Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
veeeeeeel teveel gegeten
Moderator: moderatorteam
-
Eva-Joy
- Zeer actief
veeeeeeel teveel gegeten
ik was net even aan het douchen en heb Baco(17wkn) even los in huis gelaten en de kast met de zak eten open laten staan (DOM ik weet het..) maar nu heeft hij de zak opengescheurd en volgens mij een kwartier lang lopen schranzen.. hij is echt tonnetje rond nu en zijn buik staat strak gespannen...(niet overdreven) en liggen kan die niet meer dat doet m pijn.. hij heeft net een beetje overgegeven, maar nog lang niet genoeg volgens mij:( wat kan ik het beste doen? moet ik hem laten overgeven? en zo ja, hoe doe ik dat?
alvast bedankt!
alvast bedankt!
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
-
Eva-Joy
- Zeer actief
pfieuw oke.. nou hij ligt nou op de bank in slaap(in een heel creatieve houding..)
ik hoorde wel eens iets over laten braken, dus ik dacht misschien gaat dat makkelijk.. maar ga niks raars riskeren;) het is een labrador kruising, dus hij doet alles voor eten en het liefst zoveel mogelijk.. hij weegt nu 11kilo en hoeveel hij heeft gegeten weet ik niet(hij heeft uit de zak van 15kilo gegeten)
ik hoop dat hij uit zichzelf nog wat braakt en voor de rest van de dag maar even geen eten geven denk ik;)
bedankt voor je antwoord!
ik hoorde wel eens iets over laten braken, dus ik dacht misschien gaat dat makkelijk.. maar ga niks raars riskeren;) het is een labrador kruising, dus hij doet alles voor eten en het liefst zoveel mogelijk.. hij weegt nu 11kilo en hoeveel hij heeft gegeten weet ik niet(hij heeft uit de zak van 15kilo gegeten)
ik hoop dat hij uit zichzelf nog wat braakt en voor de rest van de dag maar even geen eten geven denk ik;)
bedankt voor je antwoord!
- freskin
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): schotse herder, SWH
- Aantal honden: 2
-
S@ndr@
- Zeer actief
ik zou hem ook gewoon rustig houden voorlopig maar geen eten meer
ik heb het hier een keer gehad met DuCain die had de trommel met pensstaafjes van de tafel gehaald en bijna een kilo van die rotzooi gevreten :N: toen zat hij vol zeker want de rest lag nog op de grond
, hij heeft het daarna nooit meer gedaan, denk dat het toch niet zo lekker viel.
de trommel staat nog steeds op de zelfde plaats
de trommel staat nog steeds op de zelfde plaats
Laatst gewijzigd door S@ndr@ op 09 mar 2009 11:57, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Eva-Joy
- Zeer actief
- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- Aantal honden: 4
Blow heeft zich ook een keer tonnetje rond gegeten , hij lag te piepen op zijn bed van de buikpijn. Heb de DA gebeld en deze zei dat het bij een ras die niet gevoelig is voor maagtorsies niet erg was. Gewoon laten uitbuiken en 1 keer eten overslaan.

Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.
-
Eva-Joy
- Zeer actief
1x eten overslaan maar? haha, ik geloof dat hij voor 4 dagen gegeten heeft zojuist :N: vanavond rond een uur of 9 nog maar een portie als zijn buik er weer normaal uitziet dan;) t arme ventje, ligt nog steeds in slaap, en werd net wakker met een blafje en wilde naar buiten, maar toen hij de hagel zag kroop hij snel weer terug op zijn plekje op de bank.. t zal wel loslopen allemaal, maar vind het wel zielig voor m 
- lauraV
- Zeer actief
-
Eva-Joy
- Zeer actief
- Marjoleine
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Eva-Joy
- Zeer actief
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
- Muis..
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder, een X-Windhond en een Galgo
- Contacteer:
-
Eva-Joy
- Zeer actief
- freskin
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): schotse herder, SWH
-
Eva-Joy
- Zeer actief
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Je hebt mazzel want honden kunnen ook doodgaan aan dit soort grappen. De buik kan knappen als er vocht bij de brokken komt en Shanu van Dorien is acuut geopereerd na zo'n avontuur omdat haar maag ging scheuren.
Ik zou je hond absoluut geen eten meer geven vandaag. Echt geen avondmaaltijd geven want je hebt al mazzel dat hij niet zieker is dan hij is.
Ik zou je hond absoluut geen eten meer geven vandaag. Echt geen avondmaaltijd geven want je hebt al mazzel dat hij niet zieker is dan hij is.
- Knoeppie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beagle
Ik zou ook wachten tot morgenochtend en zelfs overwegen die ook over te slaan.MARC_S schreef:Je hebt mazzel want honden kunnen ook doodgaan aan dit soort grappen. De buik kan knappen als er vocht bij de brokken komt en Shanu van Dorien is acuut geopereerd na zo'n avontuur omdat haar maag ging scheuren.
Eerst maar eens goed zijn darmen legen want dit lijkt me niet gezond :N:
Groetjes Michaëla en Knoeppie

