Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
toch ziek?
Moderator: moderatorteam
-
Eva-Joy
- Zeer actief
toch ziek?
Baco had een paar dagen terug van slijm in zijn keel, een paar keer per dag schraapte hij flink zijn keel(hoesten o.i.d) weet niet hoe ik het moet noemen, maar duidelijk met slijm..
Het was vanaf eergisteren helemaal weg! ik blij natuurlijk. Vanaf vanmorgen had hij weer dat gehoest en wat viezigheid in zijn ooghoeken en hij heeft veel meer speeksel dan normaal. Hij heeft eigenlijk nooit speeksel wat mij opvalt (mondhoeken) maar het lijk me toch niet helemaal gezond. Hij eet goed, drinkt goed, speelt normaal is niet slap o.i.d. gewoon een normale baco eigenlijk. Morgen ga ik sowieso naar de dierenarts met hem. Maar herkend iemand dit? dat speeksel vind ik vooral zo raar..
Het was vanaf eergisteren helemaal weg! ik blij natuurlijk. Vanaf vanmorgen had hij weer dat gehoest en wat viezigheid in zijn ooghoeken en hij heeft veel meer speeksel dan normaal. Hij heeft eigenlijk nooit speeksel wat mij opvalt (mondhoeken) maar het lijk me toch niet helemaal gezond. Hij eet goed, drinkt goed, speelt normaal is niet slap o.i.d. gewoon een normale baco eigenlijk. Morgen ga ik sowieso naar de dierenarts met hem. Maar herkend iemand dit? dat speeksel vind ik vooral zo raar..
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
-
Eva-Joy
- Zeer actief
-
janny83
- Vaste gebruiker
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
kennelhoest?

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
janny83
- Vaste gebruiker
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
daarom stelt die enting ook geen drol voor, dat is maar 1 variant als hij de ander krijgt, krijgt ie gewoon kennelhoest...janny83 schreef:Is hij tegen ingeent,misschien wel ergens allergies voor.
de enige hond die hier kennelhoest gehad heeft is een geente hond...

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
janny83
- Vaste gebruiker
-
Eva-Joy
- Zeer actief
oh sorry hele topic vergeten, druk druk druk geweest
t gaat weer helemaal goed! maar dat gebeurde toen eerst ook, het was over en toen kwam het weer. als het straks weer komt direct naar de DA..
over tessa.. ingeent tegen kennelhoest 2 weken terug... t duurt een tijdje voor een enting ook daadwerkelijk werkt volgens mij. Kennelhoestenting is niet echt effectief. Je wordt geent tegen 1 variant van kennelhoest, terwijl er een stuk of 100 verschillende varianten zijn.
over tessa.. ingeent tegen kennelhoest 2 weken terug... t duurt een tijdje voor een enting ook daadwerkelijk werkt volgens mij. Kennelhoestenting is niet echt effectief. Je wordt geent tegen 1 variant van kennelhoest, terwijl er een stuk of 100 verschillende varianten zijn.