Moderator: moderatorteam

dat lijkt me een goede mogelijkheid,Nanna schreef:Het zal toch niet een Svensk Dansk Gardhund wezen?Podenji schreef:wat is nummer 4 in de eindkeuring voor hondje?
tis een castraat met implantaten !Nanna schreef:Hij is het niet, maar hij ziet eruit als een castraatPodenji schreef:wat een dikke dan zeg enneh hoort die niet in de terriergroeplinda1985 schreef:braziliaanse terrierPodenji schreef:wat is nummer 4 in de eindkeuring voor hondje?
Nanna schreef:En zo hebben Po en Nan de zaak weer ontmaskerdPodenji schreef:tis een castraat met implantaten !Nanna schreef:Hij is het niet, maar hij ziet eruit als een castraatPodenji schreef: wat een dikke dan zeg enneh hoort die niet in de terriergroep![]()
Podenji schreef:heb de catalogus gepakt en het moet de deens-zweedse boerderij hond, catalogusnr: 88 of 89 zijn
zo staat hij in de catalogus en is dus het ras wat Nanna zei: Svensk Dansk Gardhund![]()
de braziliaanse terrier ziet er anders uit en zit in rasgroep 3, deze scandinavische boerenfox zit volgens de FCI in rasgroep 2 dus viola

En zoals altijd. Je was me voor.Podenji schreef:heb de catalogus gepakt en het moet de deens-zweedse boerderij hond, catalogusnr: 88 of 89 zijn
zo staat hij in de catalogus en is dus het ras wat Nanna zei: Svensk Dansk Gardhund![]()
de braziliaanse terrier ziet er anders uit en zit in rasgroep 3, deze scandinavische boerenfox zit volgens de FCI in rasgroep 2 dus viola
en waarom ben jij de zondag niet wezen kijken op de show??? nou???Ellen. schreef:En zoals altijd. Je was me voor.Podenji schreef:heb de catalogus gepakt en het moet de deens-zweedse boerderij hond, catalogusnr: 88 of 89 zijn
Was eventjes al m'n boeken al aan het nakijken. En inderdaad de Braz. is ieler en heeft andere bouw.
Dananna power?Nanna schreef:Powerrrrrrr!Podenji schreef:heb de catalogus gepakt en het moet de deens-zweedse boerderij hond, catalogusnr: 88 of 89 zijn

Vind hem wel van hoofd heel veel op een braziliaanse terrier lijkenPodenji schreef:heb de catalogus gepakt en het moet de deens-zweedse boerderij hond, catalogusnr: 88 of 89 zijn

Owww ik wilde zooo graag gaan kijken.Podenji schreef:en waarom ben jij de zondag niet wezen kijken op de show??? nou???Ellen. schreef:En zoals altijd. Je was me voor.Podenji schreef:heb de catalogus gepakt en het moet de deens-zweedse boerderij hond, catalogusnr: 88 of 89 zijn
Was eventjes al m'n boeken al aan het nakijken. En inderdaad de Braz. is ieler en heeft andere bouw.