Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
"Hé mevrouw,waarom jouw hond poep daar?"
Moderator: moderatorteam
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
"Hé mevrouw,waarom jouw hond poep daar?"
Die vraag kreeg ik gisteravond laat naar mijn hoofd geslingerd toen ik de honden uitliet en over het pad hierachter liep.
Bente moest nodig,dus die ging op de hoek van het pad al zitten in het gras.En ook al meteen hoorde ik een deur open gaan en kreeg die vraag dus.Op mijn antwoord dat ze zat te plassen kreeg ik de vermelding dat dat ook niet mocht (van hem dan,want officieel mag het natuurlijk wel)en dat ik naar de poepstrook moest,want hier speelden kinderen.
Ik kreeg niet eens de tijd om mijn plastic zakjes te laten zien want toen was de boze medelandse vader alweer naar binnen.
Straks mogen we in ons eigen land helemaal niks meer.
Ik was er zó boos over!Juist ik ben een van de weinigen hier die altijd met zakjes loopt voor ongelukjes,maar wordt dus wel vrijwel altijd aangekeken op de hondenpoep die er ligt.
Buiten dat poepen mijn honden bij het laatste rondje bijna nooit(maar ja,dat weten anderen natuurlijk niet).
Bente moest nodig,dus die ging op de hoek van het pad al zitten in het gras.En ook al meteen hoorde ik een deur open gaan en kreeg die vraag dus.Op mijn antwoord dat ze zat te plassen kreeg ik de vermelding dat dat ook niet mocht (van hem dan,want officieel mag het natuurlijk wel)en dat ik naar de poepstrook moest,want hier speelden kinderen.
Ik kreeg niet eens de tijd om mijn plastic zakjes te laten zien want toen was de boze medelandse vader alweer naar binnen.
Ik was er zó boos over!Juist ik ben een van de weinigen hier die altijd met zakjes loopt voor ongelukjes,maar wordt dus wel vrijwel altijd aangekeken op de hondenpoep die er ligt.
Buiten dat poepen mijn honden bij het laatste rondje bijna nooit(maar ja,dat weten anderen natuurlijk niet).

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
-
Fin
- Zeer actief
- marian*
- Erelid
- Contacteer:
Deze grasstrook is nog gewoon gemeentegrondchristo schreef:Ik heb dat ook wel eens aan de hand gehad. Dan worden stukjes gemeentetuin toegeeigend, staan er hortensia's in geplant en dan mag jouw hond daar dus niet plassen. Dat het beest nodig moet, en dat het nog steeds niet hun tuin is, dat snappen ze dan niet.

-
brenjomi
- Zeer actief
- Contacteer:
ik heb het ook ooit gehad, liep een rondje met dick (we hadden dunya nog niet) dus achter me komt een man uit de poort met een hond, dus ik dacht: loop wel even over dat veldje, aan de kant, dan kan die man langs, want anders gaat dick weer keihard blaffen (en het was al na 23uur)
dat veldje is een speeltuintje, maar ja, kon geen kant op. dus dick plaste aan de zijkant tegen de bosjes. loopt die man niet door.
dus ik terug. krijg ik een hele uitbrander dat mijn hond daar plast. was zo verbaasd dat ik niet veel terug kon zeggen (het was maar plas dacht ik nog) draait hij zich om zit zijn hond (vrouwtje) op het veld te plassen
ben breed lachend weggelopen.
groetjes brenda & een pootje van dick en dunya

