Zou je van hetzelfde merk brok (Biofood in dit geval) af kunnen wisselen? Bijvoorbeeld 1 dag lam rijst en 1 dag senior? Of lam & rijst en ekofood? Het bevat wel enigszinds dezelfde ingrediënten, alleen is de analyse wat anders. Het zou vooral ter afwisseling zijn, maar ook omdat ik er gewoon niet uit ben welk voer ik wil geven. En misschien is het wel gezond, af en toe afwisseling. Wij eten ook niet elke dag precies hetzelfde...
Zou er iets op tegen zijn? Vanwege gewenning ed? Hoop dat iemand me kan adviseren!?
Andere vraag over het merk Biofood: ik heb dat proefje gedaan wat je kan doen met geperste/krokante brok: ik heb 5 brokjes yarrah en 5 brokjes biofood lam&rijst in 2 glazen gedaan, ieder met evenveel water.
Yarrah zakte meteen naar beneden, en was binnen een paar uur opgezwollen en grotendeels in stukjes. Toen ik eraan zat viel het zo uit elkaar.
Biofood bleef echter boven drijven en zoog echt dat water op en voelde ook als een spons. Deze ging pas kapot toen ik er in zat te prikken.
Dat geeft me dus niet zo'n goed gevoel om over te gaan naar biofood lam&rijst. Ik weet niet of alle krokante brokken van biofood zo zijn? Misschien dat iemand met Biofood ecofood en/of senior dat voor me uit wil proberen of misschien wat van die brokjes naar me toe kan sturen ofzoiets?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Afwisselen van brokken van hetzelfde merk: ja of nee?
Moderator: moderatorteam
- *Evie*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): www.Adebowale.nl
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
www.farmfood.nl ook natuurlijke brokjes en geperst.
Ik ben na die proefjes ook niet meer zo van de krokant.
Volgens mij kan je best als je dan 2 geperste brokken voert,
en je hond er tegen kan afwisselen.
Prins heeft ook een lam/rijst geperste brok als ik het goed heb.
Ik ben na die proefjes ook niet meer zo van de krokant.
Volgens mij kan je best als je dan 2 geperste brokken voert,
en je hond er tegen kan afwisselen.
Prins heeft ook een lam/rijst geperste brok als ik het goed heb.

http://www.Adebowale.nl
-
wheatylot
Ja, ik dacht in eerste instantie ook aan ff, maar die heeft hij dus jaren terug al een maand geprobeerd, en daar is hij een maand (en daarna nog even) ziek van geweest. Hij kotste de hele tijd alles helemaal weer uit en was helemaal lamlendig. Ik probeer het liever niet nog een keer uit, ik denk dat hij gewoon niet zo goed reageerd op geperst.
Ik geef trouwens wel een dag of 3 per week kvv hoor: rodi en sinds kort ook carnibest.
Ik geef trouwens wel een dag of 3 per week kvv hoor: rodi en sinds kort ook carnibest.