Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

BARF als extratje?

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

frank1985
Zeer actief

BARF als extratje?

Ongelezen bericht door frank1985 »

Ik voer mijn mechel pup ( 7mnd ) Cavom puppy brokken. Af en toe geef ik haar een beetje smuldier. dit vind ze heerlijk en loopt een kwartier later nog haar bak te likken.
Nou heb ik op suggestie van mensen hier laatst een zam mooit gegeven en dat was ook super. ook een eitje gegeven laatst.

Nou wil ik me hondje wel vaker op de manier voeren maar snap het niet echt. Ik lees veel hier over BARF maar kan dit ook al af en toetje zeg maar ?

Waar kan ik dan het best mee beginnen ? en hoe kom ik daar aan ? je mag toch niet alle soorten vlees met botten geven of zo ?

kijk uit naar jullie suggesties
Selena
Zeer actief
Mijn ras(sen): x HH
Aantal honden: 9

Ongelezen bericht door Selena »

google even op barf forum, NRV forum :wink: er zijn verschillende fora van de verschillende stromingen rauw voeren, op elk van de fora worden heel veel dingen uitgelegd in de bibliotheek, wordt je geholpen met menu´s etc.
Een mens is nooit te oud om te leren.. en een wijs mens is nooit uitgeleerd!

http://www.vanleeuwen-hollandseherders.nl
frank1985
Zeer actief

Ongelezen bericht door frank1985 »

Selena schreef:google even op barf forum, NRV forum :wink: er zijn verschillende fora van de verschillende stromingen rauw voeren, op elk van de fora worden heel veel dingen uitgelegd in de bibliotheek, wordt je geholpen met menu´s etc.
k dank je
sky
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border collies en mechelse herders.
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door sky »

zorg ook dat je nooit brokken en barf vlak na elkaar geeft liefst een dag er tussen.
~Suzanne~
Zeer actief

Re: BARF als extratje?

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

frank1985 schreef:Ik voer mijn mechel pup ( 7mnd ) Cavom puppy brokken. Af en toe geef ik haar een beetje smuldier. dit vind ze heerlijk en loopt een kwartier later nog haar bak te likken.
Nou heb ik op suggestie van mensen hier laatst een zam mooit gegeven en dat was ook super. ook een eitje gegeven laatst.

Nou wil ik me hondje wel vaker op de manier voeren maar snap het niet echt. Ik lees veel hier over BARF maar kan dit ook al af en toetje zeg maar ?

Waar kan ik dan het best mee beginnen ? en hoe kom ik daar aan ? je mag toch niet alle soorten vlees met botten geven of zo ?

kijk uit naar jullie suggesties
Hoi,
Op zich KAN het wel, om het dus als extraatje te geven, maar het is beter om dan helemaal over t gaan, evt in combinaite met kvv (Rodi, Smuldier, Carnibest).
Lees je WEL goed in, op diverse rauwvleesforums! Niet alles is geschikt voor de beginnende hond namelijk (en ook niet voor de gevorderde trouwens...)
Het is dus belangrijk dat je weet wat je doet. Zomaar wat in de bak leggen KAN meer kwaad dan goed doen.

Succes!

Suzanne
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”