Ietsje hoger

En wiehie

Moderator: moderatorteam

Ze weegt ongeveer 16 kg en ik draag een dikke trui om de nagels op te vangen in de zomer heb ik een soort van mouwwloos neopreen duikvest aan.Irisz schreef:Hele leuke foto's!
Misschien een hele stomme vraag.....maar ik vraag m toch...![]()
Hoe zwaar is het hondje? Het lijkt me namelijk best een klap als hij op je rug springt/afzet....of tegen je buik/borst..?
Oh oke, met 16 kilo is dat inderdaad nog wel te doen..loony schreef: Ze weegt ongeveer 16 kg en ik draag een dikke trui om de nagels op te vangen in de zomer heb ik een soort van mouwwloos neopreen duikvest aan.
Nou men hond van 9 kilo is veel pijnlijker, die boort zen nagels echt in men rug of benen en heeft de slechte gewoonte om bij een legvault zich van men been te laten schuiven. in de zomer moet ik echt geen te korte broeken aan of ze denken dat ik mishandeld benIrisz schreef:Oh oke, met 16 kilo is dat inderdaad nog wel te doen..loony schreef: Ze weegt ongeveer 16 kg en ik draag een dikke trui om de nagels op te vangen in de zomer heb ik een soort van mouwwloos neopreen duikvest aan.
Hier weegt het inmiddels 35 kilo, dus ik voelde mijn wervels al alle kanten op schieten...
Haha, dat is dan inderdaad de andere kant van t verhaal...loony schreef: Nou men hond van 9 kilo is veel pijnlijker, die boort zen nagels echt in men rug of benen en heeft de slechte gewoonte om bij een legvault zich van men been te laten schuiven. in de zomer moet ik echt geen te korte broeken aan of ze denken dat ik mishandeld ben