-
Kyra-
- Zeer actief
-
estelle
Nou, onze achtertuin grenst aan een klein stukje groen met aan het einde van dat stukje groen een speeltuintje.
Nu lopen hier dus ook veel mensen langs die op weg zjin naar het parkje waar een uitlaatveld is (mooi groot veld ook nog). Maar die honden schijten dus fijn in dat stukje groen en sommigen schijten dan ook nog pal naast dat speeltuintje.
Ook plassen er heel veel honden, in de winter niet zo erg maar met dit mooie weer gaat die boel echt ontzettend stinken.
De buuf (heeft ook een hond) en ik zijn dat nu ook zat. Want straks kijken ze ons daar op aan terwijl wij onze honden juist op dat veldje in het park laten poepen waat het mag/ moet.
En nu vind ik dat nog het minst erge hoor maar mijn kind speelt dus ook in die speeltuin en rent over dat groenstrookje. Om over die pislucht in de zomer nog maar te zwijgen als je even pech hebt.
De Buuf rent nu dus ook het huis uit op naar die hondenbezitters om te vragen of ze aub hun honden elders waar het hoort te laten poepen en plassen.
Nu lopen hier dus ook veel mensen langs die op weg zjin naar het parkje waar een uitlaatveld is (mooi groot veld ook nog). Maar die honden schijten dus fijn in dat stukje groen en sommigen schijten dan ook nog pal naast dat speeltuintje.
Ook plassen er heel veel honden, in de winter niet zo erg maar met dit mooie weer gaat die boel echt ontzettend stinken.
De buuf (heeft ook een hond) en ik zijn dat nu ook zat. Want straks kijken ze ons daar op aan terwijl wij onze honden juist op dat veldje in het park laten poepen waat het mag/ moet.
En nu vind ik dat nog het minst erge hoor maar mijn kind speelt dus ook in die speeltuin en rent over dat groenstrookje. Om over die pislucht in de zomer nog maar te zwijgen als je even pech hebt.
De Buuf rent nu dus ook het huis uit op naar die hondenbezitters om te vragen of ze aub hun honden elders waar het hoort te laten poepen en plassen.
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
- linda1985
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh springer spaniel en Jack russell Terrier.
- Aantal honden: 3
-
Fin
- Zeer actief
Het lijkt me handiger om te kijken of je dat stukje grond over kunt nemen van de gemeente. Scheelt jullie overlast, scheelt hen onderhoud.estelle schreef:Nou, onze achtertuin grenst aan een klein stukje groen met aan het einde van dat stukje groen een speeltuintje.
Ik hou rekening met dat soort dingen hoor. Als ergens vlakbij een woonhuis tientallen honden poepen en plassen, dan kun je er donder op zeggen dat dat overlast geeft.
- marian*
- Erelid
- Contacteer:
Snap ik allemaal best(die groenstrook waar ik het over heb grenst aan mijn tuin) maar deze groenstrook grenst niet aan hun achtertuin.Mij lijkt dus dat ik zelf meer last heb van de lucht dan zijestelle schreef:Nou, onze achtertuin grenst aan een klein stukje groen met aan het einde van dat stukje groen een speeltuintje.

-
Cantus
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
precies dit heb ik een week of 2 geleden meegemaakt...christo schreef:Ik heb dat ook wel eens aan de hand gehad. Dan worden stukjes gemeentetuin toegeeigend, staan er hortensia's in geplant en dan mag jouw hond daar dus niet plassen. Dat het beest nodig moet, en dat het nog steeds niet hun tuin is, dat snappen ze dan niet.
dongo moest nodig en plast tegen een plantje aan, begint er een vrouw tegen het raam te bonken en te schreeuwen...dus wij(mijn vrouw en ik) zo van als u iets te zeggen heeft kunt u even naar buiten komen om te praten...komen haar man en zoon naar buiten(vrij rustig) en vervolgens zij schreeuwend en loopt zo op wendy(mijn vrouw) af, dat had ze beter niet kunnen doen...voordat ik het wist was het hap van dongo, in haar (gelukkig wat wijdere) broek...voor duidelijkheid: dongo is altijd lief tegen mensen, dit was dus puur uit bescherming...toen maar eens duidelijk gemaakt dat een hond geen robot is en dat het tuintje nog altijd van de gemeente is, toen werden ze opeens wat stiller en zijn ze maar naar binnen gegaan...
- Moos
- Zeer actief
Ik zou toch wat minder nonchalant over die hap doen hoor. Werkt niet bepaald in je voordeel als je hond mensen gaat lopen happen die verhaal komen halen ergens over.Dongo schreef:precies dit heb ik een week of 2 geleden meegemaakt...christo schreef:Ik heb dat ook wel eens aan de hand gehad. Dan worden stukjes gemeentetuin toegeeigend, staan er hortensia's in geplant en dan mag jouw hond daar dus niet plassen. Dat het beest nodig moet, en dat het nog steeds niet hun tuin is, dat snappen ze dan niet.
dongo moest nodig en plast tegen een plantje aan, begint er een vrouw tegen het raam te bonken en te schreeuwen...dus wij(mijn vrouw en ik) zo van als u iets te zeggen heeft kunt u even naar buiten komen om te praten...komen haar man en zoon naar buiten(vrij rustig) en vervolgens zij schreeuwend en loopt zo op wendy(mijn vrouw) af, dat had ze beter niet kunnen doen...voordat ik het wist was het hap van dongo, in haar (gelukkig wat wijdere) broek...voor duidelijkheid: dongo is altijd lief tegen mensen, dit was dus puur uit bescherming...toen maar eens duidelijk gemaakt dat een hond geen robot is en dat het tuintje nog altijd van de gemeente is, toen werden ze opeens wat stiller en zijn ze maar naar binnen gegaan...
Ik heb zelf eigenlijk nooit problemen met mensen die vinden dat mijn honden ergens niet mogen plassen of poepen. Scheelt misschien dat ik niet met ze in woonwijken loop over het algemeen waar de groenstrookjes echt aan tuinen grenzen.

