Moderator: moderatorteam
Helemaal mee eens. Hij heeft een leuk bekkie, maar het lijf... :N: Nee, dat is voor mij geen boxer.Nanna schreef:Ik vind het een dik log beest :N:
Een Boxer hoort imo een athleet te zijn, en daar heeft deze hond maar weinig mee van doen.
Sorry, ik vind hem niet mooi. Ben geen Boxerkenner, dus mijn mening hoef je verder ook niet serieus te nemen
helemaal eens...Marjoleine schreef:Ik ben geen boxer-kenner maar ik was in Groningen en heb hem dus gezien.
Ik moet zeggen dat hij werkelijk schitterend gangwerk had en ook het hoofd sprak me zeer aan.
Ik vond hem wel wat aan de zware kant qua bouw, maar hij toont op deze foto's zwaarder dan hij was, raar genoeg.
Hij was wel degelijk atletisch in gangen trouwens.

Is die aflopende rug werkelijk zo gefokt?? Tjeetje, dan vind ik dat ook echt ontzettend lelijk. Hoort dat zo bij boxers? Ik dacht dat het gewoon kwam doordat hij toevallig net zo stond! Gatsie, ik hoop niet dat dat een trend wordt zeg. Ook lekker voor de heupen...MARC_S schreef: De aflopende rug is bijna DH. Mag van mij ook stukken minder eigenlijk.
Kijk, dan klinkt hij als een terechte winnaar. Wordt daar uberhaupt op gelet eigenlijk bij shows? Karakter, uitstraling? Een hond met een fijn karakter zou toch uit moeten stijgen boven eentje waarbij alleen de 'schoonheid' (volgens de raskenmerken) helemaal klopt.Marjoleine schreef:Ik zat ook in de erering, heb hem dus daar gezien.Hij hád iets, dat onaanwijsbare "iets".mercedes2803 schreef:Ik vond het een prachtbeest en hij was nog eens onwijs leuk ook![]()
ZOOO Baas minded![]()
Een charismatisch hondje, absoluut
Helemaal mee eens!Nanna schreef:Ik vind het een dik log beest :N:
Een Boxer hoort imo een athleet te zijn, en daar heeft deze hond maar weinig mee van doen.
Sorry, ik vind hem niet mooi. Ben geen Boxerkenner, dus mijn mening hoef je verder ook niet serieus te nemen