Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Paco gegrepen en naar de politie geweest
Moderator: moderatorteam
- Domie
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Paco gegrepen en naar de politie geweest
Er loopt hier in de buurt een vrouw met een labrador-achtige kruising. De hond gromt en dreigt al op grote afstand als hij andere honden ziet. Gelukkig loopt hij aan de lijn. Paco lijkt ide hond al vanaf grote afstand te ruiken en gromt en blaft dan keihard terug. Tot gisteravond had ik nooit geweten waar die vrouw met die hond woonde. Nu weet ik dat dus wel.........
Gisteravond met het avondrondje lopen we richting huis. Paul had joepie aan de riem en ik Paco. Niets vermoedend lopen we tot in een straatje ineens de voordeur open gaat. In een fractie van een seconde schiet de bewuste hond naar buiten. Ik besluit naar de overkant van de straat te gaan maar de hond zat al boven op Paco. Met heel mijn gewicht moest ik proberen om die hond bij Paco weg te rukken. Een hoop agressief kabaal. Paco gilde het uit. En mevrouw.........die bleef rustig in haar deuropening staan kijken, toekijken naar wat er gebeurde. Haal die hond weg gilde ik nog. Haal ver*mme die hond weg. Maar mevrouw deed niets. Ze zei alleen maar "Goh ik deed net toevallig de deur open......` Zo snel als die hond op Paco klapte zo snel was het ook weer gebeurd maar toen besloot hij naar Joepie te gaan. Paul heeft Joepie toen opgetild (hartstikke fout misschien maar we moesten wat...........) en de hond met zijn knie een douw gegeven. Ondertussen controleerde ik Paco. Op het eerste oog leek het mee te vallen. Mevrouw stond nog steeds in haar deuropening en keek nog steeds vanaf een afstand toe. Kwam niet helpen. Geen excuses werden gemaakt...........niets. Toen ze hoorde dat ik dacht dat de schade meeviel ging ze zonder wat te zeggen naar binnen.
Thuis met betere verlichting zagen we dat Paco weldegelijk een wondje had. Op zijn achterpoot in de buurt van zijn lies. Gelukkig oppervlakkig maar toch. We zijn naar de dierenarts gegaan maar het hoefde niet gehecht te worden.
Vanmiddag zijn we met Paco samen naar het politie buro geweest. We hebben daar het hele verhaal gedaan en de wond van Paco laten zien. Ze konden er geen aangifte van maken zei de agent omdat mevrouw haar hond niet doelbewust op Paco af had gestuurd om hem te grijpen. Melding maken kon wel. We vonden het ergens wel belachelijk want deze hond vertoonde letterlijk vanuit het niets agressie. De agent vond het overigens wel erg goed dat we wel melding lieten maken want hoe meer meldignen er komen over deze bewuste hond hoe meer ze uiteindelijk er aan kunnen doen. Van mij mogen ze zo snel mogelijk ingrijpen eerlijk gezegd maar goed. Ze zouden vanavond in ieder geval in onze buurt extra surveilleren en bij het huis van mevrouw langs gaan om haar aan te spreken op het gedrag van haar hond.
Of het helpt............
Gisteravond met het avondrondje lopen we richting huis. Paul had joepie aan de riem en ik Paco. Niets vermoedend lopen we tot in een straatje ineens de voordeur open gaat. In een fractie van een seconde schiet de bewuste hond naar buiten. Ik besluit naar de overkant van de straat te gaan maar de hond zat al boven op Paco. Met heel mijn gewicht moest ik proberen om die hond bij Paco weg te rukken. Een hoop agressief kabaal. Paco gilde het uit. En mevrouw.........die bleef rustig in haar deuropening staan kijken, toekijken naar wat er gebeurde. Haal die hond weg gilde ik nog. Haal ver*mme die hond weg. Maar mevrouw deed niets. Ze zei alleen maar "Goh ik deed net toevallig de deur open......` Zo snel als die hond op Paco klapte zo snel was het ook weer gebeurd maar toen besloot hij naar Joepie te gaan. Paul heeft Joepie toen opgetild (hartstikke fout misschien maar we moesten wat...........) en de hond met zijn knie een douw gegeven. Ondertussen controleerde ik Paco. Op het eerste oog leek het mee te vallen. Mevrouw stond nog steeds in haar deuropening en keek nog steeds vanaf een afstand toe. Kwam niet helpen. Geen excuses werden gemaakt...........niets. Toen ze hoorde dat ik dacht dat de schade meeviel ging ze zonder wat te zeggen naar binnen.