-
Cantus
- Zeer actief
ik woon op een hoek en direct aangrenzend naast mijn voortuin ligt een groenstrook waar tig mensen de hond op laten poepen en laten liggen...ook al tig keer wat van gezegd, mja het helpt niet...misschien ook maar eens de gemeente bellen danchristo schreef:Het lijkt me handiger om te kijken of je dat stukje grond over kunt nemen van de gemeente. Scheelt jullie overlast, scheelt hen onderhoud.estelle schreef:Nou, onze achtertuin grenst aan een klein stukje groen met aan het einde van dat stukje groen een speeltuintje.
Ik hou rekening met dat soort dingen hoor. Als ergens vlakbij een woonhuis tientallen honden poepen en plassen, dan kun je er donder op zeggen dat dat overlast geeft.
Laatst gewijzigd door Cantus op 05 apr 2009 10:38, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Cantus
- Zeer actief
verhaal halen of schreeuwend op iemand af lopen en 10 centimeter voor haar neus een vingertje wijzen van blablabla vind ik 2 verschillende dingen...kan me dus goed voorstellen dat dongo dat als bedreigend ervaarde voor mijn vrouw en dat hij dus instinctief reageert...overigens heb ik dongo dus meteen kort gehouden erna, om herhaling te voorkomen...want gewenst is het natuurlijk niet(behalve als we worden overvallenMoos schreef:Ik zou toch wat minder nonchalant over die hap doen hoor. Werkt niet bepaald in je voordeel als je hond mensen gaat lopen happen die verhaal komen halen ergens over.Dongo schreef:precies dit heb ik een week of 2 geleden meegemaakt...christo schreef:Ik heb dat ook wel eens aan de hand gehad. Dan worden stukjes gemeentetuin toegeeigend, staan er hortensia's in geplant en dan mag jouw hond daar dus niet plassen. Dat het beest nodig moet, en dat het nog steeds niet hun tuin is, dat snappen ze dan niet.
Ik heb zelf eigenlijk nooit problemen met mensen die vinden dat mijn honden ergens niet mogen plassen of poepen. Scheelt misschien dat ik niet met ze in woonwijken loop over het algemeen waar de groenstrookjes echt aan tuinen grenzen.
maargoed bij deze dus een beetje genuanceerd
Laatst gewijzigd door Cantus op 05 apr 2009 10:40, 1 keer totaal gewijzigd.
- marian*
- Erelid
- Contacteer:
Ik hou er ook echt wel rekening mee maar soms moet een hond gewoon heel nodigchristo schreef:Ik hou rekening met dat soort dingen hoor. Als ergens vlakbij een woonhuis tientallen honden poepen en plassen, dan kun je er donder op zeggen dat dat overlast geeft.
Buiten dat lopen hier geen tientallen honden per dag langs aangezien hier heel veel moslims wonen;het zijn er hooguit een stuk of 6 a 7(mijn honden meegeteld) en mijn honden mogen ook niet tegen of op muren,tuinplanten-en hekjes of zo plassen.
Ga ik de andere kant op(en dus richting poepstrook) dan moet ik pal langs een aantal huizen lopen die nog geen 3 meter van de struiken af staan en krijg ik problemen als een van de 2 daar gaat plassen(ben ik ook al eens op aangesproken terwijl Max tegen een gemeentestruik had geplast omdat hij niet tegen muren mag plassen van mij).Wat moet je dan?

