jip007 schreef:ik kwam daar voor het eerst jaren geleden met een oude dog met maagtorsie. Ben naar hun toe gegaan omdat Dieren een halfuur rijden is , en zij zitten hier 5 min vandaan. Eerst lieten ze me een kwartier wachten , toen kreeg ik te horen dat ze geen maagtorsie operatie's deden. Toen vroeg ik of ze dan in elk geval de lucht eruit wilde halen , omdat ik dan wat meer tijd had . Toen hebben ze een partij staan klungelen en uiteindelijk zeiden ze , het lijkt ons beter als je naar je eigen DA gaatmalinois schreef: Ik zit er al jaren, toen ik Dusty gekocht had al en ze nog ergens anders zaten... dus een jaar of 14 nu denk ik... en het bevalt me uitstekend...
Wordt niet moeilijk gedaan over inbreng en ze denken ook veel mee qua sporten en eventuele blessures en alles wat hier mee te maken heeft.
Verder verwijzen ze zonder moeite door als ze het niet zeker weten.
En ik ben heel lastig denk ik hoor voor een DA :N:![]()
Jaren later belde ik ze of ze konden komen , Domino lag verlamd op de grond , haar ogen schoten heen en weer , en mijn auto deed het niet. Het eerste wat ze vroeg is of ik een klant van hun was , dus ik zei nee. Toen kreeg ik te horen dat ze die dag vol zaten , en dat ze misschien de volgendedag wel konden komenToen heb ik de dierenambulance maar gebeld , die heeft ons naar een andere DA gebracht.
Ik heb echt het tegenovergestelde meegemaakt, toen mn hond zichzelf vergiftigd had direct doorgestuurd naar Ommen, zij hebben alles geregeld (het bellen dat ik eraan kwam etc. ) Het jaar daarvoor met een gelijksoortig iets (wat later dus bleek ook de drontal geweest te zijn) heb ik de hele nacht daar over de vloer gelopen, heb het mobiele nr. van mn vaste da daar gekregen en die kon ik elke seconde bellen...
Ook toen ik nog hier in de buurt trainde en er 2 honden met elkaar geknokt hadden op het veld ben ik meegereden met 1 van hun naar de da, hij was dus geen klant daar maar hond werd direct behandeld, zijn adres opgeschreven en de rekening gewoon nagestuurd.
Zelfde als met onze oude dober... hij heeft hem helemaal ondersteboven gekeerd maar kon niet vinden waarom hij mankte aan verschillende poten, foto's etc. wezen niets uit... hij heeft ons toen direct doorverwezen naar Putten gelukkig.
Vandaar dat ik me er ook heel erg over verbaas eigenlijk, maar ik geef je gelijk dat je daar een naar gevoel aan over hebt gehouden op zn zachts gezegd.