7.5 week, eerste dag thuis.

Al snel dikke mik met Saar, hier is ze 3 maanden.

4 maanden.

5.5 maand.

6.5 maand.

8 maanden.

10 maanden.

En 1 jaar

Met grote vriend "de bal".

Wat vliegt de tijd soms toch, en wat ben ik ongelooflijk gek op dit hondje
Moderator: moderatorteam

Broertje heet inderdaad Jochem (wat heb je dat knap onthoudenLongFields schreef:Gefeliciteerd met de 1ste verjaardag van Vera, het is een mooie meid!![]()
![]()
![]()
![]()
Esther, jij ook gefeliciteerd als fokker van Vera, ook voor Jochem (zo heette de andere pup toch?)

Ja, dat doet ze ook wel een beetje inderdaad, maar het ligt ook erg aan op welk moment je de foto neemtLysette schreef:Gefeliciteeeerd!
Het lijkt ook wel of ze uit begint te zwaren, zo op de laatste foto's?

Ze is leuk opgedroogd dusestelle schreef:Tot haar 8 maanden vond ik haar altijd maar zo zo...maar daarna vond ik haar echt heel mooi worden. En nu ik die foto's zie vanaf 8 maand....schitterend hoor!
Het lijkt mij een geweldige hond qua karakter.
Ja daar zou ik ook erg trots op zijn. Als ik dan toch ooit een Golden aanschaf dan aub een Vera look a like.![]()
Gefeliciteerd!

Oh ben jij de fokker?Nono schreef:Gefeliciteerd
![]()
Wat vliegt de tijd toch. 1 Jaar alweer!
Dank je wel.LongFields schreef:Gefeliciteerd met de 1ste verjaardag van Vera, het is een mooie meid!![]()
![]()
![]()
![]()
Esther, jij ook gefeliciteerd als fokker van Vera, ook voor Jochem (zo heette de andere pup toch?)
Ja, dat ben ik.Gollum schreef:Oh ben jij de fokker?Nono schreef:Gefeliciteerd
![]()
Dank je wel.LongFields schreef:Gefeliciteerd met de 1ste verjaardag van Vera, het is een mooie meid!![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ook gefeliciteerd dan, mooi gemaakt!
haha nee dus, of ik heb het niet onthoudenNono schreef:Ja, dat ben ik.Gollum schreef:Oh ben jij de fokker?Nono schreef:Gefeliciteerd
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ook gefeliciteerd dan, mooi gemaakt!Dat wist je dus niet? Maar dank je wel hoor