-
Fin
- Zeer actief
Ik vind het een normale reactie voor een hond die tot de waak- en verdedigingsrassen gerekend kan worden. En een hap is geen beet.Dongo schreef: verhaal halen of schreeuwend op iemand af lopen en 10 centimeter voor haar neus een vingertje wijzen van blablabla vind ik 2 verschillende dingen...kan me dus goed voorstellen dat dongo dat als bedreigend ervaarde voor mijn vrouw en dat hij dus instinctief reageert...overigens heb ik dongo dus meteen kort gehouden erna, om herhaling te voorkomen natuurlijk...want gewenst is het natuurlijk niet(behalve als we worden overvallen)
Bovendien, het op een ander afstormen zoals jij dat beschrijft is bepaald niet onschuldig, het is heel wel mogelijk dat het dan een stap verder gaat en er klappen vallen. Dan heeft Dongo heel adequaat gereageerd.
- Frenk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu
Doe niet zo ontzettend kortzichtig... Kriebel in je onderbuik?Kyra- schreef:Nog een paar jaar dan hebben wij niets meer te vertellen in ons eigen Nederland en word Arabisch een verplichte taal op school.
On-topic:
Als je ziet hoeveel mensen er hun hond overal maar laten plassen en poepen kan ik me de irritatie best voorstellen. Zelf vind ik dat ik als hondeneigenaar behoorlijk veel kan doen om de relatie tussen niet-hondenbezitters en mijzelf zo goed mogelijk te houden.
Als elke hondenbaas dat hier deed, dan mochten honden gewoon overal komen
Laatst gewijzigd door Frenk op 05 apr 2009 10:45, 1 keer totaal gewijzigd.

-
Cantus
- Zeer actief
mensen zijn gek, een hond is geen robot...dat ze eerst maar eens gaan zeuren over alle overlast wat er van katten zijn en komen dan maar eens terug om over een hond te zeuren waarvan jij probeert die fatsoenlijk op te voeden...marian* schreef:Ik hou er ook echt wel rekening mee maar soms moet een hond gewoon heel nodigchristo schreef:Ik hou rekening met dat soort dingen hoor. Als ergens vlakbij een woonhuis tientallen honden poepen en plassen, dan kun je er donder op zeggen dat dat overlast geeft.![]()
Buiten dat lopen hier geen tientallen honden per dag langs aangezien hier heel veel moslims wonen;het zijn er hooguit een stuk of 6 a 7(mijn honden meegeteld) en mijn honden mogen ook niet tegen of op muren,tuinplanten-en hekjes of zo plassen.
Ga ik de andere kant op(en dus richting poepstrook) dan moet ik pal langs een aantal huizen lopen die nog geen 3 meter van de struiken af staan en krijg ik problemen als een van de 2 daar gaat plassen(ben ik ook al eens op aangesproken terwijl Max tegen een gemeentestruik had geplast omdat hij niet tegen muren mag plassen van mij).Wat moet je dan?
-
Cantus
- Zeer actief
dat bedoel ik duschristo schreef:Ik vind het een normale reactie voor een hond die tot de waak- en verdedigingsrassen gerekend kan worden. En een hap is geen beet.Dongo schreef: verhaal halen of schreeuwend op iemand af lopen en 10 centimeter voor haar neus een vingertje wijzen van blablabla vind ik 2 verschillende dingen...kan me dus goed voorstellen dat dongo dat als bedreigend ervaarde voor mijn vrouw en dat hij dus instinctief reageert...overigens heb ik dongo dus meteen kort gehouden erna, om herhaling te voorkomen natuurlijk...want gewenst is het natuurlijk niet(behalve als we worden overvallen)
Bovendien, het op een ander afstormen zoals jij dat beschrijft is bepaald niet onschuldig, het is heel wel mogelijk dat het dan een stap verder gaat en er klappen vallen. Dan heeft Dongo heel adequaat gereageerd.
- Frenk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu
Ja, daar is hij al, de vinger waarmee je eerst naar anderen wijst alvorens naar jezelfDongo schreef:mensen zijn gek, een hond is geen robot...dat ze eerst maar eens gaan zeuren over alle overlast wat er van katten zijn en komen dan maar eens terug om over een hond te zeuren waarvan jij probeert die fatsoenlijk op te voeden...
Je bent echt een schoolvoorbeeld

