Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ieder nadeel heb z'n voordeel.

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Hanneke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bearded Collie
Aantal honden: 1

Ieder nadeel heb z'n voordeel.

Ongelezen bericht door Hanneke »

Een week of wat geleden begon Tjeu opeens te manken met de rechtervoorpoot na een ruig potje spelen in de sneeuw met Rumba. Dr. Hanneke dacht dat hij waarschijnlijk wel wat verrekt zou hebben en dus hielden we hem rustig en zagen het even aan.
Afgelopen weekend werd het opeens een stuk erger en daarom heb ik hem een paar keer Rimadyl gegeven, hij had echt pijn. Maandag ben ik met hem naar de dierenarts gegaan en die stelde vast dat ik gelijk had: een verrekking bij zijn elleboog. Hij zit nu nog op de Rimadyl en mag een maand lang alleen aan de lijn uit. Dat zint hem van geen meter, kan ik vertellen :mrgreen:

Uiteraard zijn er foto's gemaakt van zijn ellebogen en daar kwam tot mijn vreugde uit dat er niet alleen niks mis was, maar dat er geen spoortje van artrose te bekennen is!! Ik ben daar echt heel blij mee want voor een hond van 6 jaar, die altijd volop gerend en gesprongen heeft, is dat natuurlijk prachtig en ik was eigenlijk bang dat het wel artrose zou zijn. Nee dus.

Jammer voor Tjeu dus dat hij een maand koest moet blijven maar in ieder geval heel fijn dat zijn ellebogen er zo goed uitzien.
Groetjes,
Hanneke.

When you are over the hill, you pick up speed.
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

Die lijnrust is wel even sneu, maar inderdaad wel fijn dat zijn ellebogen er zo goed uitzagen :ok:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”