer dan zomers, dus moet nu even kijken hoe het de komende weken gaat met de normale hoeveelheid.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”