Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Stelling carrière

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

Suzanne
Zeer actief

Ongelezen bericht door Suzanne »

*Linda* schreef:
malinois schreef:
Marion. schreef: Ik werk om te leven, en ik leef niet om te werken. En op sjouw met de honden vind ik nu eenmaal leuker dan geld verdienen.
hadden mijn woorden kunnen zijn.... :ok:
En de mijne :wink:
De mijne niet, het is allebei leuk zolang ik het beiden kan doen. Alleen werken is niet zaligmakend, maar de hele dag op sjouw met de dames... de pootjes zijn al kort genoeg :mrgreen:
Reini
Zeer actief

Ongelezen bericht door Reini »

Oneens, maar je moet het wel goed kunnen plannen.
Vegas gaat met mij mee naar de zaak waar ik ca. 60 uur per week werk en binnenkort neem ik een tweede baan erbij om mijn vakgebied te verbreden en meer mogelijkheden voor de toekomst te creëren. Die tweede baan wordt een aantal uur per week, binnen mijn huidige werkuren. Naar die baan kan Vegas niet mee dus dan breng ik hem voor die paar uren naar huis. Zou ik uiteindelijk met mijn huidige baan stoppen en de nieuwe baan fulltime gaan doen dan blijft het te combineren met Vegas (werktijden zijn zelf in te delen) en heb ik voor mijn eigen gevoel toch 'carrière gemaakt'. Ondanks dat ik dus alleen ben met een hond.
Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07
Afbeelding
loony
Zeer actief
Mijn ras(sen): working kelpie
Patterdale Terrier
Engelse Springer Spaniel
Aantal honden: 4
Contacteer:

Ongelezen bericht door loony »

ik heb een tijd beter verdiend maar werkte van 7 tot 23u en dit vaak 3 dagen achtereen en de rest van 7 tot 16 om daarna enkel met het huis bezig te zijn en doodmoe op de bank te liggen. Daar ben ik nu mee gestopt en werk enkel nog van 7.30 tot 13 en van 18 tot 22 en ik ben overdag thuis en dus meer met de honden bezig. de ene dag het huishouden goed doen de volgende dag compleet voor de honden en in het weekend werk ik van 7.30 tot 13 u en de honden gaan mee om daarna rechtstreeks mee naar de frisbeeles te gaan en op zondag doe ik wedstrijd of werk ik en gaan w2e weer naar de frisbeeles. Donderdag werk ik enkel in de voormiddag want savonds gaan we behendigheid doen.

Ik moet wel met wat minder stellen nu maar hang niet meer op het randje burnout
Joyce
Zeer actief
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Joyce »

Suzanne schreef:
*Linda* schreef:
malinois schreef:
Marion. schreef: Ik werk om te leven, en ik leef niet om te werken. En op sjouw met de honden vind ik nu eenmaal leuker dan geld verdienen.
hadden mijn woorden kunnen zijn.... :ok:
En de mijne :wink:
De mijne niet, het is allebei leuk zolang ik het beiden kan doen. Alleen werken is niet zaligmakend, maar de hele dag op sjouw met de dames... de pootjes zijn al kort genoeg :mrgreen:
De mijne ook niet. Geld is best handig om te hebben, en het kan ook gewoon en/en zijn. Helemaal als je partner en jezelf flexibele werkgevers hebben. Mijn vriend mag tussen de middag de honden uitlaten als ik weg ben voor mijn werk en ik werk zelf 2 dagen thuis. Toen Xana een paar weken geleden ziek werd konden we het zonder problemen inregelen dat we dagelijks naar de DA gingen voor injecties en controles en toch werken we beiden fulltime en zijn we best carrière-minded.
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”