Imke

Fenja

Celtic

Tess

Goed was ik he.

En Bram

Zeg, nog even over dat voer dat jij hebt...

O nee ze heeft het weer

Hellup?

Saampjes.

En nog even uitspetteren.

Moderator: moderatorteam

Waar gaan die oren met die toller naar toe :N:Zoek stok! schreef:

Hihi gekke Gremlinmarye schreef: Waar gaan die oren met die toller naar toe :N:![]()

Je honden kunnen veel meer dan je denktMaartje schreef:Oohhh wat een leuke foto's. Het was heel erg leuk, ook om te zien hoe goed julie en jullie honden lopen.
Mijn honden vonden het beide erg geslaagd. Ik was bij de oefening met de tunnel zoeken verbaasd. Imke die tunnels kan vinden en Tess die 5 meter bij mij weg ging. Dat had ik niet verwacht.
Op de foto's zie ik Tess trouwens helemaal blij zijn![]()
Tess en Imke hebben de hele middag gedaan alsof ze in de file wel weer voldoende uitgerust waren, maar inmiddels is vooral Imke ingestort. Die is vast naar bed gegaan.

Fenja ook maar is nu toch echt ingestortTess en Imke hebben de hele middag gedaan alsof ze in de file wel weer voldoende uitgerust waren, maar inmiddels is vooral Imke ingestort. Die is vast naar bed gegaan.
Vind het zelf ook wel heel apart om te zien, ik weet dat ze het leuk vindt maar het straalt ook echt van haar koppie af!En wat kijkt Fenja gelukzalig tijdens het springen
Daarom is het ook zo makkelijk om vanaf de zijkant commentaar te leverenMaartje schreef:Erg interessant om te zien wat ik zelf doe en hoe de hond daarop reageert. Het is duidelijk mijn schuld dat die lat eraf gaat bij Imke.
Het is echt heel anders om het van een afstand te zien dan om er naast te lopen.

Je commentaar was terecht, dus vooral mee doorgaanZoek stok! schreef:Daarom is het ook zo makkelijk om vanaf de zijkant commentaar te leverenMaartje schreef:Erg interessant om te zien wat ik zelf doe en hoe de hond daarop reageert. Het is duidelijk mijn schuld dat die lat eraf gaat bij Imke.
Het is echt heel anders om het van een afstand te zien dan om er naast te lopen.
Goh, dat heb ik nou totaaaal nietMaartje schreef:De ellende van behendigheid is alleen wel dat ik op zo veel te gelijk moet letten, dat het bij mij vaak niet in een keer blijft hangen :N:

Ik ben blij dat anderen dit probleem ook kennenZoek stok! schreef:Goh, dat heb ik nou totaaaal nietMaartje schreef:De ellende van behendigheid is alleen wel dat ik op zo veel te gelijk moet letten, dat het bij mij vaak niet in een keer blijft hangen :N:Dan ben ik zo blij dat ik wat geleerd heb, kom ik er aan het eind van de oefening achter dat ik Bram nauwelijks gezien heb