Nebla is een echte diva, een dame met een gebruiksaanwijzing voor vreemden, voor ons zo'n gemakkelijke, zeer lieve, trouwe meid.
Zij zou tegen ons zeggen; baasjes; Ik ga voor jullie door het vuur!
Dit laat ze ook zien..
Daarintegen zou ik tegen haar willen zeggen; Nebla, wees niet bang, dit is wederzijds, je bent mijn supergirl, vriendin en zou niet weten wat ik zonder je moet..(dat wordt nog wat ooit..niet aan denken

)
Rascha is stoer en zou zich ook zo uiten. Hard, maar ook o zo lief! Past zich in elke situatie aan en begrijpt iedereen, Rascha zou echt een populaire jongen in de klas zijn, Nebla de knappe, verlegen meid; Rascha zou haar helpen wat meer socialer te zijn

(zo is het in het echt ook)
Relletjes op het schoolplein zou Rascha niet goed in zijn, hij probeert alles op te lossen en springt er tussen om de boel te sussen, hij beschermt zichzelf niet.
Als Rascha een mens was geweest, had hij grote kans op een burn-out, want hij houdt veels teveel rekening met een ander en niet met zichzelf
Nebla, is hier heel duidelijk in; geeft direct aan wanneer er wat aan de knikker is, zou ook echt niet meer op een zere poot doorlopen als die haar zeer doet, dan laat ze zich helpen.
Rascha niet, die loopt door totdat ik hem aandacht geef of Clemens en laat dan heel bescheiden zien dat hij toch ergens last van heeft..