Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

kamillosan oplossing

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Eva-Joy
Zeer actief

kamillosan oplossing

Ongelezen bericht door Eva-Joy »

Goed voor darmwerking, verzachtende invloed op keel- en luchtwegen. weldadig en verzachtend voor mond, keel en luchtwegen

dit wilde ik graag aan baco geven,omdat zijn keel wat geirriteerd lijkt. Het wordt wel weer minder het geschraap van zijn keel, maar het lijkt toch niet helemaal goed. Zou naar de DA gaan, maar die stelde voor het toch nog even aan te kijken(via de telefoon), omdat het niet ernstig klinkt, maar het waarschijnlijk een verkoudheidje is (hij heeft ook geen verhoging)

Nou ben ik met mijn stomme hoofd de gebruiksaanwijzing van mijn kamillosandruppels kwijt :boos: weet iemand OF ik dit ook aan Baco kan geven(gebruikte het zelf toen ik last van mijn keel had) en zo ja, hoeveel druppels ik kan geven in hoeveel liter. Baco weegt 14,5 kilo nu.

Alvast bedankt!
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

Ik geef ze bij kennelhoest altijd een kinderhoestdrankje (daar zit niks van 'vreende stoffen' in zeg maar). Werkt altijd wel goed :wink:
Afbeelding
Eva-Joy
Zeer actief

Ongelezen bericht door Eva-Joy »

haha dat heb ik ook nog liggen:) dat moet hij wel lusten, lekker zoet :mrgreen: zal het eens proberen bedankt!
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”