meer foto's klik hier
Moderator: moderatorteam
Heeft hij al zoveel invloed op je.crutz schreef:en zijn zusje als het aan mijn (inmidels) wederhelft ligt ook niet meer geloof ikJsd schreef:Gaat niet meer wegDingo schreef:Hebbe hebbe hebbe. Wat een kanjer zeg
![]()
zal kijken of ik haar ook op de foto kan krijgen...
da's technisch niet meer mogelijk en de kleine waar ze mee op de foto stond is MIJNJsd schreef: Zei van de week toch al een kleine staat je goed
ehhhhhh, is toch wel een ander "type" kleineJsd schreef:Heeft hij al zoveel invloed op je.crutz schreef:en zijn zusje als het aan mijn (inmidels) wederhelft ligt ook niet meer geloof ikJsd schreef:Gaat niet meer wegDingo schreef:Hebbe hebbe hebbe. Wat een kanjer zeg
![]()
zal kijken of ik haar ook op de foto kan krijgen...![]()
Zei van de week toch al een kleine staat je goed
Neem ja dat automatisch over van je honden?Selena schreef:da's technisch niet meer mogelijk en de kleine waar ze mee op de foto stond is MIJNJsd schreef: Zei van de week toch al een kleine staat je goeden, net zoals mijn honden, heb ik een grote bezitsdrang en bewakingsdrift
![]()
beetje kip & ei verhaal, ik had het al en volgens mij zoek/fok je je honden graag uit op bep. karaktertrekken.Jsd schreef:Neem ja dat automatisch over van je honden?Selena schreef:da's technisch niet meer mogelijk en de kleine waar ze mee op de foto stond is MIJNJsd schreef: Zei van de week toch al een kleine staat je goeden, net zoals mijn honden, heb ik een grote bezitsdrang en bewakingsdrift
![]()
Want als dat zo is ga ik er waarschijnlijk ook last van krijgen
je weet mijn reactie toen je me belde dat je zwanger was...Selena schreef:beetje kip & ei verhaal, ik had het al en volgens mij zoek/fok je je honden graag uit op bep. karaktertrekken.Jsd schreef:Neem ja dat automatisch over van je honden?Selena schreef:da's technisch niet meer mogelijk en de kleine waar ze mee op de foto stond is MIJNJsd schreef: Zei van de week toch al een kleine staat je goeden, net zoals mijn honden, heb ik een grote bezitsdrang en bewakingsdrift
![]()
Want als dat zo is ga ik er waarschijnlijk ook last van krijgen
En tja, op Dennis hebben we 5 jaar moeten wachten, hoop al opgegeven en toch gekregen dus met ons wondertje is de bezitsdrang ERRRRUG groot