uh? ja wat is de bedoeling?

oh ! we kunnen eruit !

hallo?

heull voorzichtig lopen hoor...

wij blijven wel gewoon even bij mama zitten hoor..

oeh durf ik dit?

ik weet ut niet....

nee.. snel terug naar mama hoor !

lief doen Ol...

Moderator: moderatorteam

Ach, wat bijzonder is dat toch, dat 'oer-beschermende'.Inge O schreef: ja, ik vind dat altijd zo ontroerend, in het begin zitten ze er echt bij elk zuchtje als een moederkloek bovenop.
sette heeft hier eigenlijk op het erf nog nooit iemand aangeblaft (eens het bezoek toegelaten is dus), behalve toen haar kindertjes zo'n weekje of drie waren, er bezoek was en ze voor het eerst buiten naar dat bezoek toegingen - dat vond ze (even) niet echt prettig.
ja ze let erg goed op, ze is verder enorm makkelijk, vreemde mensen, de rest van de honden, maar ze zit er wel bij.Rami schreef:Ach, wat bijzonder is dat toch, dat 'oer-beschermende'.Inge O schreef: ja, ik vind dat altijd zo ontroerend, in het begin zitten ze er echt bij elk zuchtje als een moederkloek bovenop.
sette heeft hier eigenlijk op het erf nog nooit iemand aangeblaft (eens het bezoek toegelaten is dus), behalve toen haar kindertjes zo'n weekje of drie waren, er bezoek was en ze voor het eerst buiten naar dat bezoek toegingen - dat vond ze (even) niet echt prettig.
Ik zag het ineens op die drie middelste foto's van Noor. Buffeltje verkent de wereld onder het wakend oog van mams. Mooi.