Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik voelde net bij Jeda een verdikking in haar oor en het lijkt een beetje op iets van schimmel en de vorm doet mij aan bloemkool denken. Iemand enig idee wat dit is?
Het gaat om het gebied in de rode cirkel
Laatst gewijzigd door Tiny op 23 mar 2009 07:12, 1 keer totaal gewijzigd.
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Inge O schreef:ik zie vanaf de foto niks bijzonders, niet omdat het er niet zou zitten, maar wel omdat je al een hele duidelijke foto zou nodig hebben om het verschil te zien tussen een wat vuil oor en iets wat daar zit wat niet zou moeten.
Oke ik ga kijken of ik het iets duidelijker kan laten zien, herken je iets in de beschrijving. Het is namelijk wat donker van kleur en voelt heel bobbelig.
In lieve herinnering
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
oormijt zou ontzettend veel jeuk moeten veroorzaken en dat heeft hij niet.. zou het ook zo gauw niet weten, insmeren met vaseline? de huid is wel droog zo te zien en lijkt op eczeem.... zou sowieso naar de DA gaan als het er morgen nog zo duidelijk zit..
Rosita Compagner schreef:ruik eens ín het oor? Problemen aan de oorschelp duiden toch vaak wel op onregelmatigheden in de gehoorgang.
Het stinkt niet en er zit ook geen overdreven oorsmeer.
Ik zo in ieder geval een afspraak bij de DA maken, het hoort niet zoveel is mij duidelijk maar wat het is
In lieve herinnering
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Rosita Compagner schreef:ruik eens ín het oor? Problemen aan de oorschelp duiden toch vaak wel op onregelmatigheden in de gehoorgang.
Het stinkt niet en er zit ook geen overdreven oorsmeer.
Ik zo in ieder geval een afspraak bij de DA maken, het hoort niet zoveel is mij duidelijk maar wat het is
wat er te zien is duidt op een irritatie door 'iets', maar wat dat 'iets' is, is van de foto af niet zomaar te zeggen
Het is een ontsteking, ik heb Surolan meegekregen en na een week moet ik al verbetering zien.
In lieve herinnering
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart