Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
plas laten lopen
Moderator: moderatorteam
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
plas laten lopen
dat heeft huts dus afgelopen 24 uur 3 keer gedaan. 1 keer op bed, gisternacht, en de volgende dag toen ze in de zon lag op de bedjes en gisteravond op een hondenkussen. ik weet niet of dit nu onder incontinentie valt omdat ze niet lekt en normaal haar plas prima op kan houden. daarom denk ik dus ook niet dat medicatie helpt, wat denken jullie? ik heb het idee dat ze het gewoon niet in de gaten heeft.
Laatst gewijzigd door Hutsje op 03 apr 2009 00:26, 1 keer totaal gewijzigd.

- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- Aantal honden: 4
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Bas Rouge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beauceron
- Aantal honden: 3
Bolke heeft hier ook 'last' van. Als hij diep ligt te slapen kan het gebeuren dat de plas er gewoon uitloopt. Ik kan er niet echt pijl op trekken wanneer het wel of niet gebeuren gaat behalve dat ik de indruk heb dat wanneer hij heel moe is het vaker voor komt. Ik laat hem daarom vaak 's nachts nog een keertje plassen. Ouwe honden kwaal. Tot nu toe hadden al mijn oude honden dat.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
ik denk ook ouderdom... mn oude dober heeft het heel af en toe ook weleens.. hij heeft het zelf amper door heb ik het idee... zelfde met de ontlasting... die kan hij niet meer lang ophouden... moet hem vaker uitlaten.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
- Hutsje
- Zeer actief
ze heeft het (nog) niet met ontlasting. ik zal eens overleggen met de da voor eventuele medicatie. gister en vandaag was er niets aan de hand.jip007 schreef:dat heeft Naffie ook gehad , had hier steeds een natte matras , ze krijgt nu al 5 jaar incurin en dat gaat goed. Ontlasting valt er ook zo uit , zonder dat ze iets merkt , daar is helaas geen pilletje voor.
Laatst gewijzigd door Hutsje op 03 apr 2009 20:57, 1 keer totaal gewijzigd.

- Hutsje
- Zeer actief
- Hutsje
- Zeer actief
- Hutsje
- Zeer actief
- Hutsje
- Zeer actief
ik hoop dat dat het is dan. niet leuk maar ook niet heel erg voor haar.Bas Rouge schreef:Bolke heeft hier ook 'last' van. Als hij diep ligt te slapen kan het gebeuren dat de plas er gewoon uitloopt. Ik kan er niet echt pijl op trekken wanneer het wel of niet gebeuren gaat behalve dat ik de indruk heb dat wanneer hij heel moe is het vaker voor komt. Ik laat hem daarom vaak 's nachts nog een keertje plassen. Ouwe honden kwaal. Tot nu toe hadden al mijn oude honden dat.

- Hutsje
- Zeer actief
met dit weer staat de deur weer de hele dag open en eergister gebeurde het buiten in de zon op haar matje. dat maakt dus niet uit vrees ik. en 's nachts eruit laten lukt niet hoor, ze is moeilijk wakker te krijgen en peinst er dan ook niet over om eruit te gaan naar buitenmalinois schreef:ik denk ook ouderdom... mn oude dober heeft het heel af en toe ook weleens.. hij heeft het zelf amper door heb ik het idee... zelfde met de ontlasting... die kan hij niet meer lang ophouden... moet hem vaker uitlaten.

- Hutsje
- Zeer actief
verder gaat het heel goed met haar, ze is als ze wakker is aktief, rent, etc. etc.Demi schreef:Cujo laat soms ook echt een hele plas lopen en slaapt dan rustig door. Ik heb een tijdje propalin gegeven en dat werkte goed bij haar. Cujo doet het alleen als ze heel erg druk geweest is of gezwommen heeft.
Hoe gaat het verder met Huts?

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
hier ook hoor, of hij staat op van de bank en dan ploept het er zo uit... :N:Hutsje schreef:met dit weer staat de deur weer de hele dag open en eergister gebeurde het buiten in de zon op haar matje. dat maakt dus niet uit vrees ik. en 's nachts eruit laten lukt niet hoor, ze is moeilijk wakker te krijgen en peinst er dan ook niet over om eruit te gaan naar buitenmalinois schreef:ik denk ook ouderdom... mn oude dober heeft het heel af en toe ook weleens.. hij heeft het zelf amper door heb ik het idee... zelfde met de ontlasting... die kan hij niet meer lang ophouden... moet hem vaker uitlaten.![]()
.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
elly p
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 4 bassets
-
Muk
Jaymz heeft dat ook wel eens dat hij zijn plas laat lopen. Dat gebeurt in zijn slaap en hij heeft het dan zeker niet door. Achteraf wel en dan probeert hij het soms voor mij te camoufleren door erop te gaan liggen. Dat laatste heb ik dan weer liever niet eerlijk gezegd.
Ik zie het als een ouderdomskwaaltje en zeker niet als een incontinentieprobleem of een blaasontsteking. Daarvoor komt het te weinig voor namelijk.
Ik zie het als een ouderdomskwaaltje en zeker niet als een incontinentieprobleem of een blaasontsteking. Daarvoor komt het te weinig voor namelijk.
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Hoi Jessica,
Ik vind dit ook klinken als ouderdoms incontinentie. Onze Levi is ook erg incontinent, zowel voor haar urine als haar ontlasting, maar dat is bij haar het gevolg van de lage rughernia die ze 4,5 jaar geleden heeft gehad. Huts heeft toch geen lage rugproblemen?
Ik vind dit ook klinken als ouderdoms incontinentie. Onze Levi is ook erg incontinent, zowel voor haar urine als haar ontlasting, maar dat is bij haar het gevolg van de lage rughernia die ze 4,5 jaar geleden heeft gehad. Huts heeft toch geen lage rugproblemen?
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
- Hutsje
- Zeer actief
-
Brigitte
- Zeer actief