Is het ook zo dat honden minder voer nodig hebben in de zomer?
geef hem ook geen ijskoud water te drinken dat lijkt me helemaal slecht.. iemand nog meer iedeeen?
Moderator: moderatorteam
heb je geen parasol? misschien dat ie daar obder wil liggen?Eva-Joy schreef:koelhalsband? nog nooit van gehoord, maar klinkt wel ideaal. ik deed voor de knaagdieren die ik had altijd een bevroren fles water in de bakken, maar voor een hond is dat zo lastig![]()
probleem is dat we op dit moment geen schaduw hebben in de tuin (tuin op t zuiden) het is een groot grasveld met aan de randen bomen planten e.d. en binnen liggen wil hij uit zichzelf niet, want ik ben buiten en waar ik ben is hij ook![]()
bedankt!

Nee,ze zijn heel licht want stof gevuld met kristallen.Bika schreef:Zo warm is het nu nog niet geweest.
Zo'n koelband is wel handig, is dat zwaar?

Wij hadden daar zo'n mat van, maar daar kwam heel snel 't weer inmarian* schreef:Nee,ze zijn heel licht want stof gevuld met kristallen.Bika schreef:Zo warm is het nu nog niet geweest.
Zo'n koelband is wel handig, is dat zwaar?
Je moet hem een kwartier in koud water leggen voor je hem om kunt doen en dan blijft hij heel lang koel.

Aan zo'n mat denk ik maar helemaal niet omdat ze daar pal naast gaan ligen volgens mijFrenk schreef:Wij hadden daar zo'n mat van, maar daar kwam heel snel 't weer in
Voor in de auto voor tijdens de (hopelijk) komende warme dagen denk ik dus maar aan een handdoek en van die koel-elementen ofzo

Gets :N: Nee, dat sla ik graag over als het kan...Geer schreef:Dit akkefietje: http://www.nmlhealth.com/c,5686,,/Hyper ... -hond.aspx van vorig jaar hoef ik niet nog een keer mee te maken :N:

Maar als hij blijft graven krijgt hij het nog warmer.Marian4 schreef:Die emmer water zou Beer zeker niet op prijs stellen!
Hij graaft bij warm weer altijd een kuil en na een tijdje graaft hij nog wat dieper of maakt een nieuwe.

Hij doet het heel relaxed. Hij maakt zich echt niet druk met warm weer. Als het te warm wordt gaat hij ook wel in de schaduw liggen.Bika schreef:Maar als hij blijft graven krijgt hij het nog warmer.Marian4 schreef:Die emmer water zou Beer zeker niet op prijs stellen!
Hij graaft bij warm weer altijd een kuil en na een tijdje graaft hij nog wat dieper of maakt een nieuwe.
Ik doe op de renbaan wel eens een natte-witte handdoek op de rug.
Maar bleef die mat bij jullie mooi? Bij ons zat echt binnen een paar weken 't weer erin.Jakko schreef:De koelmat vind ik een uitvinding. Mijn 'ik heb het snel warm' hond gaat er heerlijk op liggen indien nodig. Helemaal of voor de helft en staat weer op als hij het koel genoeg heeft.
Ik heb deze ook in de auto gebruikt vorige zomer naar de Pyreneën (ik heb geen airco) en hij heeft de hele weg afwisselend erop en ernaast gelegen en ging prima.