Het gaat prima met haar, ze is nog even temperamentvol als altijd eet goed en is vrolijk. Wel moeten we haar beschermen tegen zichzelf,
want als ze de kans krijgt, spingt ze je nog steeds boven het hoofd uit..
Moderator: moderatorteam
Dat gaat wel lukken.massam schreef:wow! ik wil wel zo'n mams!wat is ze moooiii!!!
(voor wat het waard is want ik weet niks van herders)
veel succes de laatste weekjes!
Ohjee... sorry...massam schreef:wat is keurklasse? :N:
Ik zal jullie zeker mee laten genieten.Elly* schreef:Keurklasse I en dat voor een werklijnhondje. super hoor. Ik weet dat dat lastig is, terwijl elke "kyno"die een beetje bijt het zo krijgt. Maar misschien is dat in Duitsland beter geregeld.
In ieder geval nu maarwachten op de komende puppy's. ik hoop dat je ons weer mee laat genieten.
ja met een aantal kennelnamen in haar stamboom die ik bij jou hondjes ook voorbi jzie komen; Karthago, Bosen Nachbarschaft, Korbelbach....vom Grubenländer-Schupo schreef:Dank je wel Estelle,estelle schreef:mooi hondje hoor!
Leuke stamboom namen ook!
ik zag zojuist ook al zo'n mooi hondje van jou voorbij komen.
estelle schreef:ja met een aantal kennelnamen in haar stamboom die ik bij jou hondjes ook voorbi jzie komen; Karthago, Bosen Nachbarschaft, Korbelbach....vom Grubenländer-Schupo schreef:Dank je wel Estelle,estelle schreef:mooi hondje hoor!
Leuke stamboom namen ook!
ik zag zojuist ook al zo'n mooi hondje van jou voorbij komen.
Zijn natuurlijk ook wel de bekendere honden.
Ohhja, nu ik de namen zie herinner ik me dat je me dat wel eens eerder hebt verteld.estelle schreef:Hera komt over Dasty v/d Berger Hochburg en Broeschka from O'donnell's.
Broeschka's vader is Gent o/d Police en haar moeder is Yacki v Haardblick.
Nee ik train daar niet meer. Wel paar jaartjes getraind. Ben daar nog secretaris geweest.
Wie is jouw vriendin?
Het zegt mij zo niks.vom Grubenländer-Schupo schreef:Ohhja, nu ik de namen zie herinner ik me dat je me dat wel eens eerder hebt verteld.estelle schreef:Hera komt over Dasty v/d Berger Hochburg en Broeschka from O'donnell's.
Nee ik train daar niet meer. Wel paar jaartjes getraind. Ben daar nog secretaris geweest.
Wie is jouw vriendin?![]()
Mijn vriendin heet ook Linda en traint met een zeer temperamentvolle zwarte reu, Wiebe heet hij,
haar vriend traint met een dochter van Wiebe, zij heet Elke. (zwart-bruin teefje)
Mijn vriendin heeft idd ook ooit met een Aqua getraind, jaren geleden, ik weet alleen niet of dat ook in Assen was.estelle schreef:Het zegt mij zo niks.vom Grubenländer-Schupo schreef:Ohhja, nu ik de namen zie herinner ik me dat je me dat wel eens eerder hebt verteld.estelle schreef:Hera komt over Dasty v/d Berger Hochburg en Broeschka from O'donnell's.
Wie is jouw vriendin?![]()
Mijn vriendin heet ook Linda en traint met een zeer temperamentvolle zwarte reu, Wiebe heet hij,
haar vriend traint met een dochter van Wiebe, zij heet Elke. (zwart-bruin teefje)
De mensen die daar nu trainen is een hele andere groep dan toen ik er trainde. Alleen een paar van toen trainen er nu nog.
Die Linda...die heeft toch niet toevallig ooit met Aqua getraind he?