Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

eet vandaag geen kvv (Bandit)

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Doglover
Zeer actief

eet vandaag geen kvv (Bandit)

Ongelezen bericht door Doglover »

Heel maf...
Normaal gesproken is het binnen 5 seconden weg maar nu rook ze eraan en keek ze me stom aan. Ze heeft 1x eerder zo gereageerd bij een ander kvv. Deze eet ze vaker zonder problemen. Ik kan zelf niet iets ruiken van bedorven dingen ofzo en ik heb het uit de vriezer in de koelkast laten ontdooien.
Haar reukvermogen is natuurlijk veeeel beter dan dat van mij maar ik heb helaas 4 pakken tegelijkertijd gehaald. Nog geen test gedaan met de andere maar dat doe ik morgen.
Ik zat te denken om misschien de firma van Bandit te bellen oid en ook de winkel waar ik het vandaan heb wellicht kunnen ze kijken naar de produktie. Hebben jullie dat wel eens gedaan? Ik hoor wel dat de meeste bedrijven je dan iets nieuws toesturen.

Oja ik heb haar nu gewoon haar Prins brokken gegeven en die at ze met smaak op.
schelsey
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bernerteefjes Nisha en Mila
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door schelsey »

ik heb dit met ander kvv ook al gehad, soms vallen ze er op aan, en er zijn dagen dat ze gaan snuffelen en geen zin hebben er in terwijl het juist zelfde kvv is als de dagen er voor, dan geef ik iets anders en eten ze het wel op, de dag erna bied ik hetzelfde kvv aan als de dag er voor en eten ze het wel op.
Roelfien
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Roelfien »

Misschien dat de samenstelling inderdaad net even anders was, dan ze gewend was? Meestal hebben honden niet zo'n probleem met bedorven vlees, vinden ze vaak veel lekkerder. :mrgreen:
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
Rami
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Rami »

Gaat het misschien om de wild-mix?
Daar hadden mijn honden ook wat moeite mee. Terwijl ze alle andere varianten van Bandit heel graag aten.
Nu vinden ze 'echt' wild (wild konijn, wilde eend) ook niet te kanen, dus eigenlijk had ik het moeten weten. :wink:
Wat ik heb gedaan is het dichte bakje een tijd in flink heet water laten liggen, daarvan gaat het echte 'rauwe' er af en aten ze het wel. Tenminste, een van de twee, de ander hoefde het echt niet. (Zelfs de dag er na - toen ze dus al een dag gevast had - bliefde ze het niet.)
Afbeelding
Doglover
Zeer actief

Het is de gewone vleesmix want ze eet niet de lamversie. Ik heb vandaag een ander bakje genomen en die wilde ze ook niet. Nu moet ik ook nog even vermelden dat ik normaal bakjes van 500gr haal en de winkel had een verkeerde bestelling gedaan en nu dus bakjes van 300gr... Ik mag toch wel aannnemen dat het niet hieraan kan liggen hè hahaha.

Nouja, ik zal morgen Bandit even bellen misschien wordt ik daar wijzer uit.
Energique eet ze wel.
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Er kan net iets inzitten wat ze niet willen en dat kan net die ene partij zijn.
Ik heb hier ook zo'n lastpak: soms wil ze opeens iets niet wat ze anders wel eet.

Even heel snel de kook erover helpt vaak inderdaad.
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
Doglover
Zeer actief

Ik heb vandaag gebeld met Bandit. Omdat het een biologisch produkt is veranderen ze elk jaargetijde de groenten vanwege de seizoenen. De meneer die ik aan de telefoon had ging eens kijken naar het produktienummer en het blijkt dat er in deze produktie witlof als groente is gebruikt. Hij hoort wel vaak dat katten iets niet lusten maar van honden maar zelden qua groenten. Hij zei dat ze het waarschijnlijk te bitter vind..... Wat een tutje heb ik zeg :wink:

Ik mocht de bakjes omruilen maar ik woon helaas niet in de buurt.
Sjalot
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bordeaux Dog
Schotse Herder Korthaar
Engelse Bulldog
Lancashire Heeler
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sjalot »

Misschien voor een keer een goedkoper merk pens er door heen mengen, van Smuldier of Rodi bijvoorbeeld. Weggooien zou zonde zijn.
Groetjes van Charlotte
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”