Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Verkouden?
Moderator: moderatorteam
-
Eva-Joy
- Zeer actief
Verkouden?
Baco is sinds een paar dagen een beetje verkouden volgens mij, ik weet niet hoe ik het moet omschrijven, maar het lijkt of hij wat slijm in zijn keel heeft, soms loopt zijn neus(maar dat is alweer over)
*veel krabben(ga zo even checken op vlooien)
*'hoesten'of zijn keel schrapen o.i.d
*minder zijn eten opschrokken, gewoon echt rustig eten, tussendoor stoppen en naar zijn voerbak kijken en weer heel langzaam verder eten(kan ook komen door zijn tandjes die doorkomen)
*slaapt meer..
Ik vind het ook zo wat om meteen naar de DA te rennen, maar heeft iemand tips wat ik zou kunnen doen, of wat dit zou kunnen zijn?
Alvast bedankt!
*veel krabben(ga zo even checken op vlooien)
*'hoesten'of zijn keel schrapen o.i.d
*minder zijn eten opschrokken, gewoon echt rustig eten, tussendoor stoppen en naar zijn voerbak kijken en weer heel langzaam verder eten(kan ook komen door zijn tandjes die doorkomen)
*slaapt meer..
Ik vind het ook zo wat om meteen naar de DA te rennen, maar heeft iemand tips wat ik zou kunnen doen, of wat dit zou kunnen zijn?
Alvast bedankt!
- freskin
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): schotse herder, SWH
- Aantal honden: 2
Het rustig eten en sloom zijn kan door het tandenwisselen komen.
Ik zou het hoesten wel even in de gaten houden. Hij heeft dat al sinds een paar dagen, zeg je. Wordt het al wat minder? Anders zou ik morgen toch even bij de da langs gaan. Met een pup moet je wat voorzichtig zijn.
Beterschap met Baco!
Ik zou het hoesten wel even in de gaten houden. Hij heeft dat al sinds een paar dagen, zeg je. Wordt het al wat minder? Anders zou ik morgen toch even bij de da langs gaan. Met een pup moet je wat voorzichtig zijn.
Beterschap met Baco!
groetjes, ingrid
TARAK
TARAK- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
-
Eva-Joy
- Zeer actief
bedankt! hij doet het al een stuk beter, nog geen gehoest gehoord of iets dergelijks, eten ging net ook al stukken beter, alleen kauwt hij beter dan normaal(schrok schrok was het altijd haha), zal hem inderdaad wat keelspul geven:) het is ook eigenlijk alleen 's morgens dat hij last heeft van de klachten, daarna ist over.. en 's avonds is hij iets eerder moe..
benieuwd hoe het morgen met het hoesten is, en anders even langs de DA..
Tnx!
benieuwd hoe het morgen met het hoesten is, en anders even langs de DA..
Tnx!
- freskin
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): schotse herder, SWH
- Aantal honden: 2
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
-
Eva-Joy
- Zeer actief
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Dat is mooi dat hij weer in orde is.Eva-Joy schreef:nou nou meteen kennelhoest als hij een paar dagen kuchtnee hoor, het is vanaf vandaag ineens helemaal over, nergens last van! geen loopneus, geen gehoest geen gesloom.. weer helemaal gezond zo te zien
Je beschrijving eerder in dit topic zou op kennelhoest kunnen duiden. (iets waar ik me over het algemeen weinig bezorgd om maak
Dan moet je de hond gewoon even goed in de gaten houden of er geen koorts bij komt.
-
Eva-Joy
- Zeer actief
haha oke, ja naja, ben niet echt een doom-denker(soms denk ik iets te snel van, ach zal wel niks zijn) want heb ook al zo vaak meegemaakt dat ik voor jan met de korte achternaam bij de dierenarts zat.. dus ik kijk tegenwoordig alles even een weekje aan (behalve bij echt acute pijnen/bloed etc etc natuurlijk;))
Bedankt nogmaals voor jullie antwoorden:D ben blij dat mijn mannetje weer helemaal toppie in orde is
Bedankt nogmaals voor jullie antwoorden:D ben blij dat mijn mannetje weer helemaal toppie in orde is