een eigewijs koppie,de ondeugd straalt er van af

lekker languit in dromenland

sporen doet ie niet helemaal

en even lekker de pootjes strekken met een lekker pret bekkie
ik ben verliefd op hem
van de week beter kwaliteit foto's.
Moderator: moderatorteam

fabienne s schreef:het zijn inderdaad een beetje kleine foto's en ook niet te beste van kwaliteit.morgen maak ik nieuwe standfoto's van hem,ook om de groei te volgen.dus van de week weer knappere foto's van dit knappe hondje.

heee wat grappig,wie was dat en met wat voor hond?parelridder schreef:Een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk berichtje Fabienne!
Hier al net zo veel vlinders![]()
Ik kijk uit naar vervolgberichtjes en -kiekjes van Jemble.
Vanmiddag kwam er iemand op mij en Maartje af met de vraag of het kon zijn dat ze een broertje van mijn puppy in het bos (Heiloo) gezien had vandaag.
Even gehoord of de eigenaar nog meer Flats had en jou omschreven en ja hoor, dat was Jemble!! Hij is dus nu al wereldberoemd

Ik heb haar hondje niet gezien, we kwamen elkaar tegen op een parkeerplaats, maar deze vrouw had zelf ook een Flatcoated pup. Als ik me goed herinner, was dat puppy 13 weken oud.fabienne s schreef:heee wat grappig,wie was dat en met wat voor hond?
ik denk niet dat jemble al beroemd is maar dat de meeste mensen mij wel kennen als die vrouw met de zwarte honden die altijd stug doorloopt en nooit wat zegt,nu met jemble moet ik mijn eigen gedrag ook wat bijspijkeren.
wanneer zien we maartje in deze hoek?

Doe je dan ook ff een lichtje aan??fabienne s schreef:het zijn inderdaad een beetje kleine foto's en ook niet te beste van kwaliteit.morgen maak ik nieuwe standfoto's van hem,ook om de groei te volgen.dus van de week weer knappere foto's van dit knappe hondje.