Thuis met betere verlichting zagen we dat Paco weldegelijk een wondje had. Op zijn achterpoot in de buurt van zijn lies. Gelukkig oppervlakkig maar toch. We zijn naar de dierenarts gegaan maar het hoefde niet gehecht te worden.
Vanmiddag zijn we met Paco samen naar het politie buro geweest. We hebben daar het hele verhaal gedaan en de wond van Paco laten zien. Ze konden er geen aangifte van maken zei de agent omdat mevrouw haar hond niet doelbewust op Paco af had gestuurd om hem te grijpen. Melding maken kon wel. We vonden het ergens wel belachelijk want deze hond vertoonde letterlijk vanuit het niets agressie. De agent vond het overigens wel erg goed dat we wel melding lieten maken want hoe meer meldignen er komen over deze bewuste hond hoe meer ze uiteindelijk er aan kunnen doen. Van mij mogen ze zo snel mogelijk ingrijpen eerlijk gezegd maar goed. Ze zouden vanavond in ieder geval in onze buurt extra surveilleren en bij het huis van mevrouw langs gaan om haar aan te spreken op het gedrag van haar hond.
Of het helpt............
Groetjes Domie en een lebberkus van Paco
Joepie 27-12-2002 - 03-08-2015
-
tineke
Wat ontzettend vervelend Domie voor jullie en uiteraard voor Paco.
Ik denk weleens dat territoriale agressie ontzettend onderschat word,ik ga er tenminste vanuit dat dat het was
Een hond zomaar zonder kijken de deur uit laten vliegen vind ik gewoon ontzettend stom en asociaal als je weet dat je hond territoriaal is aangelegd.
Ik denk weleens dat territoriale agressie ontzettend onderschat word,ik ga er tenminste vanuit dat dat het was
Een hond zomaar zonder kijken de deur uit laten vliegen vind ik gewoon ontzettend stom en asociaal als je weet dat je hond territoriaal is aangelegd.
-
blondie
- Zeer actief
he wat naar..
heb toevallig zelf net mijn hekje met een kettinkje vastgemaakt.. postbodes/krantenbezorgers vergeten nog wel eens het hekje dicht te doen en ik wil het toch voor zijn dat net die hond voorbij loopt waarvan ze elkaars bloed kunnen drinken als ik mijn voordeur open..
(aanlijnen voor ik het huis uitga kan maar ik moet altijd een trap af en mijn tuin met omheining ligt lager.. ik lijn ze dus niet aan voor ik het huis uitloop tenzij ik zie dat het hek open staat)
In dit geval zou ik de rekening bij de mevrouw deponeren.. zeker omdat mevrouw zo lakoniek blijft staan kijken en geen poging onderneemt haar hond te pakken of te vragen hoe het met je hond is bah.. rare lui toch tegenwoordig..neem eens je verantwoordelijkheid!
heb toevallig zelf net mijn hekje met een kettinkje vastgemaakt.. postbodes/krantenbezorgers vergeten nog wel eens het hekje dicht te doen en ik wil het toch voor zijn dat net die hond voorbij loopt waarvan ze elkaars bloed kunnen drinken als ik mijn voordeur open..
(aanlijnen voor ik het huis uitga kan maar ik moet altijd een trap af en mijn tuin met omheining ligt lager.. ik lijn ze dus niet aan voor ik het huis uitloop tenzij ik zie dat het hek open staat)
In dit geval zou ik de rekening bij de mevrouw deponeren.. zeker omdat mevrouw zo lakoniek blijft staan kijken en geen poging onderneemt haar hond te pakken of te vragen hoe het met je hond is bah.. rare lui toch tegenwoordig..neem eens je verantwoordelijkheid!
- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
Vreselijk wat er is gebeurd en had kunnen! gebeuren..
Ik moet gelijk aan dat Chi'tje denken wat op die manier door herders gegrepen zijn.
Ik vind het juist goed van je partner dat hij je andere hondje optilde, dat heeft ws veel schade doen voorkomen.
