Ja echt waar, was vanmiddag alleen met Nadal gaan wandelen en ik kwam een vrouw tegen met een labje. Nadal en labje spelen met elkaar, die van mij maakt altijd van die maffe geluidjes erbij ( doet hij thuis ook, een echte miemel zeggen wij ). Ze schrok er wel van dat Nadal al zo groot was, tegenover die van haar was hij dat ook, maar oke het is een odh en ook nog een reu
Afijn heerlijk gespeeld en ze vond dat hij zo'n geweldig mooi wit gebit had, ik heel trots verteld dat hij dagelijks bij zijn Cavom of FF pens krijgt en een klein deel barf...............tja en toen zei ze het: VAN PENS WORDEN ZE FEL HOOR, ik had het niet meer ik moest zo

maar ze was bloedserieus, als haar hond pens kreeg merkte ze het meteen dan werd hij fel. Vervolgens komt er een man bij met een jachthondje ( sorry weet het ras niet) van 10 maanden oud, Nadal kwispelen die wilde weer spelen het labje ging op zijn tenen staan en was niet zo vriendelijk tegen het hondje van 10 maanden, ik zei: goh heeft hij zeker gisteren pens gehad
liep mevrouw toen diep beledigd weg