- Moos
- Zeer actief
Het kan wel normaal zijn, maar gewenst lijkt me nietchristo schreef:Ik vind het een normale reactie voor een hond die tot de waak- en verdedigingsrassen gerekend kan worden. En een hap is geen beet.Dongo schreef: verhaal halen of schreeuwend op iemand af lopen en 10 centimeter voor haar neus een vingertje wijzen van blablabla vind ik 2 verschillende dingen...kan me dus goed voorstellen dat dongo dat als bedreigend ervaarde voor mijn vrouw en dat hij dus instinctief reageert...overigens heb ik dongo dus meteen kort gehouden erna, om herhaling te voorkomen natuurlijk...want gewenst is het natuurlijk niet(behalve als we worden overvallen)
Schreeuwend met opgeheven vingertje op iemand af komen lopen is ook wat anders dan met opgeheven vuist al aan komen denderen. Wellicht niet voor de hond, maar voor ons mensen heus wel
Waarmee ik niet bedoel te zeggen dat ik vind dat zoiets "nooit mag/kan gebeuren" ofzo, maar ik vond het eerste berichtje iets te nonchalant van "tja, dan hapt mijn hond dus".
Dat kan eigenlijk gewoon niet natuurlijk; als het een minder wijde broek was geweest had er misschien wel een velletje tussen gezeten.

-
Fin
- Zeer actief
Hier in de buurt is een straat waarin zo'n dergelijke groenstrook afgescheiden is met een laag hekwerk eromheen. Geen gras meer erin, en stukjes grond zijn toegeëigend met tuinplanten en zelfs op sommige plekken met een heuse vijver erin.Dongo schreef:ik woon op een hoek en direct aangrenzend naast mijn voortuin ligt een groenstrook waar tig mensen de hond op laten poepen en laten liggen...ook al tig keer wat van gezegd, mja het helpt niet...misschien ook maar eens de gemeente bellen danchristo schreef:Het lijkt me handiger om te kijken of je dat stukje grond over kunt nemen van de gemeente. Scheelt jullie overlast, scheelt hen onderhoud.
- Tamara.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hovawart
- Aantal honden: 4
Re: "Hé mevrouw,waarom jouw hond poep daar?"
De frustratie van deze man kan ik me aan de ene kant heel goed voorstellen. Misschien was Bente wel hond nummer zoveel die die dag de ontlasting lekker liet vallen op een plek waar dat helemaal niet mocht en is het al die keren niet opgeruimd en was deze drol (die er toevallig nu niet wasmarian* schreef:Die vraag kreeg ik gisteravond laat naar mijn hoofd geslingerd toen ik de honden uitliet en over het pad hierachter liep.
Ook plassen, in de directe omgeving van woonhuizen en tuinen vind ik niet kunnen ook al is het toevallig gemeentegrond. Omdat het gemeentegrond is moeten mensen maar wel in de stank zitten als dit direct grenst aan je tuin waar je in de zomer lekker wilt zitten?
Mijn gigantische heg, laurierkers, staat precies langs de stoep welke naar het park toe gaat, nouuu, de grote kale plekken en gele stukken lachen je tegemoet, over de lucht maar niet te spreken als het mooi weer is.
Dus ja, ik ben nu ook zo'n zure pruim
-
Fin
- Zeer actief
Moos schreef:Schreeuwend met opgeheven vingertje op iemand af komen lopen is ook wat anders dan met opgeheven vuist al aan komen denderen.
Nee, dat is het niet. Beiden zijn een voorbode van daadwerkelijke fysieke agressie. Kan ik je uit persoonlijke ervaring meedelen.![]()
Dat kan eigenlijk gewoon niet natuurlijk; als het een minder wijde broek was geweest had er misschien wel een velletje tussen gezeten.
En daar had ze dan haar les uit kunnen trekken.
- Moos
- Zeer actief
Ach, een vrouw die met opgeheven vingertje wat loopt te schreeuwen omdat mijn hond tegen een struikje plaste vind ik toch geen enorme fysieke dreiging hoor.christo schreef:Nee, dat is het niet. Beiden zijn een voorbode van daadwerkelijke fysieke agressie. Kan ik je uit persoonlijke ervaring meedelen.![]()
Ja precies. Maar dat vind ik dus wat anders dan in eerste instantie zeggen dat mevrouw maar niet zo had moeten schreeuwen, want ja, dan heeft ze zijn hond in haar benen hangen.En daar had ze dan haar les uit kunnen trekken.