Verder vind ik de reactie van mevrouw buitengewoon schandalig.
Ze stond erbij en keek ernaar begrijp ik uit jou verhaal, ongelooflijk gewoon.
Ik hoop dat je hondjes er niks aan over houden, sterkte met alles.

Ik moet gelijk aan dat Chi'tje denken wat op die manier door herders gegrepen zijn.
Ik vind het juist goed van je partner dat hij je andere hondje optilde, dat heeft ws veel schade doen voorkomen.
Verder vind ik de reactie van mevrouw buitengewoon schandalig.
Ze stond erbij en keek ernaar begrijp ik uit jou verhaal, ongelooflijk gewoon.
Ik hoop dat je hondjes er niks aan over houden, sterkte met alles.

Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
-
Fin
- Zeer actief
Alledrie mijn honden zijn territoriaal als het gaat om het stukje straat voor mijn voordeur. Het lijkt me dat die mevrouw dat van haar eigen hond ook wel wist. Maar ja, wat is nou gemakkelijker dan je hond even naar buiten doen voor een plasrondje?
Dat er alleen melding van gemaakt kan worden is jammer. Gelukkig viel de schade bij Paco mee.
Dat er alleen melding van gemaakt kan worden is jammer. Gelukkig viel de schade bij Paco mee.
-
Dorien
- Zeer actief
Wat een overtrokken reactie van jullie. Dat jullie honden en die lab elkaar niet mogen lijkt me duidelijk gezien het feit dat je schrijft dat ze naar elkaar blaffen en grommen als ze elkaar tegenkomen.
In een onbewaakt ogenblik ziet die hond kans om de straat op te rennen en jullie hond te pakken. Uiteindelijk heeft je hond vrijwel niets, een klein wondje kan ik nou niet warm of koud van worden, maar toch gaan jullie naar de plisie en zeggen jullie dat de hond vanuit het niets agressie vertoont. Hij vertoont helemaal niet uit het niets agressie! Jullie honden hebben een duidelijke aversie tegen elkaar en dan is het volkomen normaal dat de een de ander grijpt als hij de kan krijgt. Zeker met territoriaal gedrag. Ik dacht dat jij onderhand toch wel wat meer kennis van hondengedrag zou hebben na al die jaren hier op het forum.
Kortom, je hebt gewoon domme wraak genomen omdat het de buurvrouw niet kon schelen dat haar hond die van jullie aanviel. Daar ben je boos om en daarom ben je gaan klikken bij de plisie. Wat wil je nu eiegnlijk hiermee bereiken? Als die hond echt agressief was geweest dan had je hond wel iets meer dan een schrammetje in zijn lies hoor.
In een onbewaakt ogenblik ziet die hond kans om de straat op te rennen en jullie hond te pakken. Uiteindelijk heeft je hond vrijwel niets, een klein wondje kan ik nou niet warm of koud van worden, maar toch gaan jullie naar de plisie en zeggen jullie dat de hond vanuit het niets agressie vertoont. Hij vertoont helemaal niet uit het niets agressie! Jullie honden hebben een duidelijke aversie tegen elkaar en dan is het volkomen normaal dat de een de ander grijpt als hij de kan krijgt. Zeker met territoriaal gedrag. Ik dacht dat jij onderhand toch wel wat meer kennis van hondengedrag zou hebben na al die jaren hier op het forum.
Kortom, je hebt gewoon domme wraak genomen omdat het de buurvrouw niet kon schelen dat haar hond die van jullie aanviel. Daar ben je boos om en daarom ben je gaan klikken bij de plisie. Wat wil je nu eiegnlijk hiermee bereiken? Als die hond echt agressief was geweest dan had je hond wel iets meer dan een schrammetje in zijn lies hoor.
Groet,
Dorien
Dorien
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
ik ben het hier wel mee eens eigenlijk, dat de vrouw niks deed en "dom" bleef staan? ja daar zou ik ook boos om worden, ze had van mij ( wellicht achteraf) daarover nog wel een paar woorden gekregen.Dorien schreef:Wat een overtrokken reactie van jullie. Dat jullie honden en die lab elkaar niet mogen lijkt me duidelijk gezien het feit dat je schrijft dat ze naar elkaar blaffen en grommen als ze elkaar tegenkomen.
