Eigenlijk een weekje te laat, ze is vorige week al geplukt, maar goed, toch nog voor en na foto's
Voor:

Na;

Moderator: moderatorteam

Dat is op mijn verzoek zo, alleen de wenkbrauwen zijn een beetje blijven staan, maar Jamey's baard is op mijn verzoek helemaal kort, omdat daar steeds zooi van de kluiven enzo in bleef hangenshanty schreef:ik vindt het lichaam mooi maar haar koppie niet.. maar das mijn mening.
Ik laat bij mazzel altijd een beetje snorretje staan

Aangezien ik van de teckels ben, ben ik ook van de snorretjes en wenkbrauwen, maar in dit geval was het èn de smaak van Karin èn was het snorretje dusdanig magertjes in aanleg, dat het glad mooier was.shanty schreef:ik vindt het lichaam mooi maar haar koppie niet.. maar das mijn mening.
Was geen comentaar hoor maar meer mijn mening. ik ben gewoon van de snorren haha maar goed mazzel heeft er ook een dus inderdaad michien was het voor jamey mooier op deze manierhercujess schreef:Aangezien ik van de teckels ben, ben ik ook van de snorretjes en wenkbrauwen, maar in dit geval was het èn de smaak van Karin èn was het snorretje dusdanig magertjes in aanleg, dat het glad mooier was.shanty schreef:ik vindt het lichaam mooi maar haar koppie niet.. maar das mijn mening.
De wenkbrauwtjes vonden we allebei wel zo schattig, dus kwestie van smaak. Ik vind het bovendien nogal een verschil of dat haar dun en pluisig is of echt ruw. In het geval van Jamey was dat het laatste en daarom hebben we ze laten staan![]()