Wilde ze even met jullie delen.
Vandaag weer les gehad, mn moeder was mee want het was mooi weer.
Wil een paar foto's met jullie delen.

Wisselen

Afgeleid

Deze heb ik zelf nog gemaakt, aan het eind van de training.
Moderator: moderatorteam

Dit is in Klijndijk, bij Hondenschool Drenthe (terrein Arts & Dier), maar ik train ook nog in Ter Apel. Wij trainden namelijk hier en liepen na 4 lessen al boven het hoogste niveau uit... Toen ben ik maar gaan zoeken naar wat anders. Dat gaat nu super, maar omdat ik bij deze les geef mag is gratis mee lopen. Dus als het uit komt doen wij dat ook.fenneke schreef:wat mooie foto's
zo te zien trainen jullie al langer het gaat goed![]()
waar train je?
Ze moet idd 65 cm gaan springen, maar wij lopen pas sinds dec en het gaat heel goed. Ik train op 2 plekken, bij de een trainen we op 55 cm soms 45 en hier omdat het recratief is en er ook oudere en kleine honden tussen lopen vaan laag en daarnaast word soms het verhoogt. Ik train thuis ook op 55 cm. Eerst maar eens ervaring op doen en dan komt die hoogte van zelf wel.Zoek stok! schreef:Ik zat al te kijken naar de hoogte inderdaad. Hij moet nog wel een stuk hoger gaan springen toch?Matje schreef: Haar broer (Kenji) springt trouwens een stukkie hoger dan haar (Large)
Ziet er leuk uit
Haha, maar die is ook wel heel groot he...Matje schreef:Ziet er netjes uit![]()
Haar broer (Kenji) springt trouwens een stukkie hoger dan haar (Large)

Ja dat is waar, Kenji is een reus_Do_ schreef:Haha, maar die is ook wel heel groot he...Matje schreef:Ziet er netjes uit![]()
Haar broer (Kenji) springt trouwens een stukkie hoger dan haar (Large)
http://lh4.ggpht.com/_Ly1wo3BjCMY/SVzzV ... %20076.jpg
Zie het verschil...
Maar we moeten alle bij large klasse lopen.