In een onbewaakt ogenblik ziet die hond kans om de straat op te rennen en jullie hond te pakken. Uiteindelijk heeft je hond vrijwel niets, een klein wondje kan ik nou niet warm of koud van worden, maar toch gaan jullie naar de plisie en zeggen jullie dat de hond vanuit het niets agressie vertoont. Hij vertoont helemaal niet uit het niets agressie! Jullie honden hebben een duidelijke aversie tegen elkaar en dan is het volkomen normaal dat de een de ander grijpt als hij de kan krijgt. Zeker met territoriaal gedrag. Ik dacht dat jij onderhand toch wel wat meer kennis van hondengedrag zou hebben na al die jaren hier op het forum.![]()
op straat loopt deze hond aan de riem, jullie BEIDE honden reageren op elkaar, dus zoals Dorien ook zegt, zo'n aanval nu is niet echt uit het niets, het is alleen stom ongelukkig dat hij nu net de deur uit kon vliegen.
1 wondje, lijkt me nou niet iets om over te flippen, dus ik vind het naar de politie gaan ook behoorlijk overdreven.
had eerst eens een gesprek met die vrouw aangegaan ofzo
Laatst gewijzigd door yamie op 06 apr 2009 20:01, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Fin
- Zeer actief
Eh... mijn territoriale honden zitten aan de lijn, als ik de voordeur opendoe. Dat lijkt me toch wel standaard verantwoordelijk gedrag voor een hondenbezitter.Dorien schreef:Wat een overtrokken reactie van jullie. Dat jullie honden en die lab elkaar niet mogen lijkt me duidelijk gezien het feit dat je schrijft dat ze naar elkaar blaffen en grommen als ze elkaar tegenkomen.
In een onbewaakt ogenblik ziet die hond kans om de straat op te rennen en jullie hond te pakken. Uiteindelijk heeft je hond vrijwel niets, een klein wondje kan ik nou niet warm of koud van worden, maar toch gaan jullie naar de plisie en zeggen jullie dat de hond vanuit het niets agressie vertoont. Hij vertoont helemaal niet uit het niets agressie! Jullie honden hebben een duidelijke aversie tegen elkaar en dan is het volkomen normaal dat de een de ander grijpt als hij de kan krijgt. Zeker met territoriaal gedrag. Ik dacht dat jij onderhand toch wel wat meer kennis van hondengedrag zou hebben na al die jaren hier op het forum.![]()
- Limanade
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullterrier
- Aantal honden: 1
-
Dorien
- Zeer actief
Ja hoor, blablabla. Mijn territoriale hond zat bijna altijd aan de lange lijn in de tuin. Totdat ik dat 1 keer wilde doen, maar ik werd even afgeleid. Juist op dat moment kwam er een hond langsgelopen die normaal nooit daar loopt en vloog mijn hond bovenop die andere hond. Een ongeluk is menselijk en zit in een klein hoekje én er is niets dramatisch gebeurt. Heel fijn trouwens dat jij nooit fouten maakt.christo schreef:
Eh... mijn territoriale honden zitten aan de lijn, als ik de voordeur opendoe. Dat lijkt me toch wel standaard verantwoordelijk gedrag voor een hondenbezitter.
Groet,
Dorien
Dorien
-
Brindlecardi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- Domie
- Zeer actief
- Contacteer:
Als je weet dat je hond territoriaal is aangelijnd doe je op zijn minst binnen al de riem om als het kan lijkt mij
Maar goed...wij vonden de reactie van mevrouw ook bijzonder asosiaal. Niets doen en toekijken hoe ik aan het worstelen was om HAAR hond van de mijne af te halen.
Groetjes Domie en een lebberkus van Paco
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
ik ben het hier eigenlijk wel van mee eens... wat wil je hiermee bereiken?Dorien schreef:Wat een overtrokken reactie van jullie. Dat jullie honden en die lab elkaar niet mogen lijkt me duidelijk gezien het feit dat je schrijft dat ze naar elkaar blaffen en grommen als ze elkaar tegenkomen.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
Tja, een heel vervelende gebeurtenis maar 'aangifte-waardig'? Nee, dat lijkt me niet.
Ik zou sowieso altijd met de eigenaar van de hond in kwestie dit soort dingen proberen op te lossen. Of het nu gaat om afspraken maken (over je hond bij je houden, aanlijnen, elkaar uit de weg gaan etc..) of wellicht om kosten te verhalen (behalve natuurlijk als het zoals in jouw verhaal om een schrammetje gaat).
Naar de politie gaan doet me - zoals Dorien schrijft - idd ook wel een beetje denken aan 'klikken'.
Ik zou sowieso altijd met de eigenaar van de hond in kwestie dit soort dingen proberen op te lossen. Of het nu gaat om afspraken maken (over je hond bij je houden, aanlijnen, elkaar uit de weg gaan etc..) of wellicht om kosten te verhalen (behalve natuurlijk als het zoals in jouw verhaal om een schrammetje gaat).
Naar de politie gaan doet me - zoals Dorien schrijft - idd ook wel een beetje denken aan 'klikken'.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
tja dat gebeurd heel vaak, daar moet jij dan maar voor zijn om het voor je eigen hond op te lossen, lullig maar dat geldt denk ik voor 75% van de hondeneigenaren als het er niet meer zijn...Domie schreef:Als je weet dat je hond territoriaal is aangelijnd doe je op zijn minst binnen al de riem om als het kan lijkt mijMaar goed...wij vonden de reactie van mevrouw ook bijzonder asosiaal. Niets doen en toekijken hoe ik aan het worstelen was om HAAR hond van de mijne af te halen.
maar daarvoor ga je toch niet naar de politie.....

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
ja dat was ook asociaal, helemaal mee eens, en dan noem je haar een trut en wie weet wat later kijken of een normaal gesprek mogelijk is waarom ze dat zo deed en dat je er boos om bent.Domie schreef:Als je weet dat je hond territoriaal is aangelijnd doe je op zijn minst binnen al de riem om als het kan lijkt mijMaar goed...wij vonden de reactie van mevrouw ook bijzonder asosiaal. Niets doen en toekijken hoe ik aan het worstelen was om HAAR hond van de mijne af te halen.
maar nu maak je een melding van een agressieve hond ( neem aan dat je de plisie ook verteld hebt hoe Paco tegen hem tekeer gaat buiten?)
-
Brindlecardi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
tja de mijne ook en ook normaal van de auto naar de deur en toch is er weleens 1 ontsnapt... tja helaas ik ben een mens en ongelukjes gebeuren nu eenmaal...christo schreef:Eh... mijn territoriale honden zitten aan de lijn, als ik de voordeur opendoe. Dat lijkt me toch wel standaard verantwoordelijk gedrag voor een hondenbezitter.Dorien schreef:Wat een overtrokken reactie van jullie. Dat jullie honden en die lab elkaar niet mogen lijkt me duidelijk gezien het feit dat je schrijft dat ze naar elkaar blaffen en grommen als ze elkaar tegenkomen.
Ik ben er dan nog om dat op te lossen. Omgekeerd ga ik echt niet staan wachten tot iemand anders wat gaat doen om zn hond van de mijne af te halen... als ik zie dat er weinig directe aktie is doe ik het zelf wel.

-
Fin
- Zeer actief
Ik zeg niet dat ik nooit fouten maak. Maar er staat in Domie's verhaal nergens dat het incident een ongelukje was.Dorien schreef:Ja hoor, blablabla. Mijn territoriale hond zat bijna altijd aan de lange lijn in de tuin. Totdat ik dat 1 keer wilde doen, maar ik werd even afgeleid. Juist op dat moment kwam er een hond langsgelopen die normaal nooit daar loopt en vloog mijn hond bovenop die andere hond. Een ongeluk is menselijk en zit in een klein hoekje én er is niets dramatisch gebeurt. Heel fijn trouwens dat jij nooit fouten maakt.christo schreef:
Eh... mijn territoriale honden zitten aan de lijn, als ik de voordeur opendoe. Dat lijkt me toch wel standaard verantwoordelijk gedrag voor een hondenbezitter.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
dus dan moet je meteen naar de plisie? dat kun je niet op een andere manier oplossen?Domie schreef:Als je weet dat je hond territoriaal is aangelijnd doe je op zijn minst binnen al de riem om als het kan lijkt mijMaar goed...wij vonden de reactie van mevrouw ook bijzonder asosiaal. Niets doen en toekijken hoe ik aan het worstelen was om HAAR hond van de mijne af te halen.