-
Fin
- Zeer actief
Dongo heeft het over een ander op 10 cm naderen. Dus echt in je gezicht. Niet op afstand wat gaan zwaaien met je vinger, op iemand afstormen tot op tien cm afstand van de andere persoon's gezicht, al schreeuwend en vingerwijzend. Dat is een voorbode van daadwerkelijke agressie. En alweer, ik kan je dat uit persoonlijke ervaring meedelen.Moos schreef:Ach, een vrouw die met opgeheven vingertje wat loopt te schreeuwen omdat mijn hond tegen een struikje plaste vind ik toch geen enorme fysieke dreiging hoor.christo schreef:Nee, dat is het niet. Beiden zijn een voorbode van daadwerkelijke fysieke agressie. Kan ik je uit persoonlijke ervaring meedelen.![]()
Ja precies. Maar dat vind ik dus wat anders dan in eerste instantie zeggen dat mevrouw maar niet zo had moeten schreeuwen, want ja, dan heeft ze zijn hond in haar benen hangen.En daar had ze dan haar les uit kunnen trekken.
- Moos
- Zeer actief
Ja, en ik uit persoonlijke ervaring van niet. En zo kunnen we wel bezig blijven he?christo schreef:
Dongo heeft het over een ander op 10 cm naderen. Dus echt in je gezicht. Niet op afstand wat gaan zwaaien met je vinger, op iemand afstormen tot op tien cm afstand van de andere persoon's gezicht, al schreeuwend en vingerwijzend. Dat is een voorbode van daadwerkelijke agressie. En alweer, ik kan je dat uit persoonlijke ervaring meedelen.
Maar waar het mij voornamelijk om ging was het gemak waarmee dan min of meer gezegd werd "tja, dan hapt mijn hond dus".

- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Zelfs mijn honden grommen als iemand zo agressief mijn persoonlijke zone zou binnenkomen...christo schreef:Dongo heeft het over een ander op 10 cm naderen. Dus echt in je gezicht. Niet op afstand wat gaan zwaaien met je vinger, op iemand afstormen tot op tien cm afstand van de andere persoon's gezicht, al schreeuwend en vingerwijzend. Dat is een voorbode van daadwerkelijke agressie. En alweer, ik kan je dat uit persoonlijke ervaring meedelen.
Ik zou bepaald niet blij zijn met een hap, maar ik zou evenmin blij zijn met zo'n benadering. Mij lijkt dat nogal bedreigend, als dat gebeurd.
- Moos
- Zeer actief
Ik zou ook niet blij zijn met zo'n benadering. Maar ik zou net zo erg niet blij zijn met die hap, en dat niet afdoen als "had die vrouw beter niet kunnen doen, want dan hangt mijn hond in d'r broek". Met de vermelding er nog bij dat het gelukkig een wijde broek was. Ik zou daar ook best van schrikken.Marjoleine schreef:
Ik zou bepaald niet blij zijn met een hap, maar ik zou evenmin blij zijn met zo'n benadering. Mij lijkt dat nogal bedreigend, als dat gebeurd.
Daar ging het me eigenlijk om
Laatst gewijzigd door Moos op 05 apr 2009 11:22, 1 keer totaal gewijzigd.

- Ingrid48
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Griekse meiden
- Aantal honden: 3
poep
Ik erger me er ook aan als ik op de stoep of in het gras vlak langs een wandelpad hondenpoep zie liggen. Lijkt me toch een kleine moeite om op te ruimen
En als ik dan met een hond daar loop, kan ik me voorstellen dat ze mij ervoor aankijken
Maar ik ruim altijd, behalve in de struiken waar ik niet bij kan, de drollen op
Ook kom je vaak op fietspaden paardenpoep tegen, ook niet zo lekker...toch een kleine moeite dat als je voelt dat je paard moet mesten, hem dan even met z'n achterkant in de bosjes of naast het pad te zetten
Of even afstappen en het mest met je laars aan de kant schoppen!
groetjes, Ingrid
En als ik dan met een hond daar loop, kan ik me voorstellen dat ze mij ervoor aankijken
Ook kom je vaak op fietspaden paardenpoep tegen, ook niet zo lekker...toch een kleine moeite dat als je voelt dat je paard moet mesten, hem dan even met z'n achterkant in de bosjes of naast het pad te zetten
groetjes, Ingrid

Zoveel leuke honden van jong tot oud zoeken een baasje!
Don't shop, but adopt
www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org