- Marjoleine
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Eva-Joy
- Zeer actief
iemand riep hier 1 maaltijd overslaan? maar heb m nog niet gevoerd, vond hem nog veel te opgezet;) hij heeft wel wat water gehad, maar niet als een gek gedronken, maar vond dat hij wel wat vocht binnne mocht krijgen.. Hij is ontzettend energiek en wil alleen maar spelen en rennen, maar hou hem nog gewoon rustig.. als hij morgen nog opgezet is, denk dat dat nog wel even aanhoudt.. krijgt hij ook geen ontbijt morgen!
Hij heeft al wel gepoept, maar niet echt erg veel ofzo.. schijnt dat de spijsvertering ongeveer 12uur duurt bij een pup, dus vanavond en morgen moet het er wel uitkomen allemaal:)
hij krijgt niet gewoon te drinken vanavond en ook geen eten! don't worry wacht het even af tot morgen!
Hij heeft al wel gepoept, maar niet echt erg veel ofzo.. schijnt dat de spijsvertering ongeveer 12uur duurt bij een pup, dus vanavond en morgen moet het er wel uitkomen allemaal:)
hij krijgt niet gewoon te drinken vanavond en ook geen eten! don't worry wacht het even af tot morgen!
- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
- Sjalot
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bordeaux Dog
Schotse Herder Korthaar
Engelse Bulldog
Lancashire Heeler - Aantal honden: 1
- Contacteer:
- Sjalot
- Zeer actief
Schotse Herder Korthaar
Engelse Bulldog
- Contacteer:
-
tineke
Een van mijn honden heeft in het verleden zich eens tegoed gedaan ana een hele schaal oliebollen die klaar stonden voor oudejaarsavond.
De visite en wij hadden geen bol meer die avond maar wle ene hond die tonnetje rond de hele avond vreselijk lag te meuren
Ik hoop dat je pupje er verder geen last van heeft gehad en inmiddels alweer de oude is.
De visite en wij hadden geen bol meer die avond maar wle ene hond die tonnetje rond de hele avond vreselijk lag te meuren
Ik hoop dat je pupje er verder geen last van heeft gehad en inmiddels alweer de oude is.
- Renske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund
-
Eva-Joy
- Zeer actief
hij is weer geslonken tot normale proporties, heb hem geen ontbijt gegeven, net wel zijn middageten;) heeft vanmorgen om 07.00uur ontzettend veel gepoept!! en toen zag hij er ineens stukken beter uit;)
net even een klein stukje gewandeld, doe nog rustig aan:) maar meneer voelt zich zo te zien weer topfit
@ samantha, het is een kruising tussen een duitse herder en een labrador. Mama was al zo'n kruising, papa was een duitse herder. we zijn heel benieuwd wat eruit komt later, heeft echt een spits snuitje gekregen ondertussen, en zijn oortjes zijn ook totaal anders dan die van een lab;) maar hij heeft wel zwemvliesjes en de kleur van een lab, spannend dus:)
@ sjalot, vannacht sliep hij mee in bed, maar gaf geen kik;) heb hem om half 3 toch eventjes naar buiten gedaan voor een poep/plasje.
net even een klein stukje gewandeld, doe nog rustig aan:) maar meneer voelt zich zo te zien weer topfit
@ samantha, het is een kruising tussen een duitse herder en een labrador. Mama was al zo'n kruising, papa was een duitse herder. we zijn heel benieuwd wat eruit komt later, heeft echt een spits snuitje gekregen ondertussen, en zijn oortjes zijn ook totaal anders dan die van een lab;) maar hij heeft wel zwemvliesjes en de kleur van een lab, spannend dus:)
@ sjalot, vannacht sliep hij mee in bed, maar gaf geen kik;) heb hem om half 3 toch eventjes naar buiten gedaan voor een poep/plasje.
- Sjalot
- Zeer actief
Schotse Herder Korthaar
Engelse Bulldog
- Contacteer:
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
wat een opluchting!Eva-Joy schreef:hij is weer geslonken tot normale proporties, heb hem geen ontbijt gegeven, net wel zijn middageten;) heeft vanmorgen om 07.00uur ontzettend veel gepoept!! en toen zag hij er ineens stukken beter uit;)
net even een klein stukje gewandeld, doe nog rustig aan:) maar meneer voelt zich zo te zien weer topfit![]()
je hebt dus 75% herder en maar 25% lab. is niet zo gek dat er veel herderdingetjes te zien zijn

TARAK