-
Dorien
- Zeer actief
Nou, zelfs de kosten verhalen op een schrammetje zou ik prima vinden hoor. Het meisje van de hond in mijn verhaal was erg geschrokken en ik had haar gezegd dat als ze het niet vertrouwde, ze op mijn kosten naar de dierenarts moest gaan. Dat heeft ze uiteindelijk gedaan (er was niets aan de hand, klein schrammetje, maar toch preventief AB) en ik heb keurig de rekening betaald. Ookal menselijk, het was toch mijn fout en ik voelde me er behoorlijk lullig over.Rami schreef:Tja, een heel vervelende gebeurtenis maar 'aangifte-waardig'? Nee, dat lijkt me niet.
Maar dat geheel terzijde.
Groet,
Dorien
Dorien
-
Marion.
Het moet in de boeken, maar ik ben het volledig met je eens.Dorien schreef:Wat een overtrokken reactie van jullie. Dat jullie honden en die lab elkaar niet mogen lijkt me duidelijk gezien het feit dat je schrijft dat ze naar elkaar blaffen en grommen als ze elkaar tegenkomen.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
zie ook nergens staan dat die hond er iedere dag op ligtchristo schreef:Ik zeg niet dat ik nooit fouten maak. Maar er staat in Domie's verhaal nergens dat het incident een ongelukje was.Dorien schreef:Ja hoor, blablabla. Mijn territoriale hond zat bijna altijd aan de lange lijn in de tuin. Totdat ik dat 1 keer wilde doen, maar ik werd even afgeleid. Juist op dat moment kwam er een hond langsgelopen die normaal nooit daar loopt en vloog mijn hond bovenop die andere hond. Een ongeluk is menselijk en zit in een klein hoekje én er is niets dramatisch gebeurt. Heel fijn trouwens dat jij nooit fouten maakt.christo schreef:

-
Dorien
- Zeer actief
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
trouwens, om niet compleet lullig over te komen, snap ik best dat je geschrokken bent en ook kwaad bent, maar zeg nou zelf.. echt politie waardig? is het niet veel beter om eerst zulke dingen anders op te lossen? dan blijft het misschien ook nog een beetje leefbaar in de buurt, als ik hier om zulke dingen de politie moest bellen, nou.... dan was ie erg vaak hier zal ik maar zeggen 
-
Dorien
- Zeer actief
Marion. schreef:Het moet in de boeken, maar ik ben het volledig met je eens.Dorien schreef:Wat een overtrokken reactie van jullie. Dat jullie honden en die lab elkaar niet mogen lijkt me duidelijk gezien het feit dat je schrijft dat ze naar elkaar blaffen en grommen als ze elkaar tegenkomen.
Een historisch moment! Straks worden we nog vriendinnen zeg!
Groet,
Dorien
Dorien
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
nou inderdaadyamie schreef:trouwens, om niet compleet lullig over te komen, snap ik best dat je geschrokken bent en ook kwaad bent, maar zeg nou zelf.. echt politie waardig? is het niet veel beter om eerst zulke dingen anders op te lossen? dan blijft het misschien ook nog een beetje leefbaar in de buurt, als ik hier om zulke dingen de politie moest bellen, nou.... dan was ie erg vaak hier zal ik maar zeggen

-
Dorien
- Zeer actief
Nou precies. Als ik bij elke trut of asociaal aangifte bij de plisie ga doen dan heb ik daar een dagtaak aan. Ik mag ook hopen dat de politie die hele aangifte linea recta de prullenbak in heeft gegooid. Daar ga je toch geen 5 minuten van je tijd aan verspillen?yamie schreef:trouwens, om niet compleet lullig over te komen, snap ik best dat je geschrokken bent en ook kwaad bent, maar zeg nou zelf.. echt politie waardig? is het niet veel beter om eerst zulke dingen anders op te lossen? dan blijft het misschien ook nog een beetje leefbaar in de buurt, als ik hier om zulke dingen de politie moest bellen, nou.... dan was ie erg vaak hier zal ik maar zeggen
Groet,
Dorien
Dorien
-
Marion.
-
Fin
